۱۵۵۷۸۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

عادل هم این‌قدر بدسـلیقه؟

از بحث شیرین کش موی محمد نوری که بگذریم، باید از عادل فردوسی‌پور بپرسیم دلیل انتخاب هدایت ممبینی برای کارشناسی صحنه‌های دربی چه بود؟!

خبر ورزشی: از بحث شیرین کش موی محمد نوری که بگذریم، باید از عادل فردوسی‌پور بپرسیم دلیل انتخاب هدایت ممبینی برای کارشناسی صحنه‌های دربی چه بود؟!

خود اصفهانیان که رئیس کمیته داوران است (و چه رئیس پر ایرادی هم هست) از چند صحنه داوری دربی ایراد گرفته بود اما جناب ممبینی تمام سعی و تلاشش را کرد تا بگوید در دربی همه‌چیز گل و بلبل بوده و آب از آب تکان نخورده است. او که در کمیته داوران هم کار می‌کند، مسلماً انتخاب خوبی نبود و به جرأت می‌توان گفت عادل از بین ده‌ها گزینه، بدترین انتخاب ممکن را انجام داد. اولین انتخاب بد را کمیته داوران (یا شاید هم دپارتمان داوری) با برگزیدن جهانبازی برای دربی انجام داد اما انتخاب عادل فردوسی‌پور از انتخاب کمیته داوران هم به مراتب بدتر بود و او که به شکل اعجاب‌آوری از فوتبالیست‌های خلافکار در برنامه‌اش دفاع کرد، با انتخاب ممبینی نشان داد که گاهی اوقات اصلاً خوش‌سلیقه نیست و چه بسا با آن کارنامه درخشان در حد یک مجری معمولی نزول می‌کند (البته گاهی اوقات) مدت‌هاست که عادل، چهره‌هایی را در برنامه‌اش نشان می‌دهد و کسانی را روی خط می‌آورد که همه - حتی آنهایی که قبولش دارند و دوستش دارند- متعجب می‌شوند.

او در بحث استقلال چون سرمربی‌اش روی خط نمی‌آید، از افرادی استفاده می‌کند که... البته میرشاد ماجدی چهره‌ای فوتبالی و قابل احترام است ولی استدلال‌های عجیب و غریبش در ۹۰ حتی یک هوادار استقلال را هم راضی نکرد. در انتخاب کارشناس داوری هم عادل مدت‌هاست که جاده خاکی زده و یک وقت‌هایی بیننده احساس می‌کند اگر برنامه ۹۰ کارشناس داوری نداشته باشد، خیلی بهتر است. البته همین که فردوسی‌پور از مجید جلالی عزیز ضمن حفظ سمت! به عنوان کارشناس داوری هم استفاده نمی‌کند، جای شکرش باقی است.

آقاي فردوسي‌‌پور! سرمان را به ميز بكوبيم؟!

واقعاً دليل حمايت عادل فردوسي‌پور را از بازيكنان سربازی كه كارت معافي را جعل كرده‌اند، نمي‌فهميم. اين طور وقت‌ها به قول خود عادل تنها كاري كه از دست آدم برمي‌آيد، اين است كه سرش را محكم به ميز بكوبد. به راستي گناه كساني كه به خدمت رفته و كارت معافي نگرفته‌اند و يا پول نداشتند كارت معافي! بگيرند، چيست؟ آيا سر آنهايي كه ۲ سال يا ۲۱ ماه خدمت كردند و بي‌پشت و پناه بودند و اهل خرج كردن هم نبودند، كلاه نرفته است آقاي فردوسي‌‌پور!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد

      واقعا این کار ایشان لطمه بزرگی به شخصیتش وارد کرد.جوانی که دو سال در مرزهای ایزران در بدترین شرایط خدمت میکند.حتی به شهادت میرسد.آقای فردوسی پور چه جوابی برای آها دارد.که از کسانی که برای خدمت به کشورشان تخلف کرده اند و با جعل سند از سربازی فرار کرده اند حمایت میکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج