جاباما
۱۵۴۵۷۴
۹۳ نظر
۵۰۰۸
۹۳ نظر
۵۰۰۸
پ

عصبانیت شدید پرستویی از اهانت به پاشایی

پرویز پرستویی اسطوره سینمای ایران هم که از بینندگان ثابت خوشا شیراز است از صحبت های رحیم نوروزی حسابی خونش به جوش آمده و می خواسته روی خط زنده برنامه بیاید و جواب رحیم نوروزی را بدهد.

تی وی پلاس: پرویز پرستویی اسطوره سینمای ایران هم که از بینندگان ثابت خوشا شیراز است از صحبت های رحیم نوروزی حسابی خونش به جوش آمده و می خواسته روی خط زنده برنامه بیاید و جواب رحیم نوروزی را بدهد.

برنامه خوشا شیراز که برنامه استانی ویژه شبکه فارس به حساب می آید، امروز جمعه ۳۰ آبان ماه بسان هر هفته روی آنتن رفت و میزبان چهره های نام آشنایی بود. در پارت اول این برنامه مجری خوشا شیراز محسن آزاد روبروی دو مهمان این هفته که رحیم نوروزی و میرطاهر مظلومی بود نشست و از آنها درباره خاطرات بازیگریشان پرسید.

در بخشی از برنامه مجری خوشا شیراز بیننده های برنامه را به دیدن تصاویری از مرحوم مرتضی پاشایی دعوت کرد، اما وقتی دوربین به استودیو برگشت و از رحیم نوروزی (بازیگر پس از باران)، خواست که درباره مرتضی پاشایی حرفی بزند او در جواب اینگونه پاسخ داد: «من ایشان را نمی شناختم، فقط یادم است یک خواننده ای بود که کلاهی سرش می گذاشت و می خواند. هیچ وقت هم ترانه هایش را گوش ندادم، اصولا هیچ وقت ترانه های خواننده های پاپ امروزی را گوش نمی دهم، فقط شاید یک بار صدای رضا یزدانی را شنیده باشم. نمی دانم هم چرا فوت این خواننده این همه بازتاب داشته است!»

همین حرف ها باعث تعجب زیاد مجری برنامه و میرطاهر مظلومی شد و تا آنجا که خبرنگار تی وی پلاس مطلع شده است، گویا پرویز پرستویی اسطوره سینمای ایران هم که از بینندگان ثابت خوشا شیراز است از صحبت های رحیم نوروزی حسابی خونش به جوش آمده و می خواسته روی خط زنده برنامه بیاید و جواب رحیم نوروزی را بدهد.

این داستان اما به همین جا ختم نشد چراکه افشین پیروانی فوتبالیست شیرازی پرسپولیس و فوتبال ایران دیگر مهمان این برنامه بود و از آنجا که صحبت های رحیم نوروزی حسابی بهش برخورده بود اینگونه روی آنتن زنده جواب او را داد: «این برنامه نیاز به مهمان هایی دارد که جمعه مردم را با روحیه و انرژی دادن به آنها بسازد!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رحیم نوروزی کی هست چیکارست ایرانیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • منصوری

        والا به خدا راست میگه. مردم ایران از مرحوم پاشایی یه دونه خدا ساختن. مسخره بازیا چیه؟ طرف فوت کرد، خب خدابیامرزدش. دلیلی نداره مردم کار و زندگیشونو تعطیل کنن واسه یه خواننده.

      • امیر گودرزی

        در جواب آقای منصوری باید عرض کنیم کهشما بچسب به کار و زندگی خودت و اصلا هم وقت خودت رو حتی یه ثانیه صرف این کار نکن.

        ولی اینکه مردم کار و زندگیشونو تعطیل میکنن و به مراسم او مرحوم میرن به شما ربطی نداره
        شما نمیتونی واسه کسی تعیین تکلیف کنی !!!!

      • علیرضا

        به پرستویی چه مربوطه آخه!!!!

    • بدون نام

      کجای این جملات اهانت بود؟!به نظر من رفتار طرفدارای پاشایی به شدت خجالت آوره

      پاسخ ها

      • يكي

        اينكه كسي پاشايي رو نشناسه يا طرفدارش نباشه اهانت نيست. ولي گفتن اينكه نمي دونم چرا فوت اين خواننده اين همه بازتاب داشته اصلا جالب نيست. من طرفدار پاشايي نيستم ولي به نظرم اين روشنفكر بازي ها و ادا ها كه ما خاصيمو با عوام فرق داريم خجالت آورتره.

    • بدون نام

      خوب بيچاره نميشناخته خوب حتما بايد دروغ بگه ؟؟؟؟؟؟؟؟
      يکي هم ميخواد مثل آدم زندگي کنه ازش ميخوان که پاچه خواري کنه

      پاسخ ها

      • user

        می تونست بگه من ایشونو نمی شناختم چون آهنگ پاپ گوش نمی کنم؛ اما به عنوان یه هنرمند از فوتشون غمگین شدم... خدا رحمتشون کنه...همین نمی مرد که... حسادت داره بعضیا رو خفه می کنه....واقعا به مراسم خاکسپاری دیگرانم حسادت می کنن اینا اه اه

      • افسانه

        سلام

        من هم ایشون رونمی شناختم ولی از مرگ یک جوان واقعا عمگین شدم ولی دوستداراان زیادی داشتند این یعنی اینکه محبوب بودند .

      • یونس

        خب حق گفته بیپاره
        پرستویی بیخود ججوش اورده

    • پاییز

      آقای نوروزی حسود هرگز نیاسود. تابلوئه که حسادت می کنی به محبوبیت مرتضی پاشایی. چون کلا خیلی انرژی منفی هستی. منم خیلی پاشایی رو نمی شناختم. تو دوران بیماریش شناختمش و آهنگشو گوش دادم که انصافا هم قشنگ بود. ولی وقتی خبر فوتشو شنیدم جگرم سوخت کلی اشک ریختم. به خدا خیلی نامردی که به مرده اش هم حسادت می کنی.

    • بدون نام

      ان مرحوم اسطوره است كسي جرات نكند بگه من نميشناسم أين چه فرهنكيه واقعا جاي تاسف داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثلا چی کار کرده که اسطوره شده اسطوره من و شما کسانی هستن که برای مملکتشون از جونشون خود خواسته گذشتن

      • امیر گودرزی

        باید در جواب شخصی که خودشم معرفی نکده بگیم که :
        هر کسی واسه خودش یه معیار هایی داره
        اسطوره بعضی ها علی داییه
        اسطوره بعضی علی کریمیه یا مرحوم تختیه
        سینمایی ها اعزتاله انتظامی / جمشید مشایخی و یا برحسب علایق هر کسی میتونه باشه

        شما نمیتونی بگی کی اسطورست یا کی نیست اینجا بحث بین شهدا و آن مرحوم نیست
        شما چیو به چی ربط دادی

        ما میگیم اسطوره ی ما پاشایی و اصلانم هیچ کاری نکرده باشه
        شما راجع به نظر شخصی هر کس نمیتونی نظر بدی !!

    • سارا

      رفتم تو گوگل سرچ کردم ببینم رحیم نوروزی کیه . از دور و بریا هم که پرسیدم نمیشناختن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی کارت درسته

      • بدون نام

        حالا خوبه سیستمت نسوخته

      • امیر گودرزی

        البته من با کلی فکر یادم افتاد که 15 16 ساله پیش تو یه سریال بازی میکرد
        فرخ گلاب دره
        همون زیراب زنه پاچه خوار
        البته معاوم شد که نقش بازی نمیکرد خودشو نشون میداد

      • نیلوفر

        فقط بدون تو نقش های منفی و منفور بازی کرده!
        خلایق هر چه لایق!!

    • بدون نام

      شایدخیلی ازماخیلی های دیگر ،حتی افرادخیلی مشهورراهم نشناسیم .اما وقتی کسی ازدنیامی رود (حتی ناشناس ترین فرددنیا)بایند بعنوان یک انسان تاسف خودرابیان کنیم .

    • امیر

      من کلا از رحیم نوروزی خوشم که نمیاد هیچی از کاراشم خوشم نمیاد.نمیدونم اینا دیگه کین که دعوتشون میکنن توی یک برنامه

    • نوشا

      واقعا جای تاسف داره... اینجاست که بزرگی روح ادمها مشخص میشه. بعضی هنرمندا با دراوردن ادای روشنفکری مثلا میخوان بگن ما از اینجور موسیقیهای عامه پسند خوشمون نمیاد.قطعا که خیلیها شاید تا قبل از مرگ پاشایی اهنگهای زیادی از او نشنیده باشن ولی به احترام هنرمند بودن و ایستادگی این جوان در برابر سرطان یادش را گرامی داشتند و به مرده پرستی محکوم شدند(از طرف همین جماعت به ظاهر روشن فکر) و جای بسی تاسف دارد که بعضی هنرمندان ما با تمام ادعا هنوز حتی شروط ابتدایی حرفه ای گری را نمیدانند.. و فراموش کرده اند که انسان بزرگ به عواطف عامه احترام قایل است... اینکه من صدای فلان خواننده رو نشنیدم تبدیل شده به نوعی کلاس روشنفکری بین بعضی هنرمندان کشور... که ترجیح میدهند هنرمندان وطنی را حقیر شمرده و اعلام کنند مثلا موسیقی مورد علاقه شان موتزارت و بتهوون است.....بازم خوشحالم از اینکه مردان بزرگی مثل پرویز پرستویی هستند و هنوز تبدیل به جامعه هنرمند روشن فکر زده نشدیم..... قابل توجه همه : یزرگان هالیوود که شما عاشقشون هستید میگن هنری بزرگه که ساده تر باشه.....لطفا این بحث احمقانه مرده پرستی رو هم جمع کنید و یه نگاهی به مراسم مایکل جکسون بندازید.. قطعا اونا مرده پرست تراز ما ایرانیا هستن با این اوصاف.

    • یا علی

      امثال رحیم نوروزی نمیدانم با چه هدفی این حرفا را میزنن این فرد اگر خود را هنرمند می داند که با این حرفا بعید می دانم باید از ان جمعیت خیلی درسها گرفته با شد اگر هم ان حرفا را مثل پیس نمایش به دستش داده باشند که بگوید ان هم حرف دیگری است که باید در باره اصالت این افراد تردید کرد...........

    • بدون نام

      باز یک نفر فوت شد و ملت مرده پرست ایران جو گیر شدند و احساساتشان غلیان کرد. حالا حاظرند پدر و مادر یا بچه خودشان را بکشند به خاطر حمایت از پاشایی.

      پاسخ ها

      • حالا یکی

        فهمیدی چی گفتی زنده پرست؟؟؟؟؟خط آخرو میگم آ....

      • بدون نام

        منظورم این است که انقدر احساساتی میشوند که دیگر به هیچ کسی رحم نمی کنند و هر کاری و توهینی به هر کسی می کنند تا میزان ارادتشان به ان فرد فوت شده را نشان دهند و این منطقی نیست.
        ملت ایران به خیلی افراد فوت شده در طول تاریخ توهین می کنند که برای خیلی های دیگر عزیز و محترم هستند. حالا انها باید بیایند و سر ما را ببرند؟ همه مجبور نیستند مجیز کسی را که شما دوست دارید بگویند. مگر خود شما حاظرید این کار را بکنید؟

    • fgff

      آقا این برنامه خوشا شیراز خون ما شیرازیا رو هم به جوش آورده تو رو خدا تعطیلش کنین...چندین بار تا به حال به خود ما شیرازیا توهین کرده ...... اگه من باشم با یه بمب کلشون میفرستم تو دل دشمن بلکه اونجا عوامل برنامه به درد بخورن... وگرنه جز توهین چیزی ازشون ندیدیم.... خوشا تهرانه بیشتر تا خوشا شیراز....

    • یک دوست

      عشق یعنی لحظه های خیلی خاص که خدا هم فکر ماست ... آخه چرا اینقدر ایرانیا حرف می زنن اون هم حرف نابجا خدایا خودت همه ما رو به راه راست هدایت کن کاری کن که سطح آگاهیمون بالا بره و اینقدر درگیر حرفای چرند نباشیم. خیلی خوبه یه کمی عمیق تر باشیم بیشتر فکر کنیم و کمتر حرف بزنیم.

    • پیمان

      آخ این آقای نوروزی خیلی خاصه،خیلی خاص،و تو ایرانم زندگی نمیکنه ولی در مقابل خواننده های گمنامی مثل مرحوم پاشایی بازیگرای معروفی مثل رحیم نوروزی هستند که نه تنها توایران محبوب و شناخته شده اند بلکه در سراسر دنیا از محبوبیت زیادی برخوردارند

      پاسخ ها

      • نیلوفر

        درست متوجه شدم؟!
        مثلا این نوروزی چقدر مشهوره؟!!
        با این همه نقش منفی به نظر شما هوادارم داره؟
        خخخخخخخ

    • رضا

      آقای نوروزی محبوبیتی که نداری لا اقل بذار دو تا دوست و آ شنا و فامیلات نظرشون نسبت بهت تغییر نکنه

      پاسخ ها

      • نیلوفر

        دمت گرم رضا

    • FARZANE

      رحیم نوروزی خودش همچین شناخته شده نیست هیچکس به اسم نمیشناسدش هنربازیگری شم تعریفی نداره نمیدونه توفیلماش تو دل بیننده جا کنه...معلومه همچین شخصیتی نمیتونه درک کنه سخته.. زیاد ازش انتظار نداشته باشین.

    • بدون نام

      برات متاسفم وا قعا اقای بازیگر شما هم هنر مندی چطور این حرفو میزنی اگه خدا کسی رو دوست داشته باشه محبتشو توی دلها میذ اره من که هیچ برخوردی باهاش نداشتم عجیب دلم گرفت

    • hamid

      این بنده خدا حالا بماند هنرمند و بازیگر بودنش چقدر قابل قبول هست که این الان مورد بحث نیست ما درباره کارها و سوابق ایشان چه خوب و بد و شناخته بودن یا نبودنشان صحبت نمیکنیم اما توهینی هم به کسی نکرده فقط حرف دلش رو زده خوب نمیشناخته ایشون رو حتی خود من هم ایشون رو بعد از مرگ شناختم خوب چه اشکالی داره حالا اگه دروغ میگفت اشک تو چشاش به دروغ جمع میشد مثل خیلی ها فیلم بازی میکرد الان همین جا خیلی ها ازش طرفداری میکردن چرا همش به تعریف و تمجید و مرده پرستی روی آوردیم خدای من....

      پاسخ ها

      • مردم

        شاید یه روز که خودت بمیری یه نفر درباره ات بگه : "من که درست نمی شناختمش اما از ریختش و از کاراش خوشم نمیومد نمیدونم چرا این آدما اومدن تشییع جنازش !!! " امکان داره اونموقع معنی حرفای نوروزی و حرفای خودت حالیت بشه . طرفدارا و بقیه مردم بخاطر مرده پرستی تو مراسم خاکسپاری شرکت نکردن بخاطر احترام به روح یک هموطن درد کشیده که دست برقضا شناخته شده بوده و همدردی با خانواده داغدار مرحوم در این مراسم حاضر شدند , دلیلی که فکر نکنم شما و امثال شما بتونید درک کنید چون احتمالا" شما نه قادر به فهم عمق درد کشیدن یک بیمار سرطانی باشید ونه واقعا" داغدار کسی بودید

      • فرشته

        مرده پرستی چیه دیگه مرد حسابی!!!!
        قصه یه پسر جوان هنرمند زجر کشیده از سرطانه که در اوج موفقیت و آرزوی جوانی کردن بعد از این همه درد به رحمت خدا می پیونده.
        پاشایی رو خدا عزیز کرد و هنرش و عشق به امام حسین. اگر قضیه مرده پرستیه، چرا برای بقیه هنرمندا و افراد مشهورتر از زنده یاد پاشایی این جمعیت نرفته بوند. تازه از خانواده ما 4 نفر میخواستیم بریم تشیعع جنازشون اما نشد به علت کار.
        رحیم نوروزی اصلا کیه که تسلیت بگه یا نگه. همه رفتن برای تسلی خاطر اون مرحوم و خانوادش.
        میگن چرا با موبایل فیلم و عکس می گرفتن مردم!!!! به خدا مامان زندایی من فوت شده بود، بیشتر از همه دخترش دنبال فیلم گرفتن از مراسم وداع با مادرش بود، این یعنی عشق و دلتنگی ....

    • امیر

      هرچی فکر کردم نفهمیدم اگه ادم یک خواننده پاپ را نشناسه و راست بگه چقدر گنهکاره چون خودم هم این مرحوم را نمیشناختم ادم از مرگ هر کسی مخصوصا یک جوان هنرمند ناراحت میشه ولی قبول کنید که زیر پوست این جامعه چیز دیگری است که متخصصان وجامعه شناسان باید تجزیه وتحلیل کنند لطفا خیلی احساساتی نشوید وبا منطق عمل کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نشناختن گناه نیست ولی اینکه این آقا بر گرده بگه من نمیدونم فوت ایشون چرا اینقدر بازتاب داشته احتمالا از حسادت بوده

    • ناشناس

      سلام به همه دوستان خوب بري جناب اقاي نوروزي متاسفم كه خودش از هنرمند اين مرز بوم بدن راجب يك اسطور موسيقي حرف ميزنن

    • شادي

      آقاي رحيم نوروزي توهين نكرده اما كمي تواضع و مردم داري اگر داشت بخاطر دل سوخته اين مردم هم كه شده ، بعنوان يك بازيگر و هنرمند واجب و لازم بود كه با ديد مثبت تر و زبان خوشايندتري پاسخ دهد و اين شوك را به ملت تسليت بگويد ، مرتضي براي مردم عزيز بود و عزيز خواهد ماند ، روحش شاد ، با رفتنش داغي به دل مردم و هوادارانش گذاشت ، دلم خيلي از فوتش شكسته شد. دل خيليا شكسته شد، آقاي رحيم نوروزي خودخواهانه برخورد كردي با ملت.

    • اصغر

      سلام.من هم نمیدانم چرا فوت این خواننده سروصدا بپا کرد ؟البته من هم تسلیت عرض میکنم ولی ببینید چه کسانی از مرگ یک خواننده گمنام میتوانند بهره برداری سیاسی کنند؟پدرمداحش هم در برنامه تلوزیونی خواهش کرد از پسرش بهره برداری نادرست سیاسی نکنند.وتن آن زنده یاد را در گور نلرزانندو....................

    • فرشته

      واقعا می تونست بگه من ایشونو نمی شناختم از فوتشون غمگین شدم... خدا رحمتشون کنه.
      پاشایی جوان هنرمندی بود که خدا عزیزش کرد. امثال رحیم نوروزی اصلا کی هستن که در مورد این پسر هنرمند و مردمی بخوان اظهار نظر کنن.
      شاید 1 درصد هم این رحیم نوروزی رو نشناسن اما شعورشون اجازه میده وقتی مرد خدا بیامرز بهش بگن.

    • امیر گودرزی

      من خودم کارمند فرودگاه هستم و پرواز رو چک میکنم .باید اقرار کنم عید امسال وقتی که مرحوم پاشایی به کیش میرفت تا زمانیکه خودشونو معرفی نکرده بودنند ایشون رو نشناختم
      ولی کار این آقا اصلا درست نیست که بخواد اون مرحوم رو اونم تو رسانه بخواد اینطوری پایین بیاره

      هرچند با این کار خودشو کوچکتر از اون چیزی هم که بود کرد

      الا کی میدونه این اقا چیکارست و اخرین فیلمش چی بود و اصلا کسایی هستند که بازی ایشون رو دنبال کنه
      شاید خانواده و چند نفر که نفعی ببرن

      اخه اصلا در حدی نیست که سلطان پرویز پرستویی بخواد جوابشو بده !!!!!!

      پاسخ ها

      • اعظم از اهواز

        منم زیاد از این اظهار نظر خوشم نیومد اما دیگه انقدر به آقای نوروزی توهین نکنید.
        ایشونم هنرمندیه که آثار خوب و خاطره انگیزی ارائه کرده .
        به خاطر طرفداری از یه هنرمند ، هنرمند دیگری رو خرد نکنید

      • امیر گودرزی

        اتفاقا هنرمندی که بخواد دیگران رو خراب کنه هنرمند نیست
        خیلی کسایی هستند که آن مرحوم رو نمیشناختن ولی اینطوری هم در مقابل ابراز احساسات مردم جبهه نمیگیرند
        اصلا فرض محال کار اشتباهی باشه
        آخه به اون آقا ربطی نداره که بخواد راجع به کار مردم نظر بده !!!
        خیلی ایشون رو دوست دارن و به بدرقه و خاکسپاری رفتن . شما دوست نداری نرو نبین و فاتحه نفرست ولی حقی نداری راجع به کار مردم قضاوت گنی !
        با این کارشونم ادم رو به شک میندازه که هنرمند باشه
        فقط نقش های منفی اونم در قدیم الایام که فکر میکنم نقش بازی نمیکرده همون شخصیته خودشو نشون میاده
        آدم دو رو و زیراب زن منفی !!!

        خیلی هنرمنده دوستان به ایشون توحین نکنید !؟!

    • مهشید

      واقعا که یعنی چی کلاه میذاشت میخوند.طفلکی دوست نداشت که کسی ببینه موهاش ریخته. اینقدر عاشق مردم بود که همش تو کنسرتاش میگفت عاشق صداتونم.خدا رحمتش کنه خیلی دوست داشتنی بود. بعضیا یکم یاد بگیرن.

    • بدون نام

      درود بر صداقت و یکرنگی رحیم نوروزی که مثل بعضی ها خودش را با جماعت همرنگ نکرد

      پاسخ ها

      • من

        بر تو هم خیلی درود که بی رنگی...

      • خودم

        فعلا که می بینی این جماعت چه ها که نمی کنند

      • امیر گودرزی

        اقایی که ادم از یک رنگی میزنی
        بی احترامی خیلی با یک رنگی فرق داره
        مشکل این نیست که اون مرحوم رو نمیشناسه
        خیلی ها هستن که اینقدر در گیر کار و مشغله زنذگی هستن که اصلا وقتی برای تلوزیون دیدن و یا موقعیت کاری طوری باشه که وقتی برای موسیقی گوش دادن نداشته باشند
        ولی اینکه خطاب به مردم با این لحن سخن گفتن اصلا شایسته نیست
        مرگ حق است
        ما از این به بعد اطلاع رسانی میکنیم که بعد از 120 سال پس از فوت ایشان هیچ کس به مراسم ختم ایشان نرود که روح ایشان و همه هم عقیده های ایشان آرام باشد !!!

      • نیلوفر

        امان از حسادت

    • آرش

      چیز بدی نگفته که فقط گفت نمیشناختم

    • نیما

      منم از این رحیم نوروزی به شدت بدم میاد

      پاسخ ها

      • م

        ببخشید دستم به جای مثبت رو منفی خورد. باهاتون موافقم.

    • برره ای

      هنرمند واقعی کسی است که حامی دیگر هنرمندان باشه حتی پس از آرامش روحشان از اونها به نیکی یاد کنه .....
      روح همه هنرمندان رخت بربسته شاد باد.

    • ارژنگ

      اینکه آقای نوروزی یا هر کس دیگر مرحوم پاشایی را نمی شناسن ، تعجب ندارد . از حق نگذریم مرحوم پاشایی از رضا صادقی یا محمد اصفهانی که مشهور تر نبود .اگر بی غرض به موضوع نگاه کنیم میبینیم که فقط نوع مرگ این جوان هنرمند باعث شد این همه جار و جنجال براه بیافتد والا موحوم غلامحسین مظلومی خیلی بیشتر از خوانندگان جوان شهرت و آوازه داشت چرا برای این فوتبالیست مشهور چنان برنامه ای اجرا نشد ؟
      باید واقع بینانه نظر داد . این یک جوان ، آنهم از نوع هنرمند ، از یبماری سرطان فوت کند واقعا" تاسف انگیز است . چرا که شاید ایشان اگر بعلت سرطان فوت نمیکرد ، سالهای بسیاری بسیاری زنگی میکرد و مثل خیلی از آدمها خوبی و بدی ان را بیشتر تجربه مینود ولی مرگ و زندگی دست خداست و هر کسی به نوعی از دنیا میرود . بهر حال متعصبانه به قضیه نگاه نکنید . جوانی فو شدکه دل هر انسانی را بدرد آورد چرا چون جوان بود . ولی آیا با اراده خداوند میتوان مبارزه کرد و خلافش عمل نمود ؟ خداوند رح مرضی پاایی را ب درجات اعلا برساند و تمامی رفتگان این مردم غیور و متعصب را ببخشد و بیامرزد . از افرادی مثل آقای رحیم نوروزی هم خواهشمنیم در ابراز عقیده خودشان کمی مراعات دلسختگان و بخصوص پدرو مادر این عزیز از دست رفته را ، بنمایند .
      خداوند به همه ی ما معرفت عنایت کند . آمین

      پاسخ ها

      • اعظم از اهواز

        آقا ارژنگ بیراه نگفتی اما خیلی هم درست نگفتی.
        یه بزرگی گفته بود : (پاشایی باسابقه نبود اما خوش سابقه بود )
        این کاملاً درسته . شما صداشو که می شنوی ، احساسی بی غرض و خالصانه رو حس می کنی . اگه هنرمندی با احساس واقعی هنرشو پیاده کنه ، کارش به دل می شینه حتی اگه از راه تکنیک و فن پیاده ش نکرده باشه.
        شاید کسی سالهای سال کوشش کنه اما چیز خاصی ارائه نکنه درحالی یه نفر با ذوق سرشار می تونه در مدتی بسیار کوتاهتر یه کار خاص کنه

    • لیلا

      پرویز پرستویی دوست داشتنی و سوپر استار سینمای ایران بقیه دیگه مهم نیستن اونم مرحوم پاشایی دوست داشته حالا یا میشناخته یا اصلا یه بارم اهنگاشو گوش نداده براش این مهم بوده که مردم بخصوص جوونا دوستش داشتن

    • بدون نام

      راست گفته به خدا چنان مردم رفتار میکنند انگار محبوبترو معروفتر از زنده یاد پاشایی اصلا تو این کشور نبوده هنرمند بوده الان هم از دنیا رفته مثل همه ما که یک روز باید از این دنیا بریم

      پاسخ ها

      • امیر گودرزی

        اقای عزیر اولا این که مرحوم پاشایی خواننده نسل جوون بود و اینکه اکثر کسایی که حضور داشتند نسل جوون بودنند و واقعا صدای جالبی داشتند و اینکه در مظلومیت و اوج کار از دنیا رفتند

        کور شود چشم همه کسایی که نتوانستند چنین جمعیتی را به طرفداری از آن مرحوم ببینند

    • zzzzzzzzzz

      وای خدایا هرچه این بحث میخوادتموم بشه این جماعت به اصطلاح روشنفکرنمیزاره وواقعت مردم رادارن به جون هم میندازن چراول کن نیستن بابابسه دیگه

    • اعظم از اهواز

      منم مرتضی رو پس از مرگش شناختم و صداش واقعا به دلم نشست.
      تعجب می کنم از آقای نوروزی که چنین نظری داده!
      ایشون یه هنرمنده و باید در دیدگاهش متعادل تر و منصف تر از این حرفا باشه.
      آقای نوروزی درسته که شما پاشایی رو نمی شناختید اما باید بدونید که پشت هر کار هنری ، کلی رنج و زحمت و عشق و علاقه نهفته ست .
      حالا اگه شما از کاری خوشت نمیاد دلیل بر این نیست که اون کار، خواره !
      هر گل یه بویی داره .
      خداوند که خودش آفریدگار هنر و زیباییه ، جهان رو رنگارنگ و گسترده آفریده.
      پس هنر ، سفره ای گسترده و رنگارنگه که هر هنرمندی یه گوشه ی این سفره میشینه و از یک رنگش بهره میبره .
      شما به عنوان کسی که تو کار هنر فعاله چطور اینو نفهمیدید؟!!!

    • کیان

      آقای پرستویی زیاد عصبانی نشو برا قلبت خوب نیست . بنده خدا راست گفته . منم واقعا نمیشناختمش . باید خودم رو بکشم ؟ خوب آقا ی پرستویی اگه زیاد دوستش داشتی برو خودت و دار بزن خوبه ؟ فردا میگن پرستویی سوپر استار سینما خودشو به عشق فلانی دار زد . عجب هیاهویی بشه . امان از دست شما مردم دم دمی مزاج بی ظرفیت .

      پاسخ ها

      • تو

        می خوای اصلا نظر ندی؟

      • امیر گودرزی

        شما از لحن صحبت کردنت معلومه چه شخصیتی داری !!

        حالا اقای پرستویی یه هنرمنده و به طرفدار از هنرمند ناراحت شده
        شما کی هستی اخه ؟؟؟

    • rana

      اونی ک نمیشناسه اظهار نظر نکنه اون ب اصطلاح طرفدارا هم گیر ندن ب اینو اون ک چرا تسلیت نگفتی فقط کافیه به افکار هم احترام بذاریم

    • Malek

      رحيم ديروزى يا نوروزى اصلا كى هست ؟! حسادت بد چيزيه اقا ، نباش

    • محمد

      خدا میفرماید((ان اکرمکم عند الله اتقاکم))، بهترین شما نزد قطعا با تقوا ترین شماست،ما ک نمیدونی آقای نوروزی یا آقای پاشایی کدام یکشون بیشتر با تقواترن.الله اعلم

    • بدون نام

      آدم از مرگ هر انسانی ناراحت میشه و ابراز تاسف میکنه، رفتار ایشون کاملا بی ادبانه بود و صرفا جهت جلب توجه و خود را تافته جدا بافته نشان دادن بود مثل یه چند نفر دیگه!! آخه گاهی خلاف جریان آب شنا کنی و همرنگ بقیه نشی جذاب تره!!!

    • ali

      راس گفته . خوب گفته
      خدا رحمتش کنه
      والله یارو دوای در لاعلاجو پیدا میکنه و جون میلیونها آدمو نجات میده از این خبرا موقع مردنش نیس
      ملت بیکارن فقط همین

    • امیر گودرزی

      دلیل نمیشه که اون بازیگری که امروز تو هیچ فیلمی بازیش نمیدن بخواد اینطوری به ان مرحوم بی احترامی کنه
      اگر واقعا ایشون رو نمیشناخت باید با لحنی درست و مودبانه حرفشو بزنه

      ولی فکر میکنم مهمترین دلیل که این آقا این حرفو زده اینه که هیچ طرفداری نداره بهش برخورده

      البته حق داره بنده خدا اخه شاید طرفداراش 2 رقمی نشه ولی اون مرحوم ....

      حسادته دیگه، دوستان درکش کنید

    • مونا

      خودتونو ناراحت نکنید دوستای گلم اصلا" این آقا کی هست که بخواد راجع به پاشایی اظهارنظر کنه!!!!!! همچین آدمایی نمی تونن موفقیت و محبوبیت کسی رو ببینن. یقیه رو هم متهم می کنند به جوزدگی و مرده پرستی ، بذارید بگن، چیزی از محبوبیت مرتضی کم نمی شه، روحش شاد

    • شایان

      آدم دیگه پیدا نکرددین دعوت کنین آخه این کی بود دعوت کردین مثل همه ی نقشاش بد اخلاق و آب زیر کاه منم از بازیاش اصن خوشم نمیاد. فرخ گلاب دره اگه نمیشناسی خوب بگو نمیشناسم به کلا گذاشتنش چیکار داری آقای حسود اه اه اه

    • بدون نام

      واقعا حرف حق زده دمش گرم

    • ویدا

      عصبانی شدن ?????????

      چرا ؟ بنده خدا دروغ نگفته .

      کی پاشایی رو مگه می شناخت ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همونهایی که رفتن تشیع جنازه و به خاک سپاری و مراسم هفت و حتی دیروز که دو هفته از فوتش میگذشت بهشت زهرا تا قطعه هنرمندان جا نبود پا بذاری. شما کوری؟ یا حسادت کورت کرده؟
        اونایی که به مردم میگفتن فیلم گرفتن از مراسم ها بی فرهنگیه میخوان نذارن میزان طرفدارای مرتضی پاشایی معلوم بشه چون هنوز سر مزار اون مرحوم مثل روز اول شلوغه ولی عکس و فیلمی ازش نیست.لطفاً به حرف حسودا گوش ندین.

    • بدون نام

      من هم آقای پاشایی را نمی شناختم و از فوت ایشون هم بسیار متاثر شدم هر چندکه این اظهار نظر از آقای نوروزی بعید بود اما ایشان شاید در تلوزیون شناخته شده نباشن اما تاتر یکی از بهترین بازیگران و کارگردان هستند که بین همکاراشون به تواضع معروفند و از معدود بازیگرانی هستند که دنبال مد و مارک ماشین و... نیست هر چند که میتوانست یک تسلیت ساده بگه اما مطمنا از روی حسادت نبوده فقط بر مگرده به وحیه رک گویی ایشان

    • بدون نام

      تقصیر ایشون نیست باید از کسانی گله کرد که بی حساب و کتاب مهمان دعوت مي کنند اقلا با مهمان برنامه هماهنگ کنند که تو پخش زنده ضایع نشن که نه به آن مرحوم توهین بشه و نه به این بازیگر

    • بدون نام

      حسوديش ميشده نوروزى كه اينهمه بانقش منفى خودشونتونست محبوب كنه اونوقت مرتضى عزيزباصداوشخصيت مظلوم ورنجديده قلب همه مردم ايران روبه دردآورد،وبااين سابقه كم اينهمه طرفدارداشت،دوست داشتن اجبارى نيست مابه خواست خودمون عاشق مرحوم پاشايى بوديم،آخه انسانيت كجاست يك جوون سى ساله دراوج موفقيت واميدوآرزويكسال دردبكشه وازدنيابره،خدابيامرزدش آهنگاش زيباترين هستن خودش نيست اماصداش كه هست تازنده ام براش فاتحه ميخونم به عنوان يه مسلمون اون خدابيامرزهم مسلمون بوده(بنى آدم اعضاى يكديگرندكه درآفرينش زيك گوهرندچوعضوى بدردآوردروزگاردگرعضوهارانماندقرار)قابل توجه نوروزى وهم فكراش

    • ابوالفضل

      به کوری چشم همه حسودهایی که چشم به شهرت مرتضی پاشایی ندارن باید بگم که مرتضی برای ما و طرفداراش از این به بعد "امپراطور قلبهاست"
      هر کی موافقه جواب بده؟

    • بدون نام

      کجای حرف این بنده خدا اهانت بود خوب نمی شناخت گناه که نکرد دروغ باید می گفت. حقیقت همیشه برای عده ای تلخ است. دیگه واقعا بعضیها شورش را در آورده اند. زور که نیست میلی است نمی شناسد و دوست هم ندارد این که اجبار نیست نمی دانم چرا بعضی ها فرهنگ ندارند و از سر شور با همه می خواهند بجنگند.

    • بدون نام

      وقتی یک جوون سی ساله اینقدر محبوبیت داشت معلومه که رحیم نوروزی که در آستانه پنجاه سالگی قرار داره و هنوز بازیگر رده چندم هست حسودیش بشه

    • ابوالفضل

      آقای نوروزی با تمام وجود با تمام حنجره ای که دارم از ته قلبم میگم ازت بدم میاد

    • ایمان

      اقای نووروزی خیلی بی ادبی نکنه فکرکردی داری سریال پس ازباران بازی میکنی که اینقدربا عقده حرف زدی پاشایی روعشقه حالا توهرچی دوست داری بگو ذاتت رونشون دادی بدبخت

    • نبض احساس

      به اون کسایی که ازنوروزی جانبداری میکنن بگم آقای پرستویی که اسطوره بازیگریه ناراحت شده اونوقت شما ازیه بازیگر رده هزارم دفاع میکنید

    • میم مثل مرتضی

      عزت وبزرگی پاشایی باعث تعجب وحسادت خیلی هاشد وچهره خیلیها رابه مردم شناساند میگن افراد راباید درشرایط خاص شناخت حسادت به آقای خاص چیزعجیبی نیست دوستان خودتون روناراحت نکنید

    • سهیل

      باپنجاه سال سن هنوز درست حرف زدنو یادنگرفته متاسفم پس توکلاسای بازیگری چی خونده این جورآدماشخصیت خونوادگیشونونشون میدن

    • سميه

      من از پرويز پرستويي خوشم نميومد الان عاااااااااشقشم دمت گرم ژرستو معذرت ميخولام پرويييييييييييز

    • بدون نام

      بعد از گذشت نزدیکه دو سال از رفتن مرتضی پاشایی عزیز من عاشقشم تا ابد.نه شعاره نه اغراق اونقدری که مرتضی عزیز منو به خدا رسوند هییییییشکی نرسوند. اونایی که به مرتضی عزیز توهین میکنن اعتقاداتشونو نگه دارن واسه خودشون بعضیا اگه نظر ندن اتفاق خاصی نمیفته

    • ضحی

      بیشعور لعنتی پرویز پرستویی

    • ضحی

      واقعا برای شما پاشایی شناس ها متاسفم. اقای نوروزی واقعا بازیگر معروف، اهل مطالعه ، پولدار و خوش قلب در بین بازیگران اند. من نمیدونم اقای نوروزی اهانتی نکرده خوب نمیشناخته واقعا برای بعضی بی منطق ها متاسفم . اقای نوروزی بازیگر کم نظیر ایران اند

    • ضحی

      وای رحیم ماهی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج