جاباما
۱۵۵۷۳۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بازدید از پشت صحنه فیلم هسته‌ای افخمی

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در روند بازدیدهای خود از پشت صحنه فیلم‌های سینمایی در دست تولید، از پشت صحنه فیلم «روباه» به کارگردانی بهروز افخمی بازدید و با عوامل این فیلم درباره روند تولید آن گفت‌وگو کرد.

ایسنا: معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در روند بازدیدهای خود از پشت صحنه فیلم‌های سینمایی در دست تولید، از پشت صحنه فیلم «روباه» به کارگردانی بهروز افخمی بازدید و با عوامل این فیلم درباره روند تولید آن گفت‌وگو کرد.

"محمد احسانی" در دیدار با افخمی کارگردان این اثر سینمایی گفت: مضامین پلیسی و جاسوسی یکی از موضوعات جذاب برای مخاطبان سینماست که متاسفانه سهم قابل قبولی در سبد تولیدات سینمایی ندارد.

وی توضیح داد: این گونه سینما معمولا قصه‌گو و قهرمان محور است که بر جذابیت آن می افزاید.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با مغتنم شمردن حضور "بهروز افخمی" و گروه تولید این کارگردان سینما که دارای سوابق خوب در ساخت آثار ارزشمند و پرمخاطب است اضافه کرد: نگاه این فیلم هم در واقع نوعی ادای دین به دانشمندان جوانی است که عمر و جوانی و جان شیرین خود را در راه پیشرفت علمی کشور فدا کرده‌اند و امیدوارم بقیه مراحل تولید هم با موفقیت طی شود و در جشنواره و همینطور جدول اکران سال آینده شاهد یک فیلم خوب و جذاب باشیم.

«روباه» به تهیه‌کنندگی محمد پیرهادی است و گروه بازیگران آن را حمید گودرزی ،بابک حمیدیان، آرش مجیدی و مرجان شیرمحمدی تشکیل می‌دهند.

«روباه» تریلر جاسوسی با محوریت ترور دانشمندان هسته‌ای است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج