جاباما
۱۵۶۲۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اومانا مرخص شد، ابروی طارمی شکافت

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در پی حادثه‌ای که برای مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اتفاق افتاد، وی به بیمارستان منتقل شد و خوشبختانه مشکل حادی برای او بوجود نیامد.

سایت باشگاه پرسپولیس: دکتر مهیار مرتضوی گفت: مایکل اومانا در جریان بازی با یکی از بازیکنان حریف برخورد سر با سر داشت و وقتی بالای سر وی حاضر شدیم عنوان می‌کرد که حالت تهوع و سرگیجه دارد. به همین دلیل به سرعت با آمبولانس، این بازیکن را به بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان منتقل کردیم.

وی افزود: پس از حضور در بیمارستان، درخواست سی تی اسکن از ناحیه سر و گردن کردیم و خوشبختانه تصویربرداری نرمال بود و مایکل اومانا از بیمارستان مرخص شد و در حال حاضر در اردوی تیم بسر می‌برد.

وی درباره حادثه‌ای که برای مهدی طارمی نیز روی داد، گفت: بازی تمام شده بود که با ابروی شکافته طارمی روبرو شدیم. این حادثه بعد از بازی برای او روی داده بود. زخم، عمیق نبود اما برای جلوگیری از ادامه خونریزی ناچار از بخیه زدن شدیم. البته مشکل خاصی برای او نخواهد داشت.

پزشک تیم پرسپولیس همچنین خبر از انجام آزمایش دوپینگ از بازیکنان دو تیم داد که از پرسپولیس هادی نوروزی و شهاب زاهدی در این تست شرکت کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج