۱۵۴۷۹۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

قتل معلم با ضربه چاقوی دانش‌ آموز

فرمانده انتظامی لرستان گفت: معلم بروجردی که در یکی از دبیرستان‌های این شهرستان توسط دانش‌آموز سال اول متوسطه با ضربه چاقو مجروح شده بود، فوت کرد.

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی لرستان گفت: معلم بروجردی که در یکی از دبیرستان‌های این شهرستان توسط دانش‌آموز سال اول متوسطه با ضربه چاقو مجروح شده بود، فوت کرد.

سردار محمد قنبری گفت: یک معلم بروجردی که دبیر فیزیک بود، توسط یکی از دانش‌آموزان خود به وسیله چاقو مجروح ‌شد. وی که پس از این حادثه جهت مداوا به یکی از بیمارستان‌های این شهرستان منتقل شده‌بود، بر اثر جراحات وارده ،جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: برابر اظهارات اولیه خانواده این دانش‌آموز، وی دارای مشکلات روحی و روانی بوده اما این اظهارات هنوز تأیید نشده است.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: اکیپ‌های ویژه‌ای به دنبال دستگیری این دانش‌آموز هستند که به محض دستگیری وی، موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه این قتل در ملأعام نبوده، بلکه در یکی از دبیرستان‌های بروجرد رخ داده است، تصریح کرد: علت این حادثه در دست بررسی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یا علی

      از روزی که صدا و سیما دوربین را بر میدارد و با یک سر صدا به کلاس های درس میرود و در باره تنیه بوق کرنا را می اندازد و از زمانی که معلمی هیچگونه ارج و قربی را ندارد و از زمانی که در رسانه برای احقاق حق مسلم معلمی می گویند شما زیادی هستید و از زوزی که معلم را با حقوقی بخور ونمیر در جامعه خوار می کنند و از روزی که ...........باید شاهد این وقایع کثیف و پست و جامعه با فرهنگ کثیف و پر مدعایش باشیم ما معلمین هیچ وقت با این خبر ها شوکه نمی شویم چرا که فاتحه این قشر خیلی وقتها است که خوانده شده ولی شما اربابان رسانه از ان بی خبرید.......... یک معلم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج