۱۵۵۷۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کفاشیان با وزیر گرگم به هوا بازی می‌کند!

پیشکسوت فوتبال ایران درباره مشکلات به وجود آمده برای نشستن کرانچار روی نیمکت تیم امید ایران گفت: آنها کرانچار را نمی‌خواهند و حق آنها کسی مثل کی‌روش است که آویزانشان کند.

خبرگزاری فارس: اصغر شرفی در خصوص اینکه وزارت ورزش با حضور کرانچار در تیم امید مخالفت کرده است، گفت: واقعا منظور این صحبت‌ها را نمی‌فهمم. گودرزی خودش ورزشی بوده و معنی این اقدامات را من متوجه نمی‌شوم. کفاشیان هم که گه گاه با او گرگم‌ به هوا بازی می‌کند! اینها چه می‌‌گویند و از ورزش چه می‌خواهند. اگر کرانچار را سرمربی تیم ملی امید نکنند ،‌لابُد وزارت ورزش می‌خواهد آن مربی چاق را به عنوان مربی انتخاب کند!

وی ادامه داد:‌ برای مرگ مظلومی دیدید که چقدر آدم آمده بود. امروز کفاشیان رئیس است و گودرزی هم وزیر اما اینها بمیرند فکر می‌کنید ۴ نفر هم بیایند؟ محبوبیت را ببینید و کار را به دست آدم‌های کاردان بسپارید و تا این اندازه بی‌مورد در کارها دخالت نکنید.

شرفی یادآور شد: در نهایت هم این کارها دودش به چشم تیم امید خواهد رفت. مگر خُم رنگرزی است که بخواهند دو روزه مربی تعیین کنند. اینطور آدم‌ها حق‌شان همان کی‌روش است که اینها را گرفته و آویزان‌شان کنند؛ اتفاقا دستش هم درد نکند.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در این مدت فقط باید معجزه کرد. مگر می‌توان دو ماهه کاری انجام داد؟ باید برای تیمی مثل تیم امید برنامه درازمدت دو تا چهار ساله داشت تا بتوان به جایی رسید.در غیر این‌صورت همه مرخص هستیم و در نهایت هم این وسط حق ورزش و ورزشکار ضایع می‌شود.

وی تأکید کرد: گودرزی دو روز است که وزیر شده است و یک روز هم می‌رود. جالب اینکه امروز قهرمان المپیک را کسی نمی‌شناسد اما کفاشیان صد متر را در دو ساعت طی کرد و امروز از هر فرد دیگری مشهور شده است. آدم از این چیزها خنده‌اش می‌گیرد؛ در واقع خنده که چه عرض کنم باید بگویم زهرخند.

شرفی گفت: در حال حاضر هم با این زمان کم اگر کرانچار هم بیاید نمی‌توان کاری کرد. باید به سرعت تصمیم گرفت و یک آدم حرفه‌ای را انتخاب کرد. باز هم تأکید می‌کنم که اینها لیاقت‌شان کی‌روش است که هر کاری می‌خواهد می‌کند و دست آخر هم بازیکنان عاشقش هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج