جاباما
۱۵۵۹۰۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عکس: جلسه رای‌ اعتماد به محمد فرهادی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح روز چهارشنبه بررسی برنامه‌ها و صلاحیت محمد فرهادی را برای تصدی وزارت علوم در دستور کار قرار دادند و در پایان به وی رای اعتماد دادند.

فرارو: حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور به منظور دفاع از محمد فرهادی، وزیر پیشنهادی علوم در دقایق اولیه آغازصحن علنی با استقبال محمدرضا باهنر و جمعی از نمایندگان وارد مجلس شد و سپس به سخنرانی پرداخت.

رئیس جمهور را جهانگیری، معاون اول، نهاوندیان رئیس دفتر وی، فرهادی وزیر پیشنهادی، مجید انصاری، معاون اول پارلمانی رییس جمهور، حسین فریدون، دستیار ارشد رییس جمهور، دهقان، وزیر دفاع، علوی، وزیر اطلاعات، ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور، نجفی، سرپرست وزارت علوم و صادق، مشاور رسانه‌ای رییس جمهور همراهی کردند.

در این جلسه پس از سخنرانی نمایندگان موافق و مخالف و اظهارات آقای فرهادی، در مورد صلاحیت وزیر پیشنهادی رای‌گیری به عمل آمد.

محمد فرهادی با ۱۹۷ رای موافق، ۲۸ رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع از مجموع ۲۳۵ آرا، به عنوان وزیر جدید علوم در دولت حسن روحانی از مجلس رای اعتماد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج