۱۵۶۰۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ساماندهی۲۵۰۰ گدا در تهران

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در ۶ ماه امسال ۲۵۰۰ متکدی در تهران ساماندهی شده‌ اند، افزود: این سازمان پارسال بیش از پنج هزار متکدی را در اقصی ‌نقاط کشور ساماندهی کرد.

واحد مرکزی خبر: رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در ۶ ماه امسال ۲۵۰۰ متکدی در تهران ساماندهی شده‌ اند، افزود: این سازمان پارسال بیش از پنج هزار متکدی را در اقصی ‌نقاط کشور ساماندهی کرد.

همایون هاشمی در حاشیه رونمایی از ۱۱ عنوان کتاب در حوزه پیشگیری و آگاه سازی در جمع خبرنگاران افزود: امسال دو هزار کودک متکدی در تهران به صورت آزمایشی ساماندهی شده‌ اند که ۸۰ درصد آنان صاحب اولیا هستند.

وی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد از کودکان خیابانی، کار و متکدیان صاحب پدر و مادرند، گفت: برخی از اولیای این کودکان فقیر، بیکار و معتادند.

رئیس سازمان بهزیستی افزود: در موضوع تکدی ‌گری مطالعات متعددی از سوی سازمان بهزیستی کشور با کمک کارشناسان، دانشگاهیان و استادان صورت گرفته است.

هاشمی با اشاره به مشکلات مددکاران سازمان بهزیستی در حوزه نگهداری و ساماندهی کودکان کار و خیابان و متکدیان افزود: در این زمینه به حمایت قوه قضائیه نیاز داریم.

وی گفت: هم‌ اکنون ظرفیت بسیار خوبی در حوزه مداخلات اجتماعی تحت عنوان فوریت‌های اجتماعی در سازمان بهزیستی ترسیم شده است و اگر سایر دستگاه‌ها با ما همکاری کنند شاهد اقدامات خوبی خواهیم بود.

رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه ۵۷ درصد از بار درمان و مداخله در حوزه اعتیاد به دوش سازمان بهزیستی است، گفت: امیدواریم سایر دستگاه‌ ها نیز به وظایف خود عمل کنند و شاهد اثربخشی بهتری در این حوزه باشیم.

هاشمی با اشاره به اینکه ادبیات آسیب‌ های نوپدید در حوزه IT است، افزود: شبکه‌ هایی که برای تلفن‌ های همراه فعالیت می ‌کنند باید در حوزه مناسبت ‌ها و مسئولیت‌ های اجتماعی، سازمان بهزیستی را همراهی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج