۱۵۳۵۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تمجید AFCاز انصاری‌فرد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به معرفی مهاجم جوان تیم ملی فوتبال ایران پرداخت.

خبرگزاری فارس: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به معرفی کریم انصاری‌فرد پرداخت و در این باره نوشت: این علی دایی، اسطوره فوتبال ایران بود که کریم انصاری‌فرد را در سال ۲۰۰۵ معرفی کرد. او این مهاجم جوان را از روی نیمکت ذخیره‌ها به ترکیب اصلی سایپا آورد.

مقایسه انصاری‌فرد که از لحاظ بدنی آماده است و برای گلزنی انگیزه زیادی دارد، با دایی اجتناب‌ناپذیر است و چندی پیش هم چند باشگاه بزرگ به او پیشنهاد داده بودند.

وی پس از زدن ۱۳ گل در فصل ۱۰-۲۰۰۹ به تیم ملی زیر نظر افشین قطبی راه یافت و توجه باشگاه‌های سراسر اروپا را به خود جلب کرد. وی حتی پیشنهادی از تیم استوابخارست رومانی داشت.

گلزنی در اولین بازی ملی مقابل ایسلند او را بیشتر در معرض توجهات قرار داد. به هر حال مشکلات سربازی در ایران انتقال وی به خارج از ایران را با تأخیر روبرو کرد و در عوض او به دنبال علی دایی به پرسپولیس، یکی از بزرگترین باشگاه‌های فوتبال ایران رفت.

دایی مانند بسیاری از فوتبالیست‌های نسل خودش، الگویی برای انصاری‌فرد است.

انصاری‌فرد که اکنون یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی ایران است، کارلوس کی‌روش، سرمربی فعلی تیم ملی ایران را «بهترین مربی خارجی در ایران» می‌داند و پس از زدن سه گل در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۴، توانست در دیدار مقابل بوسنی و هرزگوین در جام‌جهانی از روی نیمکت به زمین بازی برود.

انصاری‌فرد پس از جام‌جهانی بالاخره با انتقال از تراکتورسازی به اوساسونا به خارج از ایران رفت. وی که دو ماه را در محیط جدید گذرانده، در چند بازی تیم دسته دومی اسپانیا در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

انتقال انصاری‌فرد به دسته دوم اسپانیا پس از تمایل قابل توجه چندین باشگاه بزرگ به او اجازه داده با جواد نکونام، دیگر بازیکن ایرانی که در آگوست به اوساسونا رفته، بپیوندد.

انصاری‌فرد اخیرا از مصدومین قوزک پا رنج می‌برد و در حال استراحت بود اما اکنون با آمادگی کامل به میادین بازگشته است. وی به همراه هم‌تیمی‌اش نکونام یکی از چهار بازیکن ایرانی است که خارج از ایران بازی می‌کند و توسط کارلوس کی‌روش برای دیدار دوستانه مقابل کره‌جنوبی به تیم ملی ایران دعوت شده و به دنبال این است که در ژانویه در مسابقات جام ملت‌های آسیا حضور تأثیرگذاری داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج