۱۵۵۳۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دلداری کفاشیان به قلعه‌نویی

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود مخالفت کی‌روش با حضور کرانچار در تیم امید باعث عقب‌نشینی در مذاکرات شده است گفت: خیر! این موضوع صحت ندارد.

خبرگزاری فارس: دربی ۷۹ به سود سرخ‌ها به پایان رسید تا ضمن شکسته شدن طلسم مساوی‌ها، طلسم شکست ناپذیری امیر قلعه‌‌نویی نیز در دربی‌ها شکسته شود.

به همین بهانه و البته سایر مسائل روز فوتبال ایران به سراغ علی کفاشیان، مرد اول فوتبال ایران که برای بازدید از امکانات ورزشی کیش راهی جزیره شده است، رفته و نظراتش را در مورد دربی، سربازان فراری، آخرین وضعیت تیم‌های ملی رده‌های سنی و ... جویا شویم.

اولین سوال اینکه چرا کی‌روش در این سفر شما را همراهی نمی‌کند.

اتفاقا خیلی دوست داشت او نیز به همراه من به کیش سفر کند اما کمی کسالت داشت و به دلیل سرماخوردگی نتوانست امروز به این سفر بیاید. قرار شد پس از رفع کسالت حتما طی روزهای آینده سفری به کیش داشته باشد.

دربی ۷۹ را دیدید؟

از تلویزیون و به صورت کامل بازی را دیدم.

طلسم مساوی‌های دربی سرانجام شکست و پرسپولیس موفق شد حریفش را شکست دهد. در این خصوص صحبت می‌کنید؟

صرف نظر از نتیجه‌‌ای که به دست آمد و نحوه بازی تیم‌ها، به نظر من همین که یکی از دو تیم حریفش را شکست داد و دیگر دربی مساوی نشد، اتفاق خوبی بود برای فوتبال و یک مقدار هواداران را امیدوار کرد به اینکه همچنان جذابیت در رقابت‌های لیگ برتر وجود دارد. بازیکنان نیز در زمین مسابقه بازی خوبی انجام دادند و به نظر من نتیجه‌ای که به دست آمد نتیجه خوبی برای فوتبال بود، چون از این پس هواداران علاقمندی بیشتری از خود برای دربی‌ها برای حمایت از تیم‌های خود نشان می‌دهند.

رکورد امیر قلعه نویی هم شکسته شد.

از چه نظر؟

اینکه هیچگاه در دربی‌ها نباخته بود.

بالاخره باخت هم جزئی از بازی است. باخت باید باشد که پشت آن پیروزی به وجود بیاید.

در این سال‌های اخیر یک سری مسائل مطرح شده مبنی بر توصیه‌هایی از سوی برخی مسئولان برای کسب نتیجه‌ای خاص در دربی. در زمان ریاست شما هم چنین مسائلی وجود داشته است؟

هیچ زمان در زمان ریاست من هیچ توصیه‌ای نشده تا نتیجه بازی را تعیین کنیم. نتیجه بازی همیشه در میدان و توسط بازیکنان تعیین می‌شود و هیچکس نمی‌تواند به صورت دستوری نتیجه بازی را تعیین کند.

در مورد اظهارات سردار کمالی مبنی بر اینکه بازیکنان سرباز نمی‌توانند تا پایان فصل به عضویت هیچ تیمی دربیایند هم صحبت می‌کنید؟

ما نامه‌ای برای سردار کمالی نوشتیم تا برای این دسته از بازیکنان تمهیداتی اندیشیده شود. ما در این نامه یادآوری کردیم که این دسته از بازیکنان اشتباهاتی کرده‌اند که باید تاوان آن را هم پس بدهند و تنبیه هم بشوند اما خواستیم تا فضایی فراهم شود که این بازیکنان در تیم‌ها و لیگ‌های مجاز شرکت کرده تا به نوعی با تنبیهاتی که در نظر می‌گیریم، فوتبال آنها تمام نشود. در این مورد در نامه‌مان درخواست‌هایی داشته‌ایم که امیدواریم با آن موافقت شود.

برای پولادی با توجه به خواسته کی‌روش، قرار نیست اقدام ویژه‌ای انجام دهید؟

کی‌روش به پولادی خیلی نیاز دارد و ما هم به دنبال آن هستیم تا ببینیم می‌شود برای این بازیکن تمهید ویژه‌ای اندیشید یا خیر، اما از سوی دیگر اجرای قانون هم جزو الزامات است و باید آن رعایت کرد و ما نمی‌توانیم قانون را برای یک نفر طور دیگری تعبیر کرد.

یعنی برای پولادی اقدام جداگانه‌ای انجام نخواهید داد؟

اگر پولادی می‌خواهد مشکلش حل شود خودش هم باید یک قدم جلو بگذارد و خودش بخواهد تا مشکل حل شود، اما خودش هم برای رفع این مشکل تمایلی نشان نمی‌دهد و قدمی پیش نگذاشته است. هرچند که پولادی بازیکن خوبی است و برای تیم ملی زحمت کشیده است و ما باید به دنبال راه حل برای او باشیم.

کادر فنی تیم‌های ملی رده‌های سنی همچنان مشخص نیستند با این تفاوت که تیم ملی امید باید تا چند ماه دیگر در رقابت‌های مقدماتی المپیک شرکت کند. در این مورد چه زمانی به جمع بندی می‌رسید؟

برای تیم‌های نوجوانان و جوانان به چند گزینه نهایی رسیده‌ایم در حال مذاکره با این مربیان هستیم.

برای تیم امید چطور؟

تا به حال برنامه‌های تیم امید متوقف نبوده است و اردوها و مسابقات این تیم همچنان پیش می‌رود تا سرمربی تیم امید هم مشخص شود.

اینکه گفته می‌شود مخالفت کی‌روش با حضور کرانچار در تیم امید باعث عقب نشینی در مذاکرات شده است، تا چه اندازه صحت دارد؟

خیر این موضوع صحت ندارد. آقای کی‌روش در این مورد ورود نمی‌کند و کمیته فنی قرار است سرمربی تیم امید را انتخاب کند.

گفته می‌شود در نهایت کار به مجوز وزارت ورزش کشیده خواهد شد.

ابتدا به امر اینکه باید کمیته فنی مربی را انتخاب کرده و سپس با کرانچار مذاکرات را انجام دهیم تا سپس در این مورد به مرحله جمع بندی و انتخاب برسیم. هنوز آمدن کرانچار قطعی نشده است.

تیم ملی بانوان هم در آستانه مقدماتی المپیک همچنان سرمربی ندارد. وضعیت این تیم چه می‌شود؟

برای تیم‌های زیر ۱۹ سال و زیر ۱۶ سال برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده و کارها طبق همین برنامه‌ریزی پیش می‌رود. از سوی کمیته فنی برای سرمربیگری تیم ملی هنوز پیشنهادی برای ما نیامده است. پس از اینکه پیشنهادات از سوی کمیته بانوان برای ما آمد سپس در این مورد به بررسی‌ها و انتخاب مربی خواهیم پرداخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج