۱۵۶۰۲۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

زمان پایان اعتبار کارت های پایان خدمت قدیمی

معاون وظیفه عمومی نیروی انتظامی قزوین گفت: کارت‌های پایان خدمت قدیمی تا پایان سال ۹۳ اعتبار دارند و از ابتدای سال ۹۴ کارت‌های پایان خدمت قدیمی فاقد اعتبار است.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا عزیزیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آنجایی که لزوم تجمیع اطلاعات احساس می‌شد، از سال ۹۰ طرح تعویض کارت‌های پایان خدمت و معافیت و تبدیل شدن آن‌ها به کارت‌های هوشمند نیز در دستور کار سازمان وظیفه عمومی ناجا قرار گرفت.

وی افزود: یکی از دلایل مهم تعویض کارت‌های پایان خدمت، کاغذی بودن کارت‌های قدیمی، عدم دسترسی کامل به اطلاعات آن‌ها و عدم ارتباط سیستمی و الکترونیکی بود که اجازه سرویس‌دهی به مردم را از پلیس سلب می‌کرد.

معاون وظیفه عمومی نیروی انتظامی قزوین خاطرنشان کرد: مشمولین و خانواده‌ها می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و به دور از اتلاف وقتشان از سه منبع شاخص ۰۹۶۴۸۰ و ارسال پیامک به ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ و سایت پلیس آخرین اخبار و اطلاعات را در زمینه‌های قوانین و مقررات نظام وظیفه عمومی و فرآیند‌های اجرایی آن بهره‌مند شوند.

عزیزیان از بخشش اضافه خدمت سنواتی مشمولین و کارکنان وظیفه عمومی خبر داد و گفت: تمام سربازان وظیفه مشمول به خدمت یا طی دوره آموزشی دارای اضافه خدمت سنواتی هستند مورد بخشش قرار گرفته و پس از اتمام خدمت قانونی ترخیص خواهند شد.

وی عنوان کرد: همه کارکنان وظیفه در حین خدمت که دارای غیبت سنواتی هستند و مشمولین وظیفه غایبی که تا ۲۲ بهمن سال ۹۳ خود را به معاونت وظیفه معرفی و به خدمت اعزام می‌شوند، علاوه بر بخشش اضافه خدمت سنواتی، برای رسیدگی به غیبت سنواتی به مراجع قضایی ذی‌صلاح معرفی نخواهند شد.

معاون وظیفه فرماندهی عمومی نیروی انتظامی قزوین اعلام کرد: تمامی کارکنان وظیفه که در سال ۹۲ و ۹۳ به خدمت مقدس سربازی اعزام شده‌اند و دارای فرزندی هستند به ازای هر فرزند دو ماه از خدمت آنان کسر می‌شود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج