جاباما
۱۵۴۸۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

باهنر: تیم مذاکره از خط قرمزها عبور نمی‌کند

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مذاکرات هسته‌ای مواضع نظام و خط قرمزهای آن مشخص است و تیم مذاکره کننده ما از خط قرمزها عبور نمی‌کند.

خبرگزاری ایسنا: نایب رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مذاکرات هسته‌ای مواضع نظام و خط قرمزهای آن مشخص است و تیم مذاکره کننده ما از خط قرمزها عبور نمی‌کند.

محمدرضا باهنر در جلسه هفتگی جامعه اسلامی مهندسین که با حضور برخی از اعضاء این تشکل در دفتر مرکزی جام برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان جان بر کف و بزرگداشت هفته بسیج، به برخی از مهم ترین موضوعات سیاسی روز اشاره کرد.

وی درباره مذاکرات هسته‌ای با ۱+۵ گفت: مواضع نظام و خط قرمزهای آن مشخص است و تیم مذاکره کننده ما از این خط قرمزها عبور نمی‌کند.

وی همچنین در خصوص موضوع عدم رأی اعتماد به وزرای پیشین علوم که به مجلس معرفی شده بودند گفت: نیروهایی که برای وزارت علوم معرفی می شدند کپی همدیگر بودند، اما امیدواریم که با معرفی آقای دکتر فرهادی این دور خسته کننده پایان پذیرد.

در ادامه این جلسه سردار سرلشگر ایزدی، معاون اِشراف و راهبردی فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح به ایراد سخن پرداخت.

وی بسیج را یک دستاورد بزرگ از منظر مدیریت جهادی دانست و افزود: انقلاب اسلامی، مدیریتی منبعث از انگاره های وجودی خود را در دفاع مقدس به تصویر کشید.

وی افزود: اگر دستاوردهای مدیریتی دفاع مقدس را در نهاد نظام جمهوری اسلامی ایران بتوانیم پیاده کنیم، همین یک دستاورد بزرگ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج