جاباما
۱۵۴۷۷۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

صادقیان : نشد که بشه خیالی نیست

آسیب‌دیدگی پیام صادقیان یک شوک واقعی بود...

خبر ورزشی: هنوز هم خیلی‌ها باور ندارند پیام صادقیان به خاطر کشیدگی کشاله ران دربی را از دست داده باشد اما انگار واقعیت دارد...

ديروز وقتي به هتل محل اقامت سرخپوشان رسيديم، پيام صادقيان را عصبي، كلافه و غمگين كنار محمود خوردبين ديديم. پيام كه اشك در چشم‌هايش حلقه زده بود، ناي صحبت كردن نداشت. صحت و سقم ماجرا را از او پرسيديم كه سكوت كرد و خوردبين به‌جاي پيام جواب داد: «اصلاً انتظارش را نداشتيم. روي پيام حساب كرده بوديم و اصلاً دلمان نمي‌خواست صادقيان را در اين بازي نداشته باشيم، كارمان سخت شد.» صادقيان هم آهي كشيد، لبخند تلخي زد و گفت: به هيچ عنوان آمادگي اين اتفاق را نداشتم. نمي‌دانم چه بگويم، حتماً قسمت نبود در اين بازي حاضر باشم... به اميد خدا بچه‌ها بازي را مي‌برند. صبح در تمرين يك بغل پاي خيلي ساده زدم اما كشاله‌ام كش آمد و نتوانستم تمرين كنم.

پيام ادامه داد: مي‌خواستم ستاره دربي باشم اما نشد كه بشه! البته خيالي نيست و پرسپوليس بدون من هم مي‌برد... به اميد خدا يك بر صفر استقلال را شكست مي‌دهيم.

پزشك پرسپوليس هم آسيب‌ديدگي پيام و غيبت او را تأييد كرد و گفت صادقيان حداقل ۳ هفته بايد دور از ميدان باشد. پيام هم حرف‌هايش را اينگونه تمام كرد: «براي همبازيان خودم و محمد عباس‌زاده كه جانشين من مي‌شود، آرزوي موفقيت مي‌كنم.»

نتيجه MRI صادقيان را خانه‌نشين كرد

مصدوميت پيام صادقيان هافبك پرسپوليس درست يك روز مانده به دربي اتفاق ساده‌اي نيست. او در تمرين ظهر پرسپوليس، يك پاس ساده داد اما به يكباره روي زمين افتاد و فرياد كشيد. اين قضيه در ابتدا با شوك كادر فني پرسپوليس همراه شد اما وقتي نتيجه آزمايش MRI صادقيان در حدود ساعت ۱۶ عصر ديروز به دست كادرفني رسيد،‌ آنها بالاخره باور كردند پيام خانه‌نشين شده و نه تنها دربي بلكه ۴ هفته از بازي‌ها را از دست داده است.

استقلال شوك پرسپوليس را باور نكرد

آسيب‌ديدگي پيام سياه‌بازي است

شوك بزرگ دربي خبر آسيب‌ديدگي پيام صادقيان بود. پيام صادقيان ديشب MRI به دست اردوي پرسپوليس را ترك كرد و حميد درخشان هم بلافاصله محمد عباس‌زاده كه در ليست ۱۸ نفره نبود و به قائمشهر سفر كرده بود را به اردو فراخواند. عباس‌زاده حوالي ساعت ۲۲ به اردوي پرسپوليس رسيد اما استقلالي‌ها با اين كه لحظه به لحظه اخبار اردوي پرسپوليس را دنبال مي‌كردند آسيب‌ديدگي پيام صادقيان را باور نداشتند و مي‌گفتند اين خبر احتمالاً سياه‌بازي است و صحت ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج