۱۵۴۵۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلانی: مدیرعامل پرسپولیس نمی‌شوم

عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید شکست استقلال با ۶ گل در دربی سال ۵۲ باعث ناراحتی وی شده و دوست ندارد راجع به آن دربی صحبت کند.

خبرگزاری مهر: حسین کلانی درباره انتخابش به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود یکی از گزینه‌های اصلی مدیرعاملی باشگاه است، اظهار کرد: من به مدیرعاملی فکر هم نمی‌کنم. من تجربه‌ای در زمینه مدیرعاملی ندارم و نمی‌خواهم به این عنوان هم برسم.

وی افزود: اگر الان هم عضو هیات مدیره هستم به این خاطر است که نظراتی درباره مسائل تیمی دارم. مواردی مثل ساختار باشگاه‌ها، تدوین قوانین جدید باشگاه، پر رنگ کردن نقش پیشکسوتان، استعدادیابی و مسائل دیگر. من در این بخش‌ها تجربه دارم و سعی می‌کنم در قالب عضو هیات مدیره باشگاه و با استفاده از تمام پیشکسوتان تلاشم را برای بهبود وضعیت به کار برم.

کلانی درباره انتخاب یکباره‌اش به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و ارتباط آن با جلسه با وزیر ورزش اظهار کرد: جلسه ما با وزیر ورزش درباره تعامل و تحمل بعضی رویدادها و مسائل در ورزش بود و اصلا درباره هیات مدیره صحبتی نشد. وزیر ورزش یکباره تصمیم گرفت چنین کاری انجام بدهد و من هم اتفاقی متوجه شدم که به عنوان عضو جدید هیات مدیره انتخاب شده‌ام.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره دیدار استقلال و پرسپولیس هم گفت: با تبلیغات و حواشی که وجود دارد، دربی یک مسابقه حساس و غیر متعارف است که به هیچ عنوان نمی‌توان آنرا پیش بینی کرد. با این حال آرزو دارم که پرسپولیس برنده بازی باشد.

کلانی درباره نقطه قوت پرسپولیس تاکید کرد: فکر می‌کنم ثبات باشگاه در یکی، دو ماه گذشته در یکسری مسائل ایجاد شده است و بازیکنان یک مقدار احساس آرامش می‌کنند که این یکی از نقاط قوت پرسپولیس است!

وی با اشاره به خاطره‌اش از دربی سال ۱۳۵۲ که استقلال با شش گل شکست خورد، گفت: آن دربی هم برایمان خوشایند بود و هم ناراحت کننده. ابتدا از این پیروزی خوشحال بودیم ولی یک مقدار که گذشت متوجه شدیم دوستانمان در استقلال چقدر ناراحت هستند. ناراحتی آنها ما را هم ناراحت کرد و تحمل آن برایمان سخت بود.

عضو هیات مدیره پرسپولیس یادآور شد: دلم نمی‌خواهد زیاد راجع به آن دربی صحبت شود. خیلی از دربی‌های دیگر هم بوده که استقلال برنده شده ولی متاسفانه دربی سال ۵۲ هم باعث خوشحالی و هم باعث ناراحتی ما شده بود و صحبت از آن همچنان ادامه دارد.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس فردا یکشنبه در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج