۱۵۵۳۶۵
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

بی کیفیت ترین خودروی داخلی

رده‌بندی کیفی خودروهای سواری تولیدی در مهر ماه امسال منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا: رده‌بندی کیفی خودروهای سواری تولیدی در مهر ماه امسال منتشر شد.

براساس رده‌بندی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از ۲۰ میلیون تومان خودروی سایپا ۱۳۱ تولیدی سایپا با ۷۸ نمره منفی در رتبه نخست قرار دارد.

پس از آن سایپا ۱۳۱ تولیدی پارس خودرو با ۷۹.۸ نمره منفی در رتبه دوم و سایپا ۱۳۲ نیز با ۸۱.۸ نمره منفی در رتبه سوم قرار گرفته است.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی بین ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان، پارس تندر با ۲۰.۵ نمره منفی در رتبه نخست قرار گرفته است. تندر ۹۰ تولیدی ایران خودرو و پارس خودرو نیز با ۲۰.۷ نمره منفی در رتبه دوم قرار دارد.

رتبه سوم رده‌بندی خودروهای با سطح قیمتی بین ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان با ۲۲ نمره منفی در اختیار پژو ۲۰۶ اس دی است. پژو ۲۰۶ نیز با ۲۲.۵ نمره منفی در رتبه چهارم و رانا با ۲۴ نمره منفی در رتبه پنجم قرار گرفته است.

پژو ۴۰۵ تولیدی ایران خودرو خراسان و پژو پارس نیز با ۵۱.۷ نمره منفی به طور مشترک در رتبه ششم قرار دارند. رتبه هفتم رده‌بندی نیز با ۵۲.۴ نمره منفی در اختیار سمند و رتبه هشتم با ۵۲.۹ نمره منفی در اختیار پژو ۴۰۵ تولیدی ایران خودرو است.

ام وی ام ۳۱۵ با ۵۵.۵ نمره منفی در رتبه نهم و پژو پارس با ۵۵.۷ نمره منفی در رتبه دهم قرار گرفته است. رتبه یازدهم رده‌بندی خودروهای با سطح قیمتی بین ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان با ۶۱.۹ نمره منفی در اختیار تیبا و رتبه دوازدهم و آخر نیز با ۸۴.۵ منفی در اختیار ام وی ام ۱۱۰ است.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی بین ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان نیز تندر ۹۰ اتوماتیک با ۲۰.۶ نمره منفی در رتبه نخست قرار دارد. جک اتوماتیک نیز با ۴۵ نمره منفی در رتبه دوم و جک با گیربکس دستی با ۴۸ نمره منفی در رتبه سوم قرار گرفته است.

رتبه چهارم رده‌بندی خودروهای قرار گرفته در سطح قیمتی بین ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان با ۵۱.۳ نمره منفی در اختیار لیفان ۶۲۰ و رتبه پنجم با ۵۲.۵ نمره منفی در اختیار ام وی ام ۵۳۰ است.

در خودروهای با سطح قیمتی بین ۶۰ تا ۸۰ میلیون تومان نیز خودروی لیفان X۶۰ با ۵۰ نمره منفی در رتبه نخست و ام وی ام X۳۳ با ۶۴.۳ نمره منفی در رتبه دوم قرار دارد.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی بالاتر از صد میلیون تومان نیز خودروی سوزوکی گراند ویتارا با ۱۶.۷ نمره منفی قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      خدارو شکر که هیچکدومشون صفر هم نشدن
      این است خوودروی ملیییییییییییییییییییی

    • بدون نام

      اگه یه دانش آموز تو کلاس نمره صفر بگیره ببین چقدر کودنه حالا بیا فکر کن اتولای داخلی نمره ی منفی 50 و 60 میگیرن.واقعا اگه از این شرمندگی بمیرن حق دارن.

    • امیر

      ما رکورد زدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج