۱۵۴۱۸۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

قلعه قصه های پریان در آلاباما

در گوشه ای از جنگل، در نزدیکی شهر «فیرهوپ» در ایالت «آلاباما» قلعه ای دیده می شود که گویی از قصه ها آمده، اما در اصل حدود ۳۰ سال پیش ساخته شده است.

قلعه قصه های پریان در آلاباما





برترین ها: در گوشه ای از جنگل، در نزدیکی شهر «فیرهوپ» در ایالت «آلاباما»، قلعه ای دیده می شود که گویی از قصه ها آمده، اما در اصل حدود 30 سال پیش ساخته شده است. «دین موشر»، صاحب این خانه و طراح خارق العاده آن است.

آقای موشر با همسرش«پاگان» و 3 فرزندشان در اینجا زندگی می کند. با زیاد شدن تعداد فرزندان، بخش های جدیدی به این خانه اضافه شده، که تماما سفارش و طراحی آقای موشر است. این قلعه، پیش از این برای مراسم بخصوصی اجاره داده می شد و مشهور بود به «کتاب قصه های خواب و بیداری». اما بار دیگر توسط صاحبان این :.7;انه اشغال شده است.

تمام قسمت های «قلعه موشر» ساخته دست است و در کوچکترین جزییات این ساختمان طراحی ویژه ای صورت گرفته است. این قلعه بخصوص برای کسانی که نخستین بار آن را مشاهده می کنند یک سورپزایز واقعی است. (بازدید و عکاسی از این قلعه منحصربفرد برای عموم آزاد است، بشرط آنکه از قبل هماهنگی صورت گیرد).

این قلعه خانه آن هاست: آقا و خانم موشر مقابل خانه شان در فیرهوپ آلاباما. این خانه یکی از غیرمعمول ترین مکان های مسکونی ایالت آلاباما است.

قلعه قصه های پریان در آلاباما

چه کسی در این خانه زندگی می کند؟ تزیینات ظریف و جزیی این قلعه را جادویی تر می کند. حتی بنظر می رسد برای ساخت در و پنجره اش خلاقیت بالایی بکار گرفته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج