جاباما
۱۵۴۷۶۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اظهارنظر جدید درباره نامه اوباما به رهبری

سردار حسین علائی، فرمانده اسبق نیروی هوایی سپاه پاسداران در خصوص نامه اوباما به مقام معظم رهبری، عنوان داشت: اگر این نامه در مورد داعش باشد به این منظور است که آمریکا به این نتیجه رسیده که بزرگترین قدرتی که می‌تواند با داعش مقابله کند ایران است. نادیده گرفتن ظرفیت ایران خطایی استراتژیک است.

نامه نیوز: سردار حسین علائی یکی از فرماندهان سابق سپاه ، در خصوص عملکرد دولت یازدهم در عرصه بین المللی گفت: دولت یازدهم در شرایطی روی کار آمد که ایران روابط بسیار نامناسبی با کشورهای تاثیرگذار جهان داشت که روز به روز این روابط وخیم‌تر می‌شد.

وی ادامه داد: خواست ملی این بود که ایران در موقعیت قابل قبول خود بایستد و اجازه ندهیم جایگاه ایران در سطح ملی تضعیف شود.

سردار علائی با بیان این موضوع که یکی از اولویت‌های دولت یازدهم ترمیم روابط با سایر کشورهای بین المللی است، خاطرنشان کرد: به نظر می‎رسد دولت تدبیر و امید از زمانی که روی کار آمده است در تلاش است که روابط ایران را با سایر کشورها بهبود ببخشد، با نگاهی اجمالی میبینیم که روابط ایران با سایر با کشورها نسبت به خرداد ماه سال ۹۲ بهبود یافته و درحال توسعه است.

مدیر عامل فعلی هواپیمایی آسمان تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت یازدهم قطار تحریم‌ها علیه ایران و روند امنیتی سازی ایران از سوی قدرت‌های بزرگ متوقف شده است.

سردار حسین علائی، فرمانده اسبق نیروی هوایی سپاه پاسداران، با اشاره به تجربه حسن روحانی در زمینه هسته‌ای، گفت: مهمترین مسئله ایران حل مسئله هسته ای بوده است. در دوره‌های گذشته با توجه به مشکلاتی که وجود داشت سعی می‌کردند ایران را به عنوان اصلی‌ترین محور مشکلات امنیت جهانی معرفی کند، اما شاهد هستیم که دولت یازدهم در تلاش است تا نگرش جهانی علیه ایران را تغییر دهد.

وی در خصوص نامه اوباما به مقام معظم رهبری، عنوان داشت: اگر این نامه در مورد داعش باشد به این منظور است که آمریکا به این نتیجه رسیده که بزرگترین قدرتی که می‌تواند با داعش مقابله کند ایران است. نادیده گرفتن ظرفیت ایران خطایی استراتژیک است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج