۱۵۴۸۱۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

منتقمي: مدیرعامل پرسپولیس نمی‌شوم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: از هر کسی که توانایی حضور در باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل را دارد استقبال می‌کنم.

خبرگزاری فارس: بهروز منتقمی در برنامه جام جم در خصوص دربی ۷۹ اظهار داشت: از همه بازیکنانم درخواست دارم تا نگرانی هواداران را برطرف کنند و توانایی خود را به نمایش بگذارند در این بازی تدبیر و هوشمند بودن بازیکنان در کنار اداره امور توسط سرمربی می‌تواند دربی متفاوتی را رقم بزند.

وی در مورد اینکه آیا تاکنون از عملکرد کادرفنی رضایت داشته تاکید کرد: واقعا از کادرفنی راضی هستیم شاید دغدغه‌های زیادی باشد اما برای مبارزه سختی آماده می‌شویم و می‌خواهیم نگاه همه را به طرف خود جلب کنیم. در هر صورت کمبودهای زیادی داریم. ما نمی‌توانیم لیست ۱۸ نفره خود را پر کنیم و ۲ بازیکن هم در این زمینه نداریم. در چند پست نیاز به بازیکنان زبده داریم که بتوانند در تیم مثمر ثمر باشند. ما هم جام حذفی و هم لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم. وضع موجود خود را برای این بازی مهم آرایش داده‌ایم این نیست که تمام مشکلات حل شده باشد بلکه برای این بازی مسائل را حل کرده‌ایم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا تیم بد بسته شده یادآور شد: باید انصاف وجود داشته باشد. نمی‌توان همه مسائل را به دایی مربوط دانست. باید دید هم باشگاه و هم کادرفنی در حفظ بازیکن چه عملکردی داشته‌اند. چقدر برای حفظ خلتعبری و سیدجلال حسینی تلاش کردند آنها بازیکنان کلیدی بودند. همه ما شریک این موضوع هستیم. در مجموع آن چیزی که پاسخ داده شده آن چیزی نبوده که نظر هواداران را جلب کند. انتظار برای بهتر شدن است نه برگشت به عقب. باید از این قضیه بگذریم تا پس از آن بتوانیم شرایط خود را بهتر کنیم. ۲ بازیکن خارجی می‌توانیم جذب کنیم و ۳ بازیکن قرضی برای لیگ قهرمانان آسیا باید بگیریم تا خلاها را برطرف کنیم. امیدواریم پرسپولیس واقعی را در نیم فصل دوم ببینیم.

وی در مورد عدم ثبات مدیریتی باشگاه تصریح کرد: دو نگاه متفاوت است یک نگاه اجرایی و یک نگاه مدیریتی است. باید دید یک مدیرعامل چه کارنامه‌ای دارد باید دید مدیر شاخصه‌های لازم را دارد که در باشگاه حاضر شود اگر شرایط لازم را دارد باید زمانی را به او داد و در کنار آن ارزیابی هم وجود داشته باشد. من ۲ ماه سرپرست باشگاه شده‌ام سوالاتی وجود دارد از جمله اینکه سیستم باشگاه به خوبی بسته شده یا مدیرانی که می‌آیند دنبال استفاده از نام بزرگ باشگاه هستند و چه برنامه‌ای دارند. هم‌اکنون مدیریت باشگاه پرسپولیس کار بسیار سختی است. یک بخشی مربوط به این است که باشگاه در حال انتقال به بخش خصوصی است که باید اطلاعات کافی و لازم وجود داشته باشد.

منتقمی در مورد اینکه گفته می‌شود قیمت باشگاه یکصد و ۵۰ میلیارد تومان اعلام شده تصریح کرد: صورت‌های مالی کامل در سازمان خصوصی‌سازی قرار می‌گیرد که در آذرماه قیمت اعلام خواهد شد و در دی‌ماه به مزایده گذاشته خواهد شد و این مسئله قطعی است زیرا تمام مسئولان عزم راسخ دارند. رقم نهایی را سازمان‌ خصوصی‌سازی اعلام می‌کند بعید می‌دانم که برند بزرگی مثل پرسپولیس کمتر از این باشد و مطمئنا بیشتر از این هم خواهد بود. باشگاه مشکلات زیادی دارد که سختی آن بر گردن مدیرعامل باشگاه است.

وی در مورد اینکه در صورت صعود استقلال و پرسپولیس به مرحله بعدی دربی دیگری برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: به حریم هیچ تیمی وارد نمی‌شویم شرایط ما به سمتی است که از این میدان‌ها پیروز خارج شویم. اگر هم ما و هم استقلال بتوانند حریفان خود را در جام حذفی شکست دهند قبل از ۲۰ آذرماه مجددا یک دربی دیگر را برگزار خواهیم کرد. هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

وی افزود: ۵-۶ اسفند اولین بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا است و ۱۳-۱۴ بازی دوم ما خواهد بود. ۲۰ آذرماه هم در مراسم قرعه‌کشی حاضر خواهیم شد. بعد از قرعه‌کشی جلساتی را برای هماهنگی خواهیم داشت.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد جذب بازیکن گفت: ۲ بازیکن خارجی می‌توانیم اضافه کنیم و ۳ بازیکن قرضی می‌توانیم برای لیگ قهرمانان آسیا جذب کنیم. ۶ بازیکن طبق قانون می‌توانیم جذب کنیم. سرمربی به سختی کار را پیش می‌برد. ما می‌توانیم برای لیگ قهرمانان آسیا از بازیکنان سرباز چون پولادی و ماهینی استفاده کنیم.اما این مسئله به رضایت باشگاه‌شان و شرایطشان مربوط می‌‌شود.

منتقمی در مورد برنامه‌های نیم فصلشان تاکید کرد: منتظر درخواست کتبی سرمربی هستیم مذاکراتی که داشتیم هم اردوی خارجی و داخلی مد نظر او است.

وی در مورد اینکه نتیجه نگرفتن در دربی شاید باعث لطمه زدن به تیم شود گفت: به هر حال مدیر خانواده هستم و انسان‌ها با امید زندگی می‌کنند. ضمن حمایت از کادرفنی باید بگویم که نارضایتی ندارم و فقط انتظار دارم با انسجام برنده میدان شوند البته استقلال هم بازیکنان خوبی دارد و با احترام به آنها می‌خواهیم پیروز میدان شویم.

وی در مورد اینکه آیا بدهی دایی پرداخت شده گفت: هماهنگی شد و اقدامات به طور کامل انجام شد اگر موضوعی باشد حل و فصل می‌کنیم.

منتقمی در مورد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: سرپرست کار مدیرعامل را انجام می دهد چه مدیرعامل و چه سرپرست در این مدت کار خاصی را نمی تواند انجام دهد همان طور که گفتم مدیرعامل باید وقت لازم را داشته باشد. اما با توجه به اینکه چند ماه مانده است فرقی بین مدیرعامل و سرپرست نمی کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد مشکلات این باشگاه گفت: پرونده ژوزه را در فیفا داریم نمی دانیم رای به نفع چه کسی خواهد بود.

وی تاکید کرد: از هر کس دیگر که بیاید استقبال می کنم من اهل این کار نیستم مدیریت های مختلف داشته ام و امتحانم را پس داده ام اما اگر کسی توانایی لازم را داشته باشد تشکیلات را در دست بگیرد خوب است. کار بسیار دشواری است من به دنبال منافعم مردم هستم و به دنبال شهرت طلبی نیستم هر کس دیگری بیاید استقبال می کنم.

منتقمی در مورد هواداران تاکید کرد: از همه مردم و هواداران ممنون هستم. رفتار و ادبیات باید درست باشد که همه بپسندند. تماشاگران پیشنهادات خود را ارئه دهند تا ما از آنها استفاده کنیم.

وی در مورد نتیجه دربی گفت: اگر برنده نداشته باشد به ضرر فوتبال ماست. حتما دنبال پیروز شدن هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج