۱۵۵۸۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فایل صوتی تماس درخشان با «وکیا» لو رفت!

مشکلات فولاد روز به روز در حال اضافه شدن است و ظاهراً همه عوامل دست به‌دست هم داده تا این تیم هر روز حاشیه و مشکل جدیدی را تجربه کند.

خبر ورزشی: مشکلات فولاد روز به روز در حال اضافه شدن است و ظاهراً همه عوامل دست به‌دست هم داده تا این تیم هر روز حاشیه و مشکل جدیدی را تجربه کند.

بعد از باطل شدن كارت معافي سروش رفيعي، بختيار رحماني، احمد عبدا...زاده، آرش افشين و سروش سعيدي، كاپيتان اين تيم هم دوپينگي شد و به نظر مي‌رسد ايوب والي با محروميتي دو ساله مواجه شود اما ديروز از اهواز خبر رسيد حميد درخشان، سرمربي پرسپوليس با يوسف وكيا، ملي‌پوش اميد اين تيم تماس گرفته و خواستار حضور او در پرسپوليس شده است. موضوع وقتي جالب مي‌شود كه بدانيد وكيا قرارداد بلند مدتي با قهرمان فصل گذشته دارد و اتفاقاً در تماس برقرار شده بين سرمربي پرسپوليس با اين بازيكن در مورد اين موضوع ميان آنها صحبت مي‌شود و سرمربي سرخ‌هاي پايتخت به اين بازيكن تيم اميد ايران تأكيد مي‌كند تنها راه حل پيوستن اين بازيكن به پرسپوليس اين است كه خودش از فولاد رضايت‌نامه بگيرد.

البته اين تماس مربوط به چند وقت پيش است و وكيا هم كه مي‌دانسته بازكردن اين موضوع به مشكلات باشگاه اضافه مي‌كند، ترجيح داد در همان مقطع كه ارتباط تلفني برقرار شده بود سكوت كند و به فولادي‌ها چيزي نگويد اما باز كردن اين بحث با همبازيان در اردوي اخير فولاد باعث شد تا موضوع تماس تلفني درخشان با اين بازيكن به گوش مسئولان فولاد برسد و در بررسي‌هاي به عمل آمده صحت ادعاي وكيا تأييد شد و حتي فايل صوتي اين موضوع هم موجود است!

در همين خصوص شنيديم مسئولان باشگاه فولاد قصد دارند از درخشان به فدراسيون شكايت كنند چراكه سرمربي پرسپوليس با علم به اين موضوع كه وكيا با اين باشگاه قرارداد دارد با او تماس گرفته است كه صحت و سقم اين موضوع بر گردن راوي است نه ما.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج