جاباما
۱۵۵۴۵۸
۲ نظر
۶۲۵۱
۲ نظر
۶۲۵۱
پ

کدام شیشه‌های عطر بااستفاده از رز شگفت‌انگیز شده‌اند؟

محبوب ترین عطرها با رایحه رز در دنیا

این بار سراغ ادکلن‌هایی رفتیم به ظرافت و لطفات گل‌‌های رز؛ ادکلن‌هایی که رایحه ماندگاری‌شان روزهای دلنشین بهاری و نشاط و سرزندگی گل‌های رز را در ذهن‌تان زنده می‌کنند.

محبوب ترین عطرها با رایحه رز در دنیا
مجله زندگی ایده آل: این بار سراغ ادکلن‌هایی رفتیم به ظرافت و لطفات گل‌‌های رز؛ ادکلن‌هایی که رایحه ماندگاری‌شان روزهای دلنشین بهاری و نشاط و سرزندگی گل‌های رز را در ذهن‌تان زنده می‌کنند. نقش رایحه رز در صنعت عطر سازی برای هیچ کس پوشیده نیست.

این رایحه نقش موثری در شکل گیری اغلب عطرهای جهان دارد و به همین دلیل بهانه ای شد برای پیشنهادهای این شماره ما.

گلاب ایرانی، مادر عطرها

بر اساس هر منبعی که در تاریخچه عطر و ادکلن جست‌وجوک کنید، حرفی از رایحه گل‌های رز به میان می‌آید؛ عصاره‌ای قوی و خوشبو که همچنان ماده اصلی بسیاری از عطرها محسوب می‌شود. در همان منابع در ضمن صحبت درباره نقش تعیین‌کننده رایحه رز در تاریخ عطر از ایران صحبت می‌شود.

محبوب ترین عطرها با رایحه رز در دنیا

ایران، اولین کشوری است که راهی برای بیرون کشیدن بوی خوش گل رز از برگ‌های آن کشف کرد و آن را در اختیار دنیا قرار داد. گلاب یا به قول خارجی‌ها، روغن رز بیش از یک قرن پیش از قلب ایران تا دورترین نقاط جهان سفر کرد. مردم سراسر جهان هم یاد گرفتند می‌توانند از این رایحه برای خوش‌عطر کردن غذاها و خوراکی‌های خود استفاده کنند.

جایگزینی نیست

عصاره گل رز یا همان گلاب خودمان، بویی قوی و ماندگار دارد و به همین دلیل به عنوان عصاره پایه در تولید بسیاری از عطرهای جهان به کار می‌رود. اغلب عطرهای زنانه درصدی گلاب دارند که به لطیف و زنانه شدن این رایحه کمک زیادی می‌کند. از زمانی که فرانسوی‌ها با شامه قوی خود صنعت عطرسازی را به راه انداختند تا امروز که این محصول آرایشی در سراسر دنیا تولید می‌شود و کمتر کشوری از دانش آن بی‌بهره است، عصاره گل رز یکی از اصلی‌ترین مواد مورد استفاده در این صنعت بوده و هست.

یک سبد گل‌رز

BVLGARI - Rose Essentielle

محبوب ترین عطرها با رایحه رز در دنیا

از ادکلن‌های محبوب رزدوستان است؛ از آن ادکلن‌هایی که با وجود سال‌های نسبتا طولانی (۲۰۰۶) که از ورودش به بازار می‌گذرد همچنان در گروه پرطرفدارها قرار دارد. در مورد رایحه آن هم همین بس که بوییدن آن یک دسته گل‌رز از سراسر دنیا را یکجا در ذهن‌تان زنده می‌کند. این عطر ترکیبی است از رزهای متنوعی از سراسر دنیا همراه با مقدار ویژه‌ای گل رز ترکی، نتیجه هم می‌شود ترکیبی خالص و دلنشین که حس تازگی را در شما زنده می‌کند.

در ذهن‌تان می‌ماند

Rose Diamond Limited Edition- FERRE

محبوب ترین عطرها با رایحه رز در دنیا

اگر از طرفداران رایحه دلنشین گل رز هستید بدون ذره‌ای تردید Ferre Rose را می‌پسندید چراکه این ادکلن با رایحه بی‌نهایت ملایم و لطیفش شما را با هر سلیقه‌ای راضی نگه‌ می‌دارد. رایحه خنک و شیرین این ادکلن ترکیبی است از رایحه هلو، ماندارین، هندوانه، انار و ... ؛ مهم‌تر از همه رایحه دل‌انگیز رز که قلب عطر را با تمام وجودش پر کرده است... علاوه بر رایحه دلنشین طراحی شیشه این ادکلن هم از آن طراحی‌هایی است که همیشه در ذهن‌تان می‌ماند.

رزی برای همیشه

Jolie Rose - AZZARO

محبوب ترین عطرها با رایحه رز در دنیا

رایحه جولی‌رز دوست‌داشتنی همان‌طور که از ظاهرش انتظار می‌رود ترکیبی است از شکوفه گل‌رز با گل یاسمن صورتی. البته کمی هم شکوفه لیمو و شکوفه سیب سبز به آن اضافه شده و در پایان هم عطر دلنشین سدر. خلاصه اینکه با جولی‌رز می‌توانید رایحه‌ای ملایم و شیرین آن هم با پایه‌ای تاثیرگزار از عطر گل رز را تجربه کنید.

رز از نوع کاملا رمانتیک!

Jeann La Rose - LANVIN

محبوب ترین عطرها با رایحه رز در دنیا

این عطر را به طرفداران رایحه رز البته از نوع کاملا رمانتیک و تا دل‌تان بخواهد احساساتی پیشنهاد می‌کنیم. رایحه ملایم و شیرین این ادکلن روزهای خنک و دلنشین بهاری را در خاطرتان زنده می‌کند و درست مثل خود گل رز شما را سرشار از شور و احساساتی وصف نشدنی می‌کند.

هوش از سرتان می‌برد...

Tresor Midnight Rose - Lancome

محبوب ترین عطرها با رایحه رز در دنیا

رایحه‌ این ادکلن همان‌طور که از ظاهرش پیداست ترکیبی از رایحه‌ گل‌ها و شکوفه‌ها به‌ویژه گل‌رز است. گل‌هایی مثل رز، توت‌‌فرنگی، یاسمن و گل صدتومانی در کنار عطر فلفل صورتی، مشک، سرو و بالاخره وانیل در کنار هم نشسته‌اند تا طرفداران برند پرآوازه Lancome را درست و حسابی سر ذوق بیاورند.

به یاد بهار

rose the one - Dolce & Gabbana

محبوب ترین عطرها با رایحه رز در دنیا

این عطرکه به دلیل رایحه ملایم و شیرینش زبانزد خاص و عام شده ادکلنی است با رایحه‌ای بسیار ماندگار. از قرار این ادکلن از همان سال اول ورودش به بازار (۲۰۰۹) تا به امروز به دلیل ترکیبات خاصش انتخاب اول خانم‌های جوان و به غایت باسلیقه برای روزهای دلنشین بهاری بوده و هست.

الماس سیاه

Valentino Rock 'n Rose Couture

محبوب ترین عطرها با رایحه رز در دنیا

ولنتینو این ادکلن را در چهل‌وپنجمین سالگرد تاسیسش(۲۰۰۷) به همه طرفداران رایحه دلنشین رز پیشکش کرد. بطری الماس‌گونه آن که ترکیبی است متفاوت از شیشه و تور. اگر شما هم از طرفداران رز هستید، شک نکنید که جای این ادکلن روی میز آرایش شما خالی است!

رؤیای گل رز...

COCO Mademoiselle - CHANEL

محبوب ترین عطرها با رایحه رز در دنیا

مگر می‌شوید ادکلن‌باز باشید و طرفدار رایحه عطر گل رز اما میانه‌ای با COCO Mademoiselle شنل نداشته باشید! ادکلنی که با رایحه ملایم و شیرینش توانست سه سال پیاپی عنوان بهترین عطر جهان را به خودش اختصاص دهد.

رز سفید

First Edition Blanche - Van Cleef & Arpels

محبوب ترین عطرها با رایحه رز در دنیا

این هم یک پیشنهاد ویژه برای همه طرفداران رایحه گل رز در فصل سرد زمستان! این عطر برخلاف سایر ادکلن‌های بر پایه عطر رز که به دلیل رایحه شیرین‌شان ویژه روزهای خنک بهاری هستند، در روزهای سرد پیش‌رو هم می‌تواند همراه شما باشد. پس از همین حالا برای انتخاب رایحه محبوب زمستان امسال‌تان برنامه‌ریزی کنید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عسل

      خوشمان امد
      لایک

    • الی

      فقط COCO Mademoiselle - CHANEL

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج