۱۵۵۶۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منتقمی: منافعی ندارم که ناراحت باشم

سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: منافعی ندارم که بخواهم نسبت به تصمیمات جدید احساس بدی داشته باشم.

خبرگزاری تسنیم: بهروز منتقمی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: در این مدت که در مجموعه پرسپولیس عهده‌دار مسئولیت‌های گوناگون بودم، خاطرات تلخ و شیرینی را پشت سر گذاشتیم اما در کل، آنچه در ذهن من باقی مانده حلاوت خدمتگذاری به پرسپولیس بزرگ و هوادارانش بود و به این خدمت در محبوب‌ترین باشگاه آسیا افتخار می‌کنم. در این مدت سعی کردم به میزان و کیفیتی که در مقاطع مختلف از سوی مدیران عامل و هیئت مدیره مد نظر بود، نهایت تلاش خودم را برای بهبود شرایط باشگاه و تیم انجام دهم.

وی با اشاره به تغییر و تحولات صورت گرفته ادامه داد: باید با مسائل حرفه‌ای برخورد کنیم. حرفه‌ای شدن فوتبال از همین رفتارها شروع می‌شود. تصمیم هیئت مدیره برای من کاملا محترم است. من از هیئت مدیره به خاطر همکاری صمیمانه‌ای که داشته‌اند قدردانی می‌کنم و از آقای سیاسی هم به خاطر حمایت‌هایی که انجام دادند تا چرخش چرخ باشگاه به خوبی ادامه پیدا کند، تشکر می‌کنم.

سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: باید از تلاش‌های اعضای کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم که تلاش خوبی داشتند تا هم در فصل گذشته بعد از وقفه‌ای چند ساله شاهد اوج‌گیری مجدد تیم باشیم و هم در این فصل با همین پیروزی اخیر دربی به انتظار چند ساله پایان دادند و به یاد خدا کار خود را با کسب جام به پایان خواهند رساند. در ادامه جا دارد از همکاری تیم‌های پایه باشگاه که با تعصب فعالیت کردند و همچنین فداکاری‌ها و دلسوزی‌های پرسنل باشگاه تشکر کنم.

منتقمی خاطرنشان کرد: در این مدت که در پرسپولیس مسئولیت داشتم، اتفاقات مختلفی روی داد. شاید یکی از شیرین‌ترین آنها، همین برد اخیر در بازی دربی بود. ارزش معنوی این بازی تازه وقتی در آن به پیروزی می‌رسید که با دیدن خوشحالی هواداران معلوم می‌شود. یکی از اهداف مهم در این مدت احیای تیم بود که سال قبل با کسب نایب قهرمانی لیگ و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا محقق شد. مراسم چهره‌های ماندگار را برگزار کردیم و جشن ۵۰ سالگی تاسیس باشگاه پرسپولیس هم برگزار شد. همچنین بازی بزرگان تاریخ باشگاه پرسپولیس و میلان هم به خاطره‌ای ماندگار برای من و همه فوتبال ایران بدل شد. همه این اتفاقات محصول کاری جمعی بود که در پرسپولیس انجام شد و در این میان باید از دوستان خوبم در وزارت ورزش هم تشکر کنم که با ارتباط، مشاوره و حمایت‌های خود کمک زیادی کردند.

وی تصریح کرد: باشم یا نباشم، پرسپولیس همیشه در قلب من خواهد بود و از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد. تجربه‌ها و اندوخته‌های من همواره در اختیار باشگاه پرسپولیس خواهد بود. به سیاسی هم که در این مدت تلاش زیادی برای باشگاه انجام داده‌ تبریک می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. ما هیچگاه دنبال منافع خودمان نیستیم، پس دلیلی برای ناراحتی و این قبیل صحبت‌ها نیست. سیاسی مسئولیت خطیر و سختی را قبول کرده‌اند و همه آنهایی که دستی بر آتش پرسپولیس دارند باید ایشان و مجموعه را حمایت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج