جاباما
۱۵۴۳۹۹
۱۵ نظر
۵۰۰۹
۱۵ نظر
۵۰۰۹
پ

روایت شفیعی‌ جم از طلاق همسرش

رضا شفیعی‌جم در تازه‌ترین فیلم از سری «شام ایرانی» با ذکر نکاتی از زندگی خصوصی‌اش به صراحت اعلام کرد که برای پرداخت مهریه همسر سابقش مجبور شده خانه‌اش را بفروشد.

خبرگزاری میزان: در اولین قسمت از فصل تازه «شام ایرانی»، شفیعی‌جم میزبان محمدرضا هدایتی، برزو ارجمند و محمدرضا شریفی‌نیا است.

شفیعی‌جم در بخشی از این فیلم با بیان اینکه دوست ندارد به دروغ درباره زندگی مشترکش حرف بزند، گفت: پول زحمت ۲۰ ساله‌ام را برای ۶ ماه زندگی از دست دادم!

وی ادامه داد: جدایی من و همسرم خورد به ماجرای افزایش ناگهانی قیمت طلا و مرتب قیمت طلا بالا رفت و من نیز مجبور شدم برای پرداخت مهریه همسرم خانه‌ام را بفروشم.

شفیعی‌جم افزود: البته این را هم بگویم که خانواده ما تقریبا از طیف خانواده‌های سنتی است یعنی خانواده‌ای که طلاق واقعا در آن کم بود اما به هر حال این اتفاق افتاد.

این بازیگر طنز با مخاطب قرار دادن جوان‌ها گفت: اینکه ۴۰۰ سکه یا ۵۰۰ سکه مهریه تعیین می‌کنید بدون اینکه فکر کنید به روزی که باید آن را به همسرتان پرداخت کنید، زیاد کار درستی نیست.

یک نکته جالب دیگر در «شام ایرانی»، صحبت‌هایی بود که محمدرضا شریفی‌نیا درباره شایعاتی که پیرامون ازدواج دوم وی وجود دارد مطرح کرد. شریفی‌نیا با بیان اینکه چون زیاد نقش مردان دوزنه را بازی کرده مخاطبان فکر می‌کنند وی در زندگی واقعی‌ش هم دوزنه است، گفت: من یک بار بیشتر ازدواج نکردم که آن هم بعد از سال‌ها به اتمام رسید.

وی خاطرنشان کرد: با تمام حرف و حدیث‌هایی که وجود دارد تا زمانی که مردان دوزنه از چندهمسری دست برندارند، چنین نقش‌هایی را ایفا خواهم کرد!

بر اساس این گزارش، سری تازه «شام ایرانی» به کارگردانی محمد شایسته تولید شده است و بناست بعد از پخش کامل از شبکه خانگی در شبکه نسیم روی آنتن برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاعلی

      مردی استاد شریف نیا، مرد.اونی که بهت خیانت کرد،خدا جوابشو میده.

      پاسخ ها

      • mamali

        شریفی نیا کیه؟

      • طُرفه

        آقای شفیعی جم این سخنان را گفتند نه آقای شریفی نیا !!!

      • يكي

        تو از كجا خبر داري بهش خيانت شده؟!!!

      • user

        خودت یه بار نظرت رو با صدای بلند بخوون ببین دقیقا چی گفتی...
        خخخخخخخخخخخخ

    • علی

      واقعا این درد اصلی جامعه ما هستش و باید یک روز جلوی این کابوس زندگی جوون ها رو گرفت!

    • پريناز

      تحت هيچ شرايط با هيچ كدام از صحبت ها موافق نيستم و كاملا جدي انتقاد ميكنم . ١- طلاق ٢- عنوان كردن٣- پيامهايي كه ربطي ندارد به ايشان ٤- مرد كسي است كه سكوت را ترجيح دهد ٥- البته پيام ها به درد اقايان (خانم) يي كه زير ابرو بر ميدارند ميخورد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت فهمیدی چی گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟

      • احمد

        منم هیچی نفهمیدم ازمنظور پرینازخانم

      • سامان

        مطمئنم خودشم هیچی نفهمیده...دلش خوشه نظر داده طفلکی.

    • حامد

      از این 5 موردی که پریناز گفت هیچ کدومو نفهمیدم

    • علی

      با سلام آقای شفیعی جم من یک تهیه کننده و کارگردان هستم و خیلی هم موفق بودم در سال 1391 همسرم با بوجود آوردن مشکلات خانوادگی سه سال را در دادگاه ها و دادسراها طی کردم و در پایان آن چیزی را که شما از دست دادید من هم از دست دادم ، و به شدت دچار آسیب های روحی و روانی شدم ،متاسفانه در جامعه هنری به این موضوع آن طور که باید پرداخت نشده است شما به عنوان یک بازیگر و من به عنوان یک کارگردان ( نمونه عرض می کنم ) وظیفه سنگین بر دوشمان است که در این زمینه با فرهنگ سازی و تجربیات تلخ گذشته چراغ راه جوان ها باشیم امروزه طلاق همچون اعتیاد سایه سیاهش را بر سر جوان ها و حتی خانواده های سنتی انداخته است و متاسفانه در این میان خانم ها با ابزار مهریه و نفقه با حیثیت و آبروی مردها بازی می کنند ، آینده خود و فرزندانشان را تباه می کنند و همچنین زندگی شوهرانشان را ، امیدوارم روزی به مسئله طلاق هم مثل اعتیاد به عنوان یک آسیب اجتماعی نگاه گردد . لطفا نام مرا کامل در سایت نگذارید . متشکرم

    • یاشین

      آقای شفیعی جم فکر کرد زندگی واقعی هم مثل فیلم بره ره هستش و مهریه فیلمه نه داداش باید بپردازی و اقای شریفی نیا فکر کنم برای بازی کردن نقش مردان دو زنه یه خورده اضافه وزن داشته باشی

    • محمود حبیب کاظمی

      جامعه هنری با ایفائ نقش خوب میتواند مایع دل گرمی خوانوادها باشد .و این دل گرمی با هیچ قیمتی معاوضه نگردد.حال بینید در سینماو تلویزیون چه تشنج و تنشهایی ایجاد کرده اید که علاوه بر جدایی برخی از خانوادها خود نیز گرفتار ان شده اید. باکمال تاسف باید بگویم من هم مال باخته نقشهای شما هنر مندان .......هستم .

    • بدون نام

      آقای شفیعی جم:بعضی از زن ها با این شیوه وارد زندگی ها می شوند و تنها برای کاسبی ازدواج می کنند.دلم به حال جوون هائی می سوزه که ناغافل 500 سکه یا بیشتر مهر همسرشون می کنن غافل از اینکه کی مهریه رو داده کی گرفته.اما خیلی زود تو دادگاه خانواده زیارتشون میکنیم و بعدش در اثر نداشتن پول مهریه به زندان می افتند.مهریه کردن بیشتر از 14 سکه یعنی حماقت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج