جاباما
۱۵۵۱۵۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اجماع بین مجلس و دولت با فرهادی

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی گفت: با توجه به سوابق علمی وزیر پیشنهادی علوم می‌توان انتظار داشت که وی با رأی بالا از مجلس به عنوان وزیر علوم انتخاب می‌شود و اجماعی بین مجلس و دولت ایجاد می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی گفت: با توجه به سوابق علمی وزیر پیشنهادی علوم می‌توان انتظار داشت که وی با رأی بالا از مجلس به عنوان وزیر علوم انتخاب می‌شود و اجماعی بین مجلس و دولت ایجاد می‌کند.

هادی ذوالفقاری در گفت‌وگویی اظهار کرد: آقای فرهادی از ابتدا جزء گزینه‌های اصلی برای معرفی به مجلس بودند. شاید بتوان گفت که می‌شد زودتر از اینها ایشان را برای تصدی وزارتخانه علوم معرفی کرد. ایشان تجارب و سابقه زیادی در حوزه علمی کشور دارد.

وی ادامه داد: دکتر فرهادی از سال ۶۴ تا ۶۸ وزیر علوم بوده و سابقه اداره یک وزارتخانه دیگر را نیز در شناسنامه کاری خود دارد. در دولت آقای روحانی هم باز به عنوان وزیر علوم معرفی شده‌اند که امیدواریم بتوانند رأی اعتماد نمایندگان مجلس را کسب کنند.

این فعال دانشجویی گفت: عده‌ای هستند که کارهایی برای به انجام نرسیدن برنامه‌های دولت جهت پیشبرد اهداف علمی کشور انجام دادند. می‌توان گفت که تا حدودی نیز در کار خود موفق بودند. این صحبت را می‌توان از استیضاح وزیر علوم و رد وزرای پیشنهادی استنباط کرد.

وی همچنین ادامه داد: با توجه به روحیه‌ای که از آقای فرهادی سراغ داریم احتمال می‌دهیم که ایشان اجماعی از خواسته‌های نهادهای گوناگون در وزارتخانه علوم ایجاد کند. فرهادی بیشتر سوابق علمی دارد و بعید می‌دانیم که مجلس از لحاظ سیاسی به او مشکلی وارد کند و حتم داریم که با رأی خیلی بالا به عنوان وزیر انتخاب می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج