جاباما
۱۵۵۳۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتخاب سیاسی پروژه از پیش تعیین شده بود؟

به نظر می‌رسد انتخاب حمیدرضا سیاسی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس پروژه‌ای بوده که از قبل طراحی شده است.

خبرگزاری فارس: پس از چند ماه که باشگاه پرسپولیس با سرپرستی بهروز منتقمی اداره می‌شد، امروز پس از جلسه اعضای هیأت مدیره این باشگاه حمیدرضا سیاسی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شد تا اتفاقی که از چند وقت پیش قابل پیش‌بینی بود در این باشگاه رخ بدهد.

در جلسه امروز هیأت مدیره اعضای این هیأت با رأی خود سیاسی را که بارها عنوان کرده بود که قصد مدیرعاملی ندارد اما در عمل امور اجرایی باشگاه را در اختیار گرفته بود، به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب کردند. این درحالی است که بهروز منتقمی سرپرست این باشگاه با این شرایط از فردا دیگر به عنوان سرپرست در پرسپولیس حضور نخواهد داشت. هرچند که مشخص نیست تا زمان خصوصی شدن پرسپولیس آیا باز هم شاهد تحولاتی در این باشگاه خواهیم بود یا نه.

البته انتخاب سیاسی به عنوان مدیرعامل قابل پیش‌بینی بود چرا که با کنار گذاشتن خواجه‌وند و کاظم‌پور دو عضو مخالف سیاسی در هیأت مدیره و حضور جعفر کاشانی و همچنین حسین کلانی در هیأت مدیره پرسپولیس می‌شد حدس زد که سیاسی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب می‌شود. چرا که با آرایش جدید این هیأت مدیره آرا ۴ بر ۳ به سود سیاسی شد هرچند که گفته می‌شود انتخاب سیاسی باید به تأیید وزیر ورزش برسد، اما از آنجایی که اعضای هیأت مدیره منصوب شده وزیر ورزش هستند، به نظر نمی‌رسد گودرزی با انتخاب سیاسی به عنوان مدیرعامل مخالفتی داشته باشد.

حضور افرادی مانند جعفر کاشانی، حسین کلانی، سلیمی و زادمهر که موافقان سیاسی در هیأت مدیره هستند، باعث شد تا بهروز منتقمی پس از ماه‌ها فعالیت در باشگاه پرسپولیس از سمتش کنار برود و اینطور به نظر می‌رسد که این پروژه از قبل طراحی شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج