جاباما
۱۵۳۶۴۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بهبود دادوستدها در بازار طلا و سکه

رئیس اتحادیه کشوری طلا وجواهر از بهبود وضعیت خرید وفروش سکه وطلا در بازار داخلی در یک هفته اخبر خبرداد و گفت: پیش بینی می‌شود نرخ جهانی طلا فعلا در همین سطح ۱۱۸۶ دلار باقی بماند و این سطح نرمال است.

خبرگزاری مهر: رئیس اتحادیه کشوری طلا وجواهر از بهبود وضعیت خرید وفروش سکه وطلا در بازار داخلی در یک هفته اخبر خبرداد و گفت: پیش بینی می‌شود نرخ جهانی طلا فعلا در همین سطح ۱۱۸۶ دلار باقی بماند و این سطح نرمال است.

محمد کشتی آرای با اشاره به آرامش نسبی بازار جهانی طلا، گفت: در یکی دو هفته گذشته نرخ طلا در بازارهای جهانی تغییرات چندانی را نداشته و تنها در حد یکی دو دلار نوسان داشته است و نوسانات شدیدی را شاهد نبوده ایم.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر همچنین در مورد وضعیت قیمت سکه و طلا در بازار داخلی عنوان کرد: قیمت سکه ها و طلا در روزهای اخیر تغییر چندانی نداشته و نرخ طلا طی چند روز اخیر بر روی ۹۱۴ هزار تومان متوقف بوده است، البته با کاهش اندک قیمت دلار که حدود ۴ تا ۵ دلار در صبح امروز کاهش یافت، نرخ سکه تمام بهار آزادی در بازار داخلی به ۹۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

وی، نرخ هر گرم طلای زرد ۱۸ عیار در بازار داخلی را هم امروز ۹۳ هزار و ۴۰۰ تومان با افزایش اندکی نسبت به دیروز اعلام کرد و گفت: وضعیت خرید وفروش سکه و طلا در بازار داخلی طی یک هفته گذشته و پس از عاشورای حسینی بهبود یافته و دادوستدها بهتر و بیشتر شده است.

کشتی آرای، نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی را امروز ۱۱۸۶ دلار ذکر و بیان کرد: به نظر می رسد نرخ طلا در بازارهای جهانی فعلا در همین سطح باقی بماند و این سطح نرمال است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، نرخ طلا همچنان در این قیمت‌ها پایدار خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج