۱۵۶۱۴۲
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

بررسی صعود ۸ گروه لیگ قهرمانان اروپا

با برگزاری هشت دیدار بازی های پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نیز برگزار شد و آرسنال، بایر لورکوزن و اتلتیکو مادرید نیز موفق شدند مجوز صعود به مرحله بعدی را کسب نمایند.

طرفداری: با برگزاری هشت دیدار بازی های پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نیز برگزار شد و آرسنال، بایر لورکوزن و اتلتیکو مادرید نیز موفق شدند مجوز صعود به مرحله بعدی را کسب نمایند.

گروه A:

اتلتیکو مادرید صعودش قطعی شده است و حتی در صورت شکست با اختلاف یک گل در مقابل یوونتوس نیز به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد.

یوونتوس برای صعود به مرحله بعدی به کسب حداقل یک امتیاز از دیدار پایانی مقابل اتلتیکو مادرید نیاز دارد. البته در صورتی که المپیاکوس موفق به پیروزی در دیدار همزمان نشود یوونتوس با هر نتیجه ای به دور بعدی صعود خواهد کرد. بیانکونری برای صعود به عنوان تیم اول حتما باید با اختلاف دو گل از سد اتلتیکو مادرید عبور نماید. در صورت شکست در مقابل اتلتیکو مادرید و پیروزی المپیاکوس در مقابل مالمو، یوونتوس همچون سال گذشته راهی لیگ اروپا خواهد شد.

المپیاکوس تنها در صورتی به مرحله بعدی صعود خواهد کرد که از سد مالمو عبور کند و یوونتوس در دیدار همزمان مغلوب اتلتیکو مادرید شود. اگر این اتفاق رخ ندهد، المپیاکوس در صورت کسب پیروزی یا مساوی در مقابل مالمو راهی لیگ اروپا خواهد شد. شکست احتمالی در مقابل مالمو موجب حذف این تیم می شود.

مالمو تنها برای حضور در لیگ اروپا شانس دارد و آن هم در صورتی است که موفق شود از سد میزبانش المپیاکوس عبور نماید.

گروه B:

رئال مادرید با کسب ۱۵ امتیاز کامل صعودش را به عنوان تیم اول قطعی کرده است.

بازل با کسب تنها یک امتیاز در مقابل لیورپول به عنوان تیم دوم صعود خواهد کرد. شکست در مقابل لیورپول، اگر با پیروزی لودوگورتس همزمان نشود این تیم را راهی لیگ اروپا خواهد کرد، اما در صورت پیروزی لودوگورتس این تیم از دور مسابقات حذف خواهد شد.

لیورپول برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به یک پیروزی نیاز دارد. در صورت مساوی و عدم پیروزی لودوگورتس و همچنین در صورت شکست و شکست لودوگورتس این تیم راهی لیگ اروپا خواهد شد. اما اگر لیورپول در دیدار آخر مساوی کند و لودوگورتس پیروز شود و یا لیورپول شکست بخورد و لودوگورتس امتیاز بگیرد، لیورپول از دور مسابقات حذف خواهد شد.

لودوگورتس شانسی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا ندارد. این تیم تنها در صورت پیروزی در مقابل رئال مادرید می تواند راهی لیگ اروپا شود. البته مساوی احتمالی در مقابل رئال مادرید و شکست لیورپول در مقابل بازل هم موجب خواهد شد لودوگورتس راهی لیگ اروپا شود. در غیر اینصورت لودوگورتس از دور مسابقات حذف خواهد شد.

گروه C:

بایرلورکوزن در اتفاقی کم نظیر علی رغم شکست در مقابل موناکو به دور بعدی مسابقات صعود کرد، این تیم در صورت کسب پیروزی در مقابل بنفیکا تیم اول گروه خواهد شد. اگر هر دو دیدار گروه مساوی شود باز هم لورکوزن به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد. در صورت شکست لورکوزن در دیدار پایانی این تیم، به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعد خواهد شد.

موناکو برای صعود به مرحله بعدی به یک امتیاز نیاز دارد. پیروزی در مقابل زنیت و پیروز نشدن لورکوزن و همچنین مساوی در مقابل زنیت و شکست لورکوزن در دیدار پایانی موجب خواهد شد، موناکو به عنوان تیم اول صعود کند. اگر موناکو پیروز شود و لورکوزن نیز پیروز شود و یا هر دو بازی مساوی شود موناکو به عنوان تیم دوم گروه صعود خواهد کرد. شکست موناکو موجب خواهد شد این تیم راهی لیگ اروپا شود.

زنیت برای صعود به مرحله بعدی حتما باید پیروز شود. اگر پیروزی زنیت با شکست بایرلورکوزن همراه شود این تیم به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد. در صورت کسب هر نتیجه ای غیر از پیروزی در دیدار آخر زنیت راهی لیگ اروپا خواهد شد.

بنفیکا حتی شانس حضور در لیگ اروپا را نیز از دست داده است.

گروه D:

بروسیا دورتموند صعودش را به مرحله بعدی قطعی کرده است. پیروزی در دیدار پایانی موجب خواهد شد بروسیا دورتموند به عنوان تیم اول صعود کند. تساوی در دیدار پایانی در صورتی که آرسنال با اختلاف ۶ گل پیروز نشود باز هم موجب خواهد شد دورتموند به عنوان تیم اول صعود کند. شکست هم در صورتی که با پیروزی آرسنال همراه نشود باز هم منجر به صعود بروسیا دورتموند به عنوان تیم اول خواهد شد.

آرسنال نیز با پیروزی شب گذشته اش صعودش را به مرحله بعدی مسابقات قطعی کرد. این تیم تنها در صورت مساوی بروسیا دورتموند و پیروزی با اختلاف شش گل در دیدار پایانی و یا شکست بروسیا دورتموند و پیروزی در مقابل گالاتاسارای به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد، در غیر اینصورت دوم خواهد شد.

اندرلخت به صورت قطع راهی لیگ اروپا شد.

گالاتاسارای نیز از دور مسابقات حذف شد.

گروه E:

بایرن مونیخ صعودش به عنوان تیم اول قطعی شده است.

رم در صورت پیروزی در دیدار پایانی راهی مرحله بعدی خواهد شد. تساوی در هر دو دیدار نیز منجر به صعود رم خواهد شد. در صورت شکست زسکا مسکو در بازی پایانی، مساوی ۰-۰ رم در مقابل منچستر سیتی نیز این تیم را راهی مرحله بعدی خواهد کرد، اما مساوی های گل دار این تیم را راهی لیگ اروپا خواهد کرد. مساوی ۰-۰ رم در دیدار پایانی در صورتی که با پیروزی زسکا مسکو همراه شود این تیم را راهی لیگ اروپا خواهد کرد. شکست رم و زسکا مسکو در دیدار پایانی نیز رم را راهی لیگ اروپا خواهد کرد. اما در صورتی که رم پیروز نشود و ۰-۰ نیز مساوی نکند و زسکا مسکو پیروز شود، جالوروسی از دور مسابقات حذف خواهد شد.

منچستر سیتی در صورت پیروزی در دیدار پایانی و عدم پیروزی زسکا مسکو به عنوان تیم دوم صعود خواهد کرد. تساوی گل دار منچسترسیتی در دیدار پایانی اگر با شکست زسکا مسکو همراه شود باز هم این تیم را دوم گروه خواهد کرد. اگر منچستر سیتی پیروز شود و در دیدار همزمان زسکا پیروز شود سیتیزن ها راهی لیگ اروپا خواهند شد. تساوی بدون گل منچستر سیتی در صورت شکست و تساوی زسکا نیز منجر به حضور این تین در لیگ اروپا خواهد شد. تساوی گل دار منچستر سیتی نیز در صورت تساوی زسکا در دیدار پایانی منجر به حضور این تیم در لیگ اروپا خواهد شد.

زسکا مسکو تنها در صورت پیروزی در دیدار پایانی و پیروز نشدن رم در دیدار همزمان راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد، در غیر اینصورت راهی لیگ اروپا خواهد شد. مساوی زسکا مسکو در دیدار پایانی در صورتی که بازی همزمان مساوی نشود باز هم منجر به حضور زسکا مسکو در لیگ اروپا خواهد شد. اگر هر دو دیدار مساوی شود و یا زسکا مسکو در دیدار پایانی شکست بخورد، این تیم از دور مسابقات حذف خواهد شد.

گروه F:

پاریسن ژرمن که صعودش را پیش از این قطعی کرده بود در صورت کسب حداقل یک تساوی در نیوکمپ به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد و در صورت شکست تیم دوم گروه خواهد شد.

بارسلونا نیز صعودش را قطعی کرده و اگر می خواهد به عنوان تیم اول صعود کند باید در دیدار پایانی خود پیروز شود، در غیر اینصورت تیم دوم گروه خواهد شد.

آژاکس آمستردام با کسب حداقل یک تساوی راهی لیگ اروپا خواهد شد و در صورت شکست در دیدار خانگی اش در مقابل آپوئل از دور مسابقات حذف خواهد شد.

آپوئل برای حضور در لیگ اروپا حتما باید پیروز شود، در غیر اینصورت حذف خواهد شد.

گروه G:

چلسی با کسب ۱۱ امتیاز صعودش را به عنوان تیم اول قطعی کرده است.

اسپورتینگ لیسبون در صورت پیروزی و یا مساوی در دیدار پایانی به عنوان تیم دوم صعود خواهد کرد. اگر شکست اسپورتینگ در دیدار پایانی با مساوی یا شکست شالکه همراه شود باز هم اسپورتینگ به عنوان تیم دوم صعود خواهد کرد. شکست اسپورتینگ در کنار پیروزی شالکه منجر به حضور اسپورتینگ در لیگ اروپا خواهد شد.

شالکه ۰۴ تنها در صورت پیروزی در دیدار پایانی در مقابل ماریبور و شکست اسپورتینگ در دیدار همزمان به مرحله بعدی صعود خواهد کرد. شالکه در صورتی که پیروز شود و اسپورتینگ نیز امتیاز بگیرد و همچنین در صورتی که شالکه در دیدار پایانی مساوی کند، راهی لیگ اروپا خواهد شد. شکست شالکه در دیدار پایانی این تیم را از دور مسابقات حذف خواهد کرد.

ماریبور تنها می تواند با پیروزی در دیدار پایانی راهی لیگ اروپا شود، در غیر اینصورت از دور مسابقات حذف خواهد شد.

گروه H:

پورتو به عنوان تیم اول صعودش را قطعی کرده است.

شاختار دونتسک به عنوان تیم دوم صعودش را قطعی کرده است.

اتلتیک بیلبائو در صورت کسب امتیاز در مقابل باته در دیدار پایانی راهی لیگ اروپا خواهد شد و در صورت شکست از دور مسابقات حذف خواهد گردید.

باته بوریسوف برای حضور در لیگ اروپا حتما باید اتلتیک بیلبائو را شکست دهد، در غیر اینصورت حذف خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج