۱۵۴۴۴۶
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

سر فرد متوفی را سه‌بعدی پرینت کنید!

یک شرکت فعال در حوزه تدارکات مراسم سوزاندن جسد، ادعا می‌کند که تندیس سر فرد متوفی یا قهرمان مورد علاقه شما را با استفاده از خاکستر فرد متوفی و از طریق پرینتر سه‌بعدی می‌سازد.

فوت و فن: یک شرکت فعال در حوزه تدارکات مراسم سوزاندن جسد، ادعا می‌کند که تندیس سر فرد متوفی یا قهرمان مورد علاقه شما را با استفاده از خاکستر فرد متوفی و از طریق پرینتر سه‌بعدی می‌سازد.

سر فرد متوفی را سه‌بعدی پرینت کنید!

اگر شما نگران هستید که چگونه خاکستر فرد مورد علاقه خود را پس از مرگ نگه دارید، حتماً این خبر را بخوانید. یک شرکت فعال در حوزه مراسم سوزاندن جسد یک راه حل جدید برای این فرآیند ارائه کرده است. این شرکت خاکستر فرد متوفی را به شکل سر وی، سه‌بعدی پرینت می‌کند. در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید این خاکستر را به شکل سر قهرمان مورد نظرتان نیز سه‌بعدی پرینت کنید.

این شرکت می‌گوید: «این تندیس‌ها با استفاده از جدیدترین فناوری روز ساخته می‌شوند تا دقیقاً شبیه فرد متوفی باشند. ما با استفاده از تصاویر و نرم‌افزار شناسایی چهره، تصویر مورد نظر شما را به یک مجسمه سه‌بعدی با جزئیات فراوان تبدیل می‌کنیم. ما تنها به یک یا دو عکس از فرد مورد نظر نیاز داریم تا مجسمه آن را بسازیم. حتی می‌توانیم ایرادهای چهره را در این مجسمه برطرف کنیم تا افراد تا ابد به بهترین شکل باقی بمانند. بدین طریق شما هرگز فراموش نمی‌کنید که فرد مورد علاقه شما چه شکلی بود».

شرکت Cremation Solutions برخلاف شرکت‌های دیگری که از تصاویر سه‌بعدی برای ساخت تندیس‌های سه‌بعدی بهره می‌برند، از تصاویر معمولی استفاده می‌کند. این شرکت برای ساخت این تندیس‌ها از یک تصویر از روبرو و یک تصویر از نیم‌رخ بهره می‌برد. استرداد وجه پرداختی برای محصول مورد نظر امکان‌پذیر نیست، اما مشتری می‌تواند قبل از آغاز پرینت، مدل سه‌بعدی را تأیید یا رد کند.

این تندیس‌ها در دو سایز ارائه می‌شوند. یک سایز که بخشی از خاکسترهای بدن متوفی را دارد، ۶۰۰ دلار و سایز دوم که خاکسترهای کل بدن متوفی را در خود جای می‌هد، ۲۶۰۰ دلار قیمت دارد. هر دو سایز بر روی پایه‌ای سنگین از جنس مرمر سوار می‌شوند تا واژگون نشوند.

همچنین این شرکت یک اکشن فیگور ۱۲ اینچی نیز ارائه می‌دهد. اما این مسئله زمانی پیچیده می‌شود که متوجه می‌شوید تصاویر اکشن فیگورهای موجود در وب‌سایت این شرکت از وب‌سایتی به نام That's My Face برداشته شده است. البته این وب سایت حرفی در مورد ساخت این اکشن‌فیگورها با استفاده از خاکستر مرده نزده است. به هر حال به نظر می‌رسد این کار قانونی نیست.

با این حال، تندیس‌های این شرکت به تنهایی قانونی هستند، پس اگر می‌خواهید خاکستر فرد مورد علاقه خود را در قالب سر باراک اوباما ببینید، با این شرکت تماس بگیرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج