۱۵۴۲۵۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

کنایه جنتی به مجوز فیلم‌ های مشکل دار

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مجوز برخی فیلم ها گفت: در حوزه فیلم‌های سینمایی گرفتار فیلم‌هایی هستیم که در دولت قبل مجوز ساخت گرفتند و مشکلاتی را ایجاد کردند که برای پخش نیازمند اصلاحاتی هستند.

خبرگزاری فارس: علی جنتی در دیدار با آیت‌الله جوادی‌آملی با اشاره به اینکه از ابتدای تشکیل دولت یازدهم تلاش کردیم در حوزه فرهنگ افراد متدین، متخصص و خارج از جبهه‌گیری‌های سیاسی را به کار گیریم اظهار کرد: در نظارت بر کارها و وظایف وزارت ارشاد نیز سعی کردیم به همین شکل عمل کنیم و به عنوان مثال می‌توانیم بگوییم در حوزه کتاب برای نظارت بر چاپ و نشر از افراد زبده و مورد تایید در این عرصه استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه مطبوعات نیز سعی شده آنچه منتشر می‌شود فضای سالمی باشد. در نمایشگاه مطبوعات با بیش از ۵۰۰ غرفه به دنبال همین رسالت بودیم و بخشی از نمایشگاه را نیز به مطبوعات دینی اختصاص دادیم که اثرگذاری خوبی را به همراه داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به فعالیت‌های این وزارتخانه در حوزه فیلم و سینما اشاره کرد و گفت: در حوزه فیلم‌های سینمایی گرفتار فیلم‌هایی هستیم که در دولت قبل مجوز ساخت گرفتند و مشکلاتی را ایجاد کردند و برای پخش نیازمند اصلاحاتی هستند.

جنتی ادامه داد: در این حوزه نیز از سال گذشته نظارت‌های تخصصی و دقیق‌تری صورت گرفته که ان‌شاء‌الله شاهد ارتقاء سطح حوزه سینما خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از این دیدار با اشاره به اینکه در حوزه حج عمره امسال با رشد دو برابری مواجه بودیم تاکید کرد: ۸۰۰ هزار نفر در سال جاری به سفر عمره مشرف شدند، همچنین پیش‌بینی می‌شود برای اربعین بیش از ۷۰۰ هزار نفر عازم عتبات عالیات شوند که در این زمینه نیز سعی کردیم حتی الامکان شرایط و امکانات را برای این سفر‌های روحانی فراهم کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان از آیت الله جوادی آملی درخواست کرد تا در جلسه‌ای با حضور هنرمندان حضور یافته و آنان را از رهنمودهای ارزنده خود بهره‌مند کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هانا

      خودتون مجوز میدید حالا کنایه مثلا میزنید؟؟خخخخخ
      کتابهای ممیزی و کارگردان د انقلابی که فرصت فعالیت میگیرن چین پس؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج