۱۵۴۳۶۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فابیوس: امکان توان هسته‌ ای حق ایران است

شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ روز جمعه گزارش داد، درحالی که آخرین دور مذاکرات هسته ای ایران و گروه ۱+۵ در وین برگزار می شود، فابیوس در کنفرانس مشترک خبری با همتای آمریکایی خود در پاریس بصراحت برحق برخورداری ایران از توان هسته ای صلح آمیز تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا: شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ روز جمعه گزارش داد، درحالی که آخرین دور مذاکرات هسته ای ایران و گروه ۱+۵ در وین برگزار می شود، فابیوس در کنفرانس مشترک خبری با همتای آمریکایی خود در پاریس بصراحت برحق برخورداری ایران از توان هسته ای صلح آمیز تاکید کرد.

فابیوس پیش از ترک همتای آمریکایی اش به مقصد وین به خبرنگاران گفت: ایران از حق کامل برای داشتن توان هسته ای صلح آمیز برخوردار است.

وزیر خارجه فرانسه افزود: ما خواهان دست یافتن به توافق هستیم ، همچنان نیازمند ایجاد پلی هستیم تا اختلاف ها را به هم نزدیک کند.

فرانس ۲۴ افزود: پس از ماه ها مذاکرات دشوار ایران و گروه ۱+۵ اکنون موعد این مذاکرات در ۲۴ماه نوامبر به سرخواهد آمد و این درحالی است که طرف غربی خواهان رسیدن به توافق و نه تمدید آن است.

این شبکه تلویزیونی اضافه کرد: کری نیز پیش از ترک پاریس در این نشست مشترک خبری بر رسیدن به توافق با طرف ایران و نه تمدید مهلت زمان مذاکرات تاکید ورزید.

جان کری به خبرنگاران گفت: ما برای تمدید توافق صحبت نمی کنیم، در مذاکره تلاش داریم به توافق دست یابیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بسیار مایه تاسف است که اسقلال وصراحت لهجه وواقع گرای وعدالت محوری فرانسوی ها که در جهان نمونه بوده اند با پیروی از این وان کشور خاص به جای رسانده که مواضع انها دیگران برای فرانسویها دیکته می کنند ما ایرانیها نیازمند کشورگشای وتجاوز به هیچ کشوری رانداریم به این دلیلنیازی به سلاح هسته ای نداریم گرچه رفتار غربیها کنجکاوی ورغبت دیگر کشورها به سلاح هسته ای برمی انگیزاند واین برای امنیت جهانی خطر ناک است است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج