۱۵۳۶۲۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کنایه مانوئل نویر به کریس رونالدو

سنگربان تیم فوتبال آلمان و بایرن مونیخ با کنایه به کریستیانو رونالدو اعتراف کرد امسال او برنده توپ طلای فیفا نخواهد شد چون مانند ستاره پرتغالی رئال مادرید در دنیای تبلیغات فعالیت ندارد.

خبرگزاری تسنیم: مانوئل نویر یکی از ۳ بازیکنی است که گفته می‌شود جزو ۳ نامزد نهایی کسب توپ طلای فیفا در سال ۲۰۱۴ خواهد بود و بسیاری شانس پیروزی او برای کسب این جایزه را با توجه به عملکرد درخشانی که در جام جهانی ۲۰۱۴ داشت زیاد دانسته‌اند که البته خودش جزو این دسته نیست.

به نظر نویر معیار اصلی انتخاب برنده توپ طلای فیفا داشتن چهره‌ای تبلیغاتی، سبک زندگی فرش قرمزی و عقد قرارداد برای ایفای نقش به عنوان مدل تبلیغاتی برای فروش لباس زیر و این‌ها همان فاکتورهایی هستند که ستاره پرتغالی رئال مادرید را برای دومین بار پیاپی برنده مهمترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال خواهند کرد.

نویر در این خصوص به نشریه کیکر گفت: من یک ورزشکار هستم و به جز معرفی شدن به عنوان دروازه‌بان اول آدیداس، هیچ فعالیت دیگری به عنوان نماینده یا سفیر برای تبلیغ یک برند انجام نمی‌دهم. من از آن دسته کسانی نیستم که با لباس‌های زیرشان عکس می‌گیرند. از فرش قرمز هم خوشم نمی‌‌آید و فرش سبز (چمن) را ترجیح می‌دهم. وقتی در زمین بازی برای ارائه بهترین بازی‌ام تلاش می‌کنم احساس بهتری به من دست می‌دهد.

نویر یکی از مهره‌های کلیدی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ بود که با واکنش‌های تحسین برانگیز خود در این رقابت‌ها سهم بسزایی در قهرمانی‌ ژرمن‌ها داشت و حالا به عنوان محتمل‌ترین گزینه در میان بازیکنان آلمان برای کسب توپ طلای فیفا شناخته می‌شود. به نظر خودش اما دروازه‌بان‌ها شانس بسیار کمی برای کسب این جایزه انفرادی دارند. در حقیقت از سال ۱۹۶۳ که لِو یاشین دروازه‌بان افسانه‌ای شوروی سابق توپ طلا را برد، این جایزه به هیچ دروازه‌بانی داده نشده است و در ۲۰ سال گذشته هم تنها ۲ مدافع موفق به کسب این افتخار شده‌اند.

نویر افزود: در پایان بازی‌ها مهمترین چیزهایی که پخش می‌شود صحنه گل‌هایی است به ثمر می‌رسد، موقعیت‌های خطرناک و پاس‌های گل است. تماشاگران تمایلی برای به یاد سپردن صحنه‌هایی که در آن یک دروازه‌بان چگونه در شرایطی سخت دروازه‌ تیم‌شان را نجات می‌دهند، ندارند.

نویر امسال در شرایطی به عنوان یکی از بخت‌های کسب توپ طلای فیفا محسوب می‌شود که این جایزه در ۶ سال گذشته تنها میان رونالدو و لیونل مسی رد و بدل شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج