۱۵۶۰۴۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تعریف و تمجید تیری آنری از مسی

مهاجم پیشین تیم‌های فوتبال بارسلونا و آرسنال معتقد است فوتبالیست دیگری قادر به رسیدن به دستاوردهای لیونل مسی نیست.

خبرگزاری تسنیم: تیری آنری در گفت‌و‌گو با روزنامه «ARA» چاپ کاتالونیا گفت: مسی کارهایی برای بارسلونا و فوتبال جهان انجام داده است که دیگر شاهد چنین چیزهایی از فوتبالیست دیگری نخواهیم بود. او تنها کسی است که به چنین دستاوردهایی در این مدت کوتاه رسیده است. خوشحالی مسی پس از گلزنی مقابل سویا را که منجر به رکوردشکنی‌اش شد، دوست داشتم. خوش‌شانس بودم که در حال تماشای آن بازی در خانه بودم و می‌شد از خوشحالی او فهمید که چقدر خواهان رسیدن به این رکورد بود.

آنری ۳۷ ساله که در حال حاضر برای نیویورک ردبولز در لیگ حرفه‌ای آمریکا (MLS) بازی می‌کند و در سال ۲۰۰۹ با بارسلونا فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد، تصریح کرد: درک نمی‌کنم که چطور برخی مردم می‌توانند در مورد مسی به خود شک راه بدهند. اگر او در یک بازی موفق به گلزنی نشود جای تعجب دارد. لیونل بازیکنی بزرگ، انسانی خوب و الگویی برای بازی مقابل حریفان‌ است. وقتی می‌توانیم باید از دیدن بازی مسی لذت ببریم، چون روزی که او بارسلونا را ترک کند تازه مردم متوجه خواهند شد او که بوده و چه بازیکن فوق‌العاده‌ای را از دست داده‌اند.

مسی که اخیراً با سه گلی که در پیروزی ۵ بر یک بارسا برابر سویا زد، شمار گل‌های خود در دویست‌و‌هشتادونهمین بازی لالیگایی‌اش را به ۲۵۳ رساند و رکورد تلمو زارا، مهاجم اسبق تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو را شکست، شب گذشته (سه‌شنبه) با هت‌تریک در بازی مقابل آپوئل نیکوزیای قبرس شمار گل‌های زده‌اش را در ۹۱ بازی لیگ قهرمانان اروپا به عدد ۷۴ رساند و رکورد ۷۱ گل‌زده رائول در ۱۴۲ بازی را شکست و عنوان بهترین گلزن تمامی ادوار این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج