۱۵۴۶۳۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پایتخت جاسوسی های سایبری در اروپا

رییس سرویس امنیت داخلی آلمان (اداره حفاظت از قانون اساسی) با هشدار نسبت به افزایش حملات و جاسوسی های اینترنتی،برلین را &#۰۳۹;پایتخت جاسوسی های سایبری در اروپا&#۰۳۹;، معرفی کرد.

خبرگزاری ایرنا: رییس سرویس امنیت داخلی آلمان (اداره حفاظت از قانون اساسی) با هشدار نسبت به افزایش حملات و جاسوسی های اینترنتی،برلین را 'پایتخت جاسوسی های سایبری در اروپا'، معرفی کرد.

روزانه هزاران حمله از سوی هکرها به شبکه اینترنتی دولت آلمان صورت می گیرد و این آمار که همچنان رو به افزایش است به یکی از دغدغه ها و نگرانی های بزرگ سرویس امنیت داخلی این کشور تبدیل شده است.

در همین رابطه رییس اداره حفاظت از قانون اساسی آلمان نسبت به افزایش حملات سایبری که به اعتقاد وی از سوی سرویس های اطلاعاتی خارجی انجام می شود هشدار داده و خواستار اتخاذ تدابیر امنیتی شدیدتر برای حفظ امنیت اطلاعات در کشور شده است.

'هانس-گئورگ ماسن' با ابراز نگرانی شدید در این زمینه،گفت: ما متوجه شده ایم که به طور دائم حملات بیشتری از سوی سرویس های اطلاعاتی به ساختار زیربنایی فناوری اطلاعات دولت آلمان و شرکت های آلمانی صورت می گیرد.

ماسن البته بخش اعظمی از حدود سه هزار حمله هکرها یا افراد خلافکار به شبکه دولت در روز را جدی ندانست اما تاکید کرد:حدود ۵ حمله در روز توسط سرویس های مخفی کشورهایی مانند چین یا روسیه انجام می شود که مشکلات جدی به وجود می آورند.

رییس سرویس اطلاعات داخلی آلمان این حملات را بسیار زیرکانه و هوشمندانه توصیف کرده است که به گفته او، 'ممکن است از کنترل خارج شود'.

به گفته ماسن،حمله به سایت های دولت آلمان،به ویژه قبل از برگزاری نشست های بین المللی همچون نشست سران جی۲۰ شدت می گیرند و در همین راستا،اعضای دولت که نقش های مهمی در مشاوره دارند، پیام های اینترنتی آلوده به ویروس با فایل های ضمیمه دریافت می کنند که به ظاهر از سوی مشاوری در یک کشور دیگر ارسال شده اند.

این مقام امنیتی آلمان همچنین تأکید کرد: برلین هدف و پایتخت جاسوسی سیاسی در اروپاست و از حملات سایبری در حوزه های مربوط به سیاست خارجی، دفاعی، تسلیحاتی و اقتصادی نگران هستیم.

ماسن در عین حال خاطرنشان کرده است که اکثر شرکت های بزرگ در آلمان، از نظر امنیتی دارای تجهیزات خوبی هستند و بیشتر شرکت های کوچک و متوسط هستند که تهدید آنها باعث نگرانی می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج