۱۵۵۸۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیاسی: قول پاداش به بازیکنان نداده بودم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه وظیفه‌ای در قبال پاداش دادن به بازیکنان این تیم به خاطر برد در دربی ندارد، گفت: بازیکنان هزاران مشکل دارند و اگر بتوانیم مشکلات قبلی آنها را حل کنیم خودش به اندازه جبران چندین پاداش است!

خبرگزاری مهر: حمیدرضا سیاسی درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان این تیم روز گذشته از دریافت دو سکه به عنوان پاداش برد دربی ناراحت شده و از قبول آن خودداری کرده‌اند، اظهار کرد: چنین چیزی دروغ محض است. این از همان شایعاتی است که دشمنان پرسپولیس می‌سازند تا بین بازیکنان و مسئولان باشگاه رخنه ایجاد کنند.

وظیفه‌ای در قبال پاداش‌ها ندارم

وی افزود: من هیچ وظیفه‌ای در قبال پاداش در دربی ندارم و هیچ قولی هم نداده بودم. این وظیفه بازیکنان بود که مقابل استقلال از حیثیت پرسپولیس دفاع کنند. قرار نبوده که پاداش، کمتر یا بیشتر شود.

مشکل بازیکنان را حل کنیم جبران چندین پاداش است!

مدیرعامل پرسپولیس با تاکید بر اینکه بازیکنان این تیم به تدریج خودشان را از نظر روحی و روانی پیدا می‌کنند و شخصیت بازیکنی آنها شکل می‌گیرد، تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس هزار مشکل دارند و مشکل آنها پاداش دربی نیست. بازیکنان از سال‌های قبل مشکلاتی دارند که به گفته خودشان اگر این مشکلات را حل کنیم جبران چندین پاداش است.

پاداش‌ها نقدی نیست

سیاسی درباره اینکه محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس گفته پاداش بازیکنان حدود ۵ میلیون تومان خواهد بود، خاطرنشان کرد: خوردبین سرپرست تیم است و می‌تواند در این باره اظهار نظر کند. من به جزئیات واقف نیستم ولی بدون شک پاداش‌ها در قالب سکه به بازیکنان داده خواهد شد چون وجه نقد شایسته تقدیر از زحمات بازیکنان نیست!

تکذیب پیشنهاد مشاور فنی به مهدوی کیا

وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر برگزاری جلسه با مهدی مهدوی کیا و اینکه وی پست مشاور فنی باشگاه را قبول نکرده است، گفت: اینکه مهدوی کیا بخواهد مشاور فنی پرسپولیس باشد باعث افتخار است ولی این موضوع اصلا مطرح نشد. مهدوی کیا از سفر برگشته بود که حدود ۳۰ دقیقه با هم جلسه برگزار کردیم.

"برگزاری جلسه با مهدوی کیا با درخواست شما بود یا درخواست وی"؟ مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سئوال گفت: فرقی نمی‌کند! به محض اینکه مهدوی کیا از مسافرت برگشت ما با هم قرار گذاشتیم و جلسه‌ای با هم داشتیم.

بعید می‌دانم مهدوی کیا به کادر فنی اضافه شود

سیاسی درباره اینکه آیا احتمال دارد مهدوی کیا به عنوان یک مربی به کادر فنی اضافه شود، تاکید کرد: بعید می‌دانم. مهدوی کیا خودش را برای کلاس‌های مربیگری آماده می‌کند و من فکر می‌کنم ادامه مسیر ورزش حرفه‌ای برای او از اهم واجبات است.

وی در پاسخ به این سئوال که با این حساب در جلسه شما و مهدوی کیا چه چیزی گذشته است، اظهار کرد: چیز خاصی نبود! ما جلسه صمیمانه و دوستانه‌ای داشتیم و همانند دو دوست با هم حرف زدیم!

از استقلال ضعیف‌تر بودیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص ادامه کُری خوانی بازیکنان و کادر فنی بعد از پیروزی در دربی تصریح کرد: بازیکنان دارند انرژی خود را تخلیه می‌کنند! به هر حال ما روی کاغذ از استقلال ضعیف‌تر و کمتر بودیم ولی بازیکنان با ایثارگری و با رمز یا حسین توانستند بر حریف سنتی خود غلبه کنند. خروج از این احساسات تا چند روز ادامه دارد؛ همانطور که در میان هواداران هم چنین چیزی دیده می‌شود.

در جریان مذاکره درخشان با بازیکن فولاد نیستم

سیاسی با اشاره به مشکلاتی که بین حمید درخشان با باشگاه فولاد خوزستان نسبت به مذاکره مستقیم با یوسف وکیا ایجاد شده است، گفت: من در جریان این موضوع نیستم. ما اگر بازیکنی را بخواهیم که با باشگاه خود قرارداد داشته باشد، قطعا با باشگاه مذاکره می‌کنیم نه با بازیکن.

منتقمی قائم مقام باشگاه است

وی در پایان درباره وضعیت بهروز منتقمی هم گفت: منتقمی در حال حاضر قائم مقام باشگاه است و به کارش در پرسپولیس ادامه می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج