جاباما
۱۵۵۱۳۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

خوشرنگ ترین هتل جهان +عکس

این هتل به دور از تجملات و هزینه های سرسام آور ساخت هتل های آنچنانی و تنها با توسل به طرح و رنگ، بسیار چشمگیر و چشم نواز به نظر می رسد و البته یک قابلیت بسیار مهم نیز در برابر گردشگران قرار دارد؛ رنگ اتاق را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.

پول نیوز: این هتل به دور از تجملات و هزینه های سرسام آور ساخت هتل های آنچنانی و تنها با توسل به طرح و رنگ، بسیار چشمگیر و چشم نواز به نظر می رسد و البته یک قابلیت بسیار مهم نیز در برابر گردشگران قرار دارد؛ رنگ اتاق را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.

در دنیای امروز، هتل ها تبدیل به یک از جاذبه های گردشگری شده اند. بی شک تجربه یک اقامت خاص و مطلوب در تصمیم گیری های بعدی گردشگران برای سفر تاثیر بسیاری دارد .از این رو یک مجموعه تجاری در بروکسل(بلژیک) خلاقیت دیدنی به نمایش گذاشته و هتلی رنگارنگ را در برابر گردشگران قرار داده است.

این هتل به دور از تجملات و هزینه های سرسام آور ساخت هتل های آنچنانی و تنها با توسل به طرح و رنگ، بسیار چشمگیر و چشم نواز به نظر می رسد. قیمت رزرو اتاق برای یک شب در این هتل از ۱۷۹ یورو(۲۲۳ دلار) شروع می شود و البته یک قابلیت بسیار مهم نیز در برابر گردشگران قرار دارد؛ رنگ اتاق را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج