جاباما
۱۵۶۲۲۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گریه بازیکنان گل‌گهر در رختکن

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: بازیکنان ما بعد از باخت به پرسپولیس در رختکن خیلی ناراحت بودند و گریه کردند.

خبرگزاری فارس: قاسم شهبا پس از شکست مقابل پرسپولیس در جام حذفی در نشست خبری گفت: بازی مقابل پرسپولیس همیشه سخت است، ما هم قرار نبود تدافعی بازی کنیم اما اخراج یک بازیکن کار ما را سخت کرد و تحت فشار قرار گرفتیم. دروازه‌بان ما عملکرد خوبی داشت و در مجموع همه تیم خوب بازی کردند.

وی ادامه داد: بعد از آنکه به پرسپولیس گل زدیم آنها بنگر را به خط حمله آوردند تا از بازی مستقیم استفاده کنند و به گل هم رسیدند. در مجموع من از بازی بازیکنانم راضی هستم، آنها زحمت کشیدند و من به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با اشاره به بازی بعدی در لیگ دسته اول گفت: بازیکنان ما خسته هستند. ما ۲ آذرماه در آبادان مقابل نفت بازی داشتیم و امروز هم با پرسپولیس بازی کردیم و سه‌شنبه هم باید با داماش بازی کنیم. در نیم‌فصل هم چند بازیکن جدید خواهیم گرفت. ما روز یکشنبه راهی گیلان می‌شویم تا سه‌شنبه با داماش بازی کنیم. جام حذفی برای ما تمام شد و از امروز باید به فکر لیگ یک باشیم.

شهبا در مورد وضعیت بازیکنانش پس از شکست مقابل پرسپولیس گفت: قطعا از باخت مقابل پرسپولیس ناراحت بودند و در رختکن گریه می‌کردند اما عملکرد آنها بسیار خوب بود و من از آنها تشکر می‌کنم.

سرمربی گل‌گهر در مورد پنالتی‌زنان تیمش گفت: پنالتی ۵۰- ۵۰ است و قطعا ما بهترین بازیکنانمان را برای پنالتی زدن انتخاب کردیم. این نفراتی که امروز پنالتی زدند همان بازیکنانی بودند که در بازی با نفت مسجد سلیمان هم پنالتی زدند و ما پیروز شدیم و صعود کردیم.

وی با اشاره به برگزارکنندگان مسابقه در سیرجان نیز گفت: امروز آنها خیلی زحمت کشیدند و دستشان درد نکند تا بازی بدون هیچ حاشیه‌ای برگزار شد فقط گل‌گهر شرمنده هوادارانش بود. امیدوارم هواداران در لیگ یک هم ما را همچنان حمایت کنند تا نتایج خوبی بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج