۱۵۴۷۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوري قرچک در آستانه انحلال يا انتقال!

سرمربي تيم فوتسال منصوري قرچک با بيان اينکه مالک اين تيم در پي بدقولي مسئولان شهرداري قرچک به فکر انحلال يا انتقال اين تيم به شهر ديگري است، گفت: شهرداري سه شهرخواهان تحت پوشش قرار دادن منصوري قرچک هستند.

ورزش سه: رضا داورزنی درخصوص شکست تیم فوتسال منصوری قرچک مقابل دبیری تبریز در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: دبیری از تیم‌های خوب لیگ برتر محسوب می‌شود و از مهره‌های خوبی نیز برخوردار است. ما تمام تلاش خود را کردیم اما متاسفانه بازیکنان‌مان نتوانستند از فرصت‌های خود استفاده کنند چرا که تمرکز کافی نداشتند و از لحاظ روحی - روانی دچار مشکل بودیم.

سرمربی تیم فوتسال منصوری قرچک درخصوص علت عدم تمرکز بازیکنان این تیم گفت: متاسفانه مشکلات مالی زیادی گریبان تیم منصوری را گرفته و در حالی که نیم فصل در آستانه تمام شدن است اما شورا و شهرداری قرچک به تعهدات خود در قبال این تیم به هیچ وجه عمل نکرده و گویا اعلام کرده‌اند نمی‌توانند هیچ کمکی به این تیم داشته باشند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل مالک باشگاه اعلام کرده یا تیم منصوری را منحل می‌کنیم یا از شهر قرچک به شهر دیگری خواهیم برد. ما باید تا نیم فصل به حضور در لیگ ادامه بدهیم چرا که کناره‌گیری‌مان موجب لطمه به لیگ خواهد شد.

داورزنی درباره آینده این تیم با وجود این مشکلات گفت: شهرداری شهرهای پردیس، ورامین و شهرری اعلام آمادگی کردند تا تیم منصوری به یکی از این این شهرها منتقل شود و این تیم را تحت پوشش خود قرار دهند. مطمئنا با وجود این همه مشکلات در صورتی که این انتقال صورت گیرد، به نفع تیم منصوری خواهد بود و بازیکنان از این بلاتکلیفی خارج خواهند شد. اگر ما در فرصت ۲۰ روزه لیگ می‌توانستیم اردو برگزار کنیم، مطمئن باشید عملکرد بسیار بهتری داشتیم. متاسفانه ما به دلیل همین مشکلات به مدت دو هفته هیچ تمرینی نداشتیم و در یک هفته اخیر مسئولان شهرداری قرچک قول دادند مشکلات را حل کنند اما در ادامه اعلام کردند نمی‌توانند از عهده مخارج این تیم بربیایند و حاضر به کمک نخواهند بود.

سرمربی منصوری قرچک تصریح کرد: در بازی مقابل دبیری هرچند انصافا دبیری خوب بازی کرد و از فرصت‌هایش استفاده کرد اما بچه‌های ما کاملا واضح بود که هیچ تمرکزی ندارند و علی‌رغم اینکه تلاش زیادی داشتند نتوانستند بازی خود را به نمایش بگذارند.

وی در پایان با بیان اینکه تماشاگران قرچک از این بازی نیز مانند سایر بازی‌ها استقبال خوبی داشته‌اند گفت: ما فقط به عشق این هواداران حاضر به بازی هستیم و تلاش خود را می‌کنیم. خوشبختانه این بازی بدون هیچ گونه حاشیه‌ای برگزار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج