جاباما
۱۵۵۳۸۱
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

تصمیم دولت درباره یارانه‌ نقدی در سال ۹۴

معاون رئیس جمهور با اعلام اینکه خانوارهای کم درآمد در سال آینده به صورت حمایت غذایی یارانه غیرنقدی دریافت خواهند کرد گفت: پرداخت یارانه نقدی در سال ۹۴ هم ادامه می یابد.

خبرگزاری مهر:

معاون رئیس جمهور با اعلام اینکه خانوارهای کم درآمد در سال آینده به صورت حمایت غذایی یارانه غیرنقدی دریافت خواهند کرد گفت: پرداخت یارانه نقدی در سال ۹۴ هم ادامه می یابد.

محمدباقر نوبخت از پرداخت و استمرار دو یارانه نقدی و غیرنقدی در سال آینده خبر داد و گفت: همچنان توصیه می‌شود خانواده‌هایی که می‌توانند بدون یارانه زندگی کنند به دولت اجازه بدهند که این منابع را برای اجرای طرح هایی مثل طرح تحول سلامت مجددا به جامعه برگرداند.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور اظهارداشت: دولت هیچ رقمی از این یارانه‌ها به خزانه خود واریز نمی‌کند، بلکه از خزانه خود مثل امسال ۱۱ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان هم به مردم کمک می‌کند.

نوبخت گفت: شاید مناسب این باشد که بتوانیم اجرای طرح مرتبط با قانون هدفمندکردن یارانه ها را عمدتا معطوف به همین منابع کنیم؛ بنابراین یارانه نقدی به همه خانوارها داده می شود.

وی با بیان اینکه به خانوارهای کم درآمد یارانه غیرنقدی هم به عنوان حمایت غذایی پرداخت می‌شود افزود: برای تولید و طرح تحول سلامت هم منابع مناسب دیده شده است.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور همچنین از اجرای دو برنامه برای جوانان و زوج‌های جوان در قالب بودجه ۹۴ خبر داد و گفت: یکی مرتبط با تامین مسکن و دیگری شغل جوانان است که جزئیاتش بعدا اعلام می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • توتو

      فاز 3 رو میخوان اجرا کنن بجای اینکه یارانه رو 3 برابر کنن میگن کم نمیکنیم صد رحمت به احمدی نزاد لااقل عید یارانه اضافی میداد سهمیه اضافی بنزین میداد

    • بدون نام

      اینها از ترس اینکه یارانه خودشون قطع نشه نمیخوان دست به یارانه ها بزنن. والبته این مطلب توتو هم درسته.

    • پوریا

      چقد بدبختیم لنگ 45 تومن دولتیم ایرانم شد کشور؟؟؟

    • رها

      واقعا 45هزارتومان پول 2بسته مای بیبی نمیشه که............!!!!؟؟؟

    • رهگذر

      واقعا سا به سال که پیش میریم وضع اقتصادی مردم بیکاری بیداد میکنه نمیدونم این وضع اوضاع کی میخواد بهتر شه الان که میبینم واقعا زمان احمدی نژاد خیلی خوب بود اگه اون موقع گیرونی بیداد میکرد که الانم داره بیداد میکنه ولی وضع اوضاع کار که خوب بود الان هم گرونی بیدلد میکنه هم بیکاری خدایا خودت به دادمون برس من که دیگه خسته شدم

    • پرستو

      آقای رییس جمهوز لطفا یارانه رو یا قطع کن یا حداقل بهش اضافة کن ک اینقد مردم بدبختی نکشن.آخه 45تومان هم شدپول!

    • نا شناس

      پرستو ما به همین 45 هزار تومان هم ساخته ایم اگر ندهند بچه هایم از گرسنگی می میرند چون نه حقوق بگیر هستیم نه تحت پوشش هیچ سازمانی ما یک خانواده بد سر پرست ابرو مند هستیم

    • بدون نام

      آنهایی که بیکار و به خاطر آبروی خود به کمیته اداد هم مراجعه نمی کنند باید چکار کنند .

    • قهرمانی

      سلام امروز رفتم فرمانداری شیرازواسه کسانی که جا مانده اند از ثبت نام یارانه گفتند هنوزبدستمان چیزی نرسیده است من گفتم آخه تا آخر فروردین94 بیشتر مهلت ندارد خواستم بدانم ماباید چکاری رو انجام بدهیم با سپاس از شما مسئولین محترم

    • بدون نام

      آخه چرا جا مانده ها را ثبت نام نمیکنند دو سال گذشت

    • بدون نام

      خواهش می کنیم در مورد جا مانده های یارانه پیگیری نمایید خواهش میکنم ما الان 2 سال است یارانه نگرفته ایم و بسیار هم ضعیفیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج