۱۵۴۹۶۳
۲ نظر
۵۰۲۶
۲ نظر
۵۰۲۶
پ

هنرمندان از دربی ۷۹ مي ‌گويند

دربی هر چند از لحاظ کیفی چنگی به دل نمی‌زند با این حال شنیدن نظرات هنرمندان درباره این بازی خالی از لطف نیست.

خبر ورزشی: دربی هر چند از لحاظ کیفی چنگی به دل نمی‌زند با این حال شنیدن نظرات هنرمندان درباره این بازی خالی از لطف نیست؛ هنرمندانی که مثل ما و شما هر کدام تعلقات رنگی خودشان را دارند.

حميد عسگري: دربي را نگاه نمي‌كنم

حميد عسگري خواننده محبوب پاپ به شدت استقلالي است اما مي‌گويد دربي ۷۹ را تماشا نمي‌كند. عسگري علت اين تصميم را اينطور بيان مي‌كند: من به اندازه كافي به بازيكنان اين دو تيم وقت دادم اما وقتي من هم مثل مردم اين بازي را با كيفيت نازلش تماشا مي‌كنم و چيزي عايدم نمي‌شود، ترجيح مي‌دهم اصلاً آن را تماشا نكنم. من امروز در استوديو به كار آلبوم جديدم مي‌پردازم و دربي را نگاه نمي‌كنم. عسگري ادامه داد: وقتي مدير به ميزش فكر مي‌كند، مربي به نيمكتش و بازيكن به ساق پايش، يك دربي بي‌روح را تماشا مي‌كنيم. اين خواننده استقلالي تأكيد كرد مطمئن باشيد ورزشگاه پر نمي‌شود. من ترجيح مي‌دهم پرسپوليس برنده بازي باشد تا اين دربي بي‌روح مساوي نشود، هرچند از شكست استقلال ناراحت مي‌شوم.

هنرمندان از دربی 79 مي ‌گويند

پگاه: ۶تايي‌ها كري خواندن ندارند!

حميدرضا پگاه بازيكن محبوب سينما و تلويزيون كه آخرين كارش يعني «آواز باران» با استقبال گسترده‌اي روبه‌رو شد از طرفداران پرسپوليس است. پگاه در مورد دربي ۷۹ گفت: واقعيت اين است كه دربي‌هاي گذشته واقعاً افتضاح و اعصاب‌ خردكن بوده و اميدوارم اين روند قطع شود. دربي مثل همه بازي‌هاي فوتبال قابل پيش‌بيني نيست اما اميدوارم پرسپوليس برنده باشد تا اوضاعش در جدول هم بهتر شود.

اين هنرپيشه در مورد اينكه اگر بخواهد براي استقلالي‌ها كري بخواند چه مي‌گويد؟ اذعان داشت: ۶تايي‌ها ارزش كري‌ خواندن ندارند. اين بدترين كري است كه مي‌توان براي آنها خواند و اميدوارم امروز هم در ميدان برنده باشيم تا اين كري‌خواني بچسبد.

هنرمندان از دربی 79 مي ‌گويند

تهامي: از سريال تساوي‌ها خسته شده‌ام

كوروش تهامي هنرپيشه جوان سينما در مورد دربي سرخابي‌ها گفت: بازي‌هاي اخير اين دو تيم دلچسب نبوده و هميشه هم حرف و حديث‌هايي در مورد تساوي در اين بازي وجود داشته است. واقعيت اين است كه اين نتيجه جدا از اينكه طرفداران دو تيم را ناراحت مي‌كند، فكر آنها را هم بابت اين شايعات آشفته مي‌كند. اميدوارم اين بار فارغ از اينكه طرفدار كدام تيم هستم دربي برنده داشته باشد و نتايج و اتفاقات، فني بوده و در درون زمين رخ دهد. من هم مثل همه از سريال تساوي‌ها خسته شده‌ام و دوست دارم يك دربي جذاب و پرگل را تماشا كنم.

هنرمندان از دربی 79 مي ‌گويند

تاجيك: از بچگي پرسپوليسي بودم

امير تاجيك خواننده پاپ مي‌گويد از بچگي پرسپوليسي بوده و دليل آن را هم اينطور بيان مي‌كند: اقوام ما با بازيكنان پرسپوليس ارتباط داشتند و همين عامل باعث شد تا در كودكي پرسپوليسي شوم. تاجيك در مورد دربي امروز مي‌گويد: جذابيت اين بازي به اتفاقات آن است. من طرفدار تيفوسي پرسپوليس نيستم و تيم استقلال را هم دوست دارم اما ترجيحم اين است كه پرسپوليس برنده بازي باشد. اين خواننده ادامه داد: استقلال منسجم و آكادميك بازي مي‌كند اما پرسپوليس مردمي‌تر است و دلي بازي مي‌كند. اميدوارم دربي قشنگي را شاهد باشيم.

هنرمندان از دربی 79 مي ‌گويند

سحر قريشي: دربي فقط يك برنده دارد آن‌هم استقلال است

سحر قريشي بازيگر محبوب و جوان سينما و تلويزيون در مورد دربي گفت: اول از همه درگذشت اسطوره بزرگ فوتبال ايران را به هموطنان به‌خصوص خانواده مظلومي تسليت مي‌گويم. براي همه هواداران، بازي جذابيت خاصي دارد و حتي كساني كه اهل فوتبال نيستند، پيگير نتيجه دربي هستند. من هم مثل همه همكارانم با توجه به مشغله كاري، كمتر بازي‌ها را دنبال مي‌كنم اما طبق معمول براي تيم محبوبم آرزوي موفقيت ‌دارم و شك ندارم كه بازيكنان تمام تلاش خود را براي ارائه بازي جذاب و تماشاگرپسند به كار خواهند بست. من در پايان اين را بگويم كه دربي فقط يك برنده دارد و آن هم استقلال است.

هنرمندان از دربی 79 مي ‌گويند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kimia

      در متن حمید رضا پگاه در فیلم (آوای باران ) نه آواز باران است
      مرسی متن جالبی بود

    • حالا یکی

      کاش سحرجون با این گریم افتضاحش گرفداریشو اعلام نمیکرد...هیششش..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج