جاباما
۱۵۴۴۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خطا در خط ثبت‌ نام عمره

ثبت‌نام عمره که از صبح امروز - جمعه - در پنج استان آغاز شد، با نقص فنی و قطع مکرر سامانه اینترنتی ثبت‌نام همراه شده است.

ایسنا‌: طبق اعلام سازمان حج و زیارت قرار بود از ساعت ۹ صبح امروز (جمعه) ۳۰ آبان ماه ثبت نام در پنج استان تهران، قم، البرز، قزوین و فارس آغاز شود برای همین بسیاری از مردم به دفاتر خدمات زیارتی و یا سامانه ثبت نامی فاخر مراجعه کرده‌اند که از همان نخستین ساعات ثبت نام (۹ صبح) این سامانه با اختلال و نقص فنی همراه شد.

این مساله باعث شکایت و اعتراض مراجعه‌کنندگان برای ثبت نام در کاروان‌های عمره شده است. در برخی زمان‌ها که این سامانه باز شده با پیغام خطا همراه بوده و ثبت‌نام‌ها تقریبا به صورت کامل انجام نمی‌شود. با وجود آنکه سازمان حج سامانه فاخر را حدود یک ماه است برای ثبت نام آماده کرده و زمان مراجعه برای ثبت نام را برای تاریخ‌های ۲۹ و ۳۰ آبان و همچنین اول آذر ماه مشخص کرده بود، اما این سامانه از روز گذشته با نقص فنی همراه شد و ثبت نام استان‌هایی که قرار بود روز پنجشنبه انجام شود را به روز یکشنبه، دوم آذر ماه موکول کرد.

حسن سرخوش، مدیرکل برنامه‌ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت، مشکل پیش آمده را به نقص فنی در سامانه اینترنتی ربط داد.

او درباره‌ی بروز نقص فنی برای امروز نیز گفت: سامانه اینترنتی ثبت نام عمره در دو ساعت اولیه با نقص همراه شد، اما متخصصان ما در حال بررسی و رفع آن هستند.

او اضافه کرد: قطع خط ثبت نام عمره دائمی نیست و در برخی ساعت‌های اولیه رفع شده است.

سرخوش درباره‌ی اینکه چرا با وجود فعال بودن این سامانه از حدود یک ماه پیش نقص فنی شناسایی و برطرف نشده است، اظهار کرد: سامانه اینترنتی و شکل ثبت نام که ازمنزل انجام می‌شود برای نخستین بار امسال اتفاق می‌افتد برای همین حجم مراجعه و همچنین جدید بودن سامانه، سبب بروز چنین نقصی شده است که ما آن را حتما برطرف می‌کنیم.

او درباره ثبت نام استان‌هایی که از روز شنبه قرار است مراجعه داشته باشند‌، گفت: ثبت‌نام این استان‌ها به تاخیر نمی‌افتد و طبق زمان اعلام شده انجام می‌شود.

بر اساس اعلام این سازمان، در روز شنبه - اول آذر ماه - قرار است استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، ایلام، کرمانشاه، بوشهر، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی‌، کردستان، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، مازندران، هرمزگان، همدان و گلستان نیز ثبت نام داشته باشند.

همچنین به دلیل بروز نقص فنی ثبت نام استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌رضوی، زنجان، مرکزی، یزد، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کرمان و شهر کاشان به روز دوم آذر موکول شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج