۱۵۴۶۲۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پزشکان «اتاق عمل» معرفی شدند

سیامک انصاری، شبنم فرشادجو، مهران غفوریان، سحر ذکریا، جواد رضویان، محمدرضا هدایتی و علی اوجی پزشکان سریال مهران مدیری در طنز «اتاق عمل» هستند.

خبرگزاری ایسنا: سیامک انصاری، شبنم فرشادجو، مهران غفوریان، سحر ذکریا، جواد رضویان، محمدرضا هدایتی و علی اوجی پزشکان سریال مهران مدیری در طنز «اتاق عمل» هستند.

تاکنون این بازیگران در نقش پزشک مقابل دوربین سریال مهران مدیری رفته‌اند.

بازیگر مقابل انصاری، فرشادجو است و غفوریان و ذکریا بازیگرانی هستند که مقابل هم بازی می‌کنند. جواد رضویان و هدایتی هم دو بازیگری هستند که در کنار هم مقابل دوربین می‌روند و علی اوجی هم بازیگری است که نقش مقابل مهران مدیری را بازی می‌کند.

پزشکان «اتاق عمل» معرفی شدند

سریال طنز «اتاق عمل»، پزشکانی را به تصویر می‌کشد که اتفاقی پزشک شده‌اند و در اصل نباید در این حرفه مشغول به کار می‌شدند.

داستان این سریال درباره اتفاقاتی است که در یک بیمارستان رخ می‌دهد و برای سرعت بخشیدن به روند تولید، این سریال با پنج دوربین ثابت و یک دوربین متحرک ضبط می‌شود. بینندگان در این سریال با حضور شخصیت‌های پزشک، بیمار، پرستار و... شاهد موقعیت‌های طنزی خواهند بود که در بیمارستان رخ می‌دهد.

مهران مدیری، کارگردان مجموعه طنز «اتاق عمل» پیش از این در خصوص این مجموعه بیان کرده است: طنز و کمدی در ذات خود ماهیت ویژه‌ای دارد و تعبیرهای متفاوتی از آن برداشت می‌شود. در نگارش مجموعه طنز «اتاق عمل» ما در خلق شخصیت‌های داستان این مجموعه سعی کردیم تا با ظرافت و مهارت خاصی موضوعات را مطرح کنیم تا حساسیت ایجاد نشود.

چهار شخصیت اصلی داستان ما پزشکان این بیمارستان هستند که هر کدام شخصیت ویژه ای دارند برای مثال دکتر با وجدان و آرمانگر، دکتر متخلف و... از شخصیت‌های این سریال هستند. ۳۰ درصد از شخصیت‌های ما در این مجموعه پزشکان و پرستاران متعهد و با وجدان هستند و ما سعی داریم پیام‌های مختلف این مجموعه را در کنار انتقاددات مطرح کنیم که با نگاه طنز آمیخته شده است.

پزشکان «اتاق عمل» معرفی شدند

سریال «اتاق عمل» به کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌کنندگی حمیدرضا مهدوی از مهر ماه در منزل مهران غفوریان کلید خورد. این مجموعه بنا به گفته مدیر شبکه تهران، قرار است از دی‌ ماه امسال از شبکه تهران به روی آنتن برود.

سیامک انصاری‌، سپند امیرسلیمانی‌، علی اوجی،‌ لیلا ایرانی‌، پوریا ایرائی‌، شراره ارمغانی‌، تینا اسدی‌، بهناز توسلی‌، فرزانه تفرشی‌، فلامک جنیدی‌، جوانه دلشاد‌، سید جواد رضویان، آذین رئوف،‌ سحر ذکریا‌، نادر سلیمانی‌، ماندانا سوری‌، شادان شهیدی‌، یوسف صیادی‌، الکیا عبدالرزاقی‌، گل‌ناز عباسی‌، مهران غفوریان‌، رضا فیض نوروزی‌، نیما فلاح‌، شبنم فرشادجو،‌ عارف لرستانی‌، علی لک پوریان‌، مهران مدیری‌، دریا مرادی دشت‌، رضا نیک خواه‌، رامین ناصر نصیر‌، سام نوروزی‌، سحر ولدبیگی‌، محمدرضا هدایتی‌، فاطمه هاشمی‌، ساعد هدایتی از بازیگران سریال طنز «اتاق عمل» هستند.

به تازگی نصرالله رادش نیز به این مجموعه ملحق شده است.

مهدی ژوله، خشایار الوند، الهه زارع‌نژاد و... تیم نویسندگی این سریال را شامل می‌شوند که این گروه زیر نظر مهران مدیری فعالیت می‌کنند.

سریال طنز «اتاق عمل» در ۹۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای برای پخش روتین شبانه تهیه و تولید می‌شود. داستان این سریال درباره اتفاقاتی است که در اتاق عمل بیمارستانی رخ می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج