۱۵۶۱۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

باشگاه صبا مرفاوی را محروم خواهد کرد؟

باشگاه صبا به علت فسخ قرارداد یکطرفه مرفاوی و ارائه مستنداتش این مربی را محروم خواهد کرد؟

خبرگزاری فارس: صمد مرفاوی روز گذشته نامه فسح قرارداد خود با باشگاه صبا را به سازمان لیگ ارسال کرد و این سازمان طبق قانون نامه را به باشگاه قم فرستاد که تا آنها پاسخ این نامه را بدهند اما تاکنون باشگاه صبا چنین اقدامی را انجام نداده و نامه‌ای را ارسال نکرده است.

طبق قانون اگر سرمربی قصد بستن قرارداد با تیم دیگری را دارد باید نامه فسخ قرارداد باشگاه به سازمان لیگ ارسال شود. البته با توجه به مشکلات مالی که در باشگاه صبا وجود داشته و تاکنون رقمی را به کادر فنی پرداخت نکرده‌اند به نظر می‌رسد جدایی مرفاوی از این طریق صورت گرفته باشد.

شهبازی مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ در این باره که آیا سرمربی می‌تواند به علت عدم دریافت پول یکطرفه فسخ قرارداد کند، تاکید کرد: این مسئله مربوط به بازیکن و باشگاه است که اگر در پایان فصل بازیکنی مبلغی دریافت نکرده باشد می‌تواند یکطرفه فسخ قرارداد کند اما در مورد کادر فنی این موضوع صدق نمی‌کند. البته اگر در قرارداد باشگاه با سرمربی اعلام شده باشد که پس از عدم پرداخت پول و یا مسائل دیگر امکان فسخ یکطرفه قرارداد وجود دارد این امر می‌تواند صورت بگیرد.

وی در مورد اینکه آیا در خصوص مرفاوی و صبا این وضعیت اعمال شده است،‌ گفت: ما از باشگاه صبا مستندات را خواسته‌ایم. آنها هنوز نامه فسخ قرارداد با مرفاوی را به ما ارسال نکرده‌اند اگر در قراردادشان چنین موضوعی وجود داشته باشد که فسخ قرارداد می‌تواند یکطرفه باشد جدایی مشکلی نخواهد داشت. باید ببینیم که چنین مسائلی در قرارداد ذکر شده یا خیر.

وی در مورد اینکه آیا مرفاوی می‌تواند با وجود عدم ارسال نامه فسخ قرارداد باشگاه به سازمان لیگ با تیم دیگری قرارداد ببندد، تصریح کرد: این امر باید زمانی انجام شود که نامه فسخ قرارداد به سازمان لیگ برسد. سرمربی نمی‌تواند با تیم دیگری قرارداد امضا کند وقتی که هنوز نامه باشگاه به دست سازمان لیگ نرسیده است.

شهبازی در مورد اینکه طبق ماده ۲۳ اگر سرمربی بی‌دلیل قصد فسخ قرارداد داشته باشد باید یک و نیم برابر پولی که دریافت کرده را بازگرداند و این در حالی است که مرفاوی هیچ پولی از صبا دریافت نکرده،‌ گفت: این قانون در خصوص بازیکن اعمال می‌شود. برای سرمربی و باشگاه هیچ محدودیتی در مورد مسائل مالی وجود ندارد مگر اینکه در قراردادشان ذکر شده باشد.

وی در مورد اینکه اگر باشگاه صبا اعتراضی به این مسئله داشته باشد چه برخوردی با سرمربی می‌شود، گفت: باشگاه باید مدارک و مستندات خود را به کمیته انضباطی بدهد و اگر فسخ قرارداد به صورت یکطرفه از سوی سرمربی انجام شده باشد و کمیته انضباطی آن را بی‌دلیل اعلام کند محرومیت برای سرمربی در نظر خواهد گرفت که این مسئله از تعلیق تا محرومیت مادام‌العمر یا محرومیت یک نیم‌فصل یا یک فصل وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج