جاباما
۱۵۵۰۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یک کارشناس: هر دو تیم ۱ پنالتی داشتند

کارشناس داوری کشورمان گفت: قضاوت یدالله جهانبازی در کل بد نبود اما او باید برای هر دو تیم اعلام پنالتی می‌کرد.

خبرگزاری تسنیم: نوید مظفری‌ در خصوص قضاوت یدالله جهانبازی در نیمه اول دربی ۷۹ اظهار داشت: در ۶ دقیقه ابتدایی بازی در یکی دو صحنه مشاجره لفظی بین بعضی از بازیکنان بوجود آمد که بیشتر به خاطر هیجان بازی بود اما داور هر با توقف مسابقه سعی کرد جو را آرام کند که در این کار موفق بود.

وی ادامه داد: مهمترین صحنه بازی در نیمه اول خطایی بود که بنگر در درون محوطه جریمه روی هاشم بیک‌زاده مرتکب شد اما داور به راحتی از کنار این صحنه گذشت. در آن صحنه بنگر با تکل محکم خود توپ و بازیکن حریف را با هم درو کرد و صددرصد مرتکب خطا شد.
کارشناس داوری کشورمان تاکید کرد: گل استقلال کاملا صحیح بود و مشکلی نیست.

وی در خصوص قضاوت داور مسابقه در ۴۵ دقیقه دوم تاکید کرد: در دقیقه ۴۶ بازی داور به درستی آوانتاژ نشان داد اما در دقیقه ۵۵ او می‌توانست به محسن بنگر به خاطر خطای شدید روی آرش برهانی اخطار دهد که از این کار صرف‌نظر کرد. هر چند به این بازیکن یک دقیقه بعد به خاطر خطای شدید دیگری کارت زرد نشان داد.

مظفری‌ یادآور شد: در دقیقه ۶۳ اخطاری که داور به آندرانیک داد تصمیم درستی بود. ضمن اینکه هر دو گل پرسپولیس در نیمه دوم کاملا صحیح و اخراج عالیشاه به خاطر درآوردن پیراهنش تصمیم درستی بود. این بازیکن در صحنه درگیری‌اش با میلاد فخرالدینی نیز اخطار اول را دریافت کرده بود که آن هم اشکالی نداشت.

وی با تاکید بر اینکه گل دوم استقلال به درستی از سوی کمک داور آفساید اعلام شد، خاطرنشان کرد: بازی در دقایق پایانی بسیار حساس شده بود و داور در تمام صحنه‌هایی که به بازیکن دو تیم اخطار داد به درستی عمل کرد. در دقیقه ۹۵ بازی او باید برای پرسپولیس اعلام پنالتی می‌کرد که مرتکب اشتباه شد.

این کارشناس داوری در خاتمه گفت: قضاوت داور در کل بد نبود او در دو صحنه که می‌توانست خطای پنالتی برای دو تیم بگیرد به راحتی از کنار آن صحنه‌ها گذشت تا در این زمینه دو امتیاز منفی گرفته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج