۱۵۵۹۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش حقیقی به خبر حضورش در استقلال

هافبک تدافعی پرسپولیس گفت: هیج صحبتی سایر تیم‌ها با من نکردند و می‌خواهم در پرسپولیس بمانم.

خبرگزاری فارس: رضا حقیقی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در این دیدار به برتری رسیدیم. قبل از بازی هم گفته بودم که می‌جنگیم تا به برتری برسیم. پیروزی در این بازی به ما خیلی کمک می‌کند تا بتوانیم در ادامه لیگ شرایط بهتری داشته باشیم و به بازی‌ها بازگردیم. فشار زیادی روی بازیکنان بود و خیلی‌ها علیه ما حرف می‌زدند و مطالبی را عنوان می‌کردند از جمله اینکه بازیکنان نمی‌دانند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند اما این برد همه را قانع کرد که بازیکنان پرسپولیس با کیفیت هستند و می‌توانند کارهای بزرگ انجام دهند.

وی در مورد مصدومیتش تاکید کرد: متاسفانه ماهیچه دوقلویم دچار مصدومیت شد. این یکی از بدشانس‌ترین اتفاقات ممکن بود که رخ داد. تلاش می‌کنم تا خود را به جام ملت‌ها برسانم زیرا حتما باید با تیم ملی در استرالیا حاضر شوم. پزشکان اعلام کردند که یک ماه مصدومیتم به طول خواهد انجامید اما تلاش می‌کنم دو سه هفته‌ای به میادین بازگردم تا هم بتوانم به پرسپولیس کمک کنم هم به تیم ملی دعوت شوم.

هافبک تدافعی پرسپولیس در مورد انتقادهایی که از امیر قلعه‌نویی پس از شکست مقابل پرسپولیس صورت گرفته، گفت: به نظرم جایگاه امیر قلعه‌نویی آنقدر بزرگ است که این باخت تاثیری در کارنامه او نداشته باشد. من بازیکن پرسپولیس هستم و از این برد خوشحالم اما به عنوان یک فوتبالیست از امیر قلعه‌نویی حمایت می‌کنم. من چون پرسپولیسی بودم به این تیم آمدم وگرنه قلعه‌نویی از جوانی از من حمایت کرد. واقعا حقش نیست با او اینگونه برخورد شود. او افتخارات زیادی را برای استقلال کسب کرده باید قدر او را بدانند. نه اینکه با او اینگونه برخورد کند. قلعه‌نویی تلاش و زحمت زیادی برای فوتبال ایران کشیده است.

حقیقی تاکید کرد: ما هم اگر می‌باختیم این بلا سرمان می‌آمد. به عنوان یک فوتبالیست می‌گویم این حرف‌ها نباید علیه قلعه‌نویی زده شود. من بازیکن پرسپولیس هستم و هر وقت برای این تیم به میدان بروم همه تلاش خود را انجام می‌دهم تا تیم به برتری برسد.

وی در مورد شایعاتی که در خصوص پیوستن او به استقلال مطرح شده،؛گفت: خواهش می‌کنم که آقایان اظهارنظر نکنند من هیچ حرفی نزدم که می‌خواهم از پرسپولیس جدا شوم. هر وقت حرفی زدم آقایان هم در این مورد اظهار نظر کنند. ما بازیکن هستیم و کالا نیستیم که با ما اینگونه صحبت می‌کنند. من با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و به آن هم پایبند هستم. مدیربرنامه‌هایم در این مورد تصمیم می‌گیرد و تاکنون هیچ صحبتی در مورد این گونه مسائل نکرده است. ابتدای فصل از قطر پیشنهاد داشتم و در جریان لیگ هم پیشنهادات دیگری هم از اوکراین داشتم که نگذاشتند بروم. هم اکنون می‌خواهم در پرسپولیس بمانم و به این تیم کمک کنم. هیچ صحبتی در مورد سایر تیم‌ها نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج