جاباما
۱۵۴۶۷۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قلعه‌نویی: استقلال یک تیم هجومی است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خدا را گواه می‌گیرم که به دنبال حفظ رکورد نیستم.

خبرگزاری فارس: امیر قلعه‌نویی قبل تمرین امروز استقلال در رابطه با دربی ۷۹ گفت: ابتدا باید بگویم از اینکه بار دیگر دوربین‌های تلویزیونی را در محل تمرین می‌بینم بسیار خوشحال هستم و درگذشت غلامحسین مظلومی را تسلیت می‌گویم.

وی افزود: در فصل جدید شرایط استقلال را هیچ وقت تا این اندازه خوب ندیدم. ملی‌پوشان برخلاف گذشته از وقتی که به تمرینات اضافه شدند واقعا سرحال هستند و شرایط آنها به انسان انگیزه می‌دهد به همین خاطر در کنفرانس مطبوعاتی از کارلوس کی‌روش تشکر کردم و امیدوارم فردا بازی‌ را انجام دهیم که هواداران از دیدن آن لذت ببرند.

سرمربی استقلال در ادامه تصریح کرد: امیدوارم برنده دربی ما باشیم دو سه جلسه توانستیم با تمام اعضای تیم تمرین کنیم و روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کردیم. می‌دانید ما ۸ ملی‌پوش داشتیم. مگویان و کرار جاسم ملی‌پوشان خارجی ما و ۶ بازیکن دیگر هم ملی‌پوشان داخلی ما بودند. مهدی کریمیان به دلیل مشکل خاصی که دارد و چند بازیکن مصدوم دیگر هم غایبان تمرین بودند. عملا با ۵-۶ بازیکن تمرین کردیم. در این یکی دو روز تمرینات خوبی داشتیم و امیدواریم بتوانیم در دربی عملکرد قابل قبولی را ارائه کنیم.

قلعه‌نویی در رابطه با وضعیت مصدومان تیمش گفت: کرار جاسم سه کارته است و علیرضا رمضانی یکی از آینده‌های فوتبال ایران دچار مصدومیتی بلند‌مدت شده است. محمد قاضی هم از یک مصدومیت رنج می‌برد. پزشکان ما هرچه تلاش کردند نتوانستند او را به بازی برسانند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان و مربیان دو تیم علاقه ندارند بازنده شوند گفت: در همه جای دنیا مربیان افکار خاص خودشان را دارند. ما دو هدف داریم اول اینکه در تمامی بازی‌ها گل نخوریم و دوم اینکه با زدن گل پیروز شویم و سه امتیاز را به دست آوریم. شما توجه داشته باشید که استقلال در فصل جاری گل‌های زیادی به ثمر رسانده است و باید بدانیم که تیم ما دومین تیم خوب لیگ در به ثمر رساندن گل است. این نشان می‌دهد که یک تیم هجومی هستیم. اکثر بازی‌های ما گل داشته است. امروز هم یک نفر در کنفرانس مطبوعاتی این سوال را به شکلی دیگر پرسید که اصلا درست نیست.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا گفته می‌شود به دنبال حفظ رکورد خود است درست است عنوان کرد: خدا را گواه می‌گیرم که اینطور نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج