۱۵۶۳۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ادامه بارش باران در تهران

یک کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش باران تا امشب در پایتخت ادامه دارد، گفت: بارش برف و لغزندگی در جاده‌های چالوس و هراز امروز و فردا پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری تسنیم: یک کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش باران تا امشب در پایتخت ادامه دارد، گفت: بارش برف و لغزندگی در جاده‌های چالوس و هراز امروز و فردا پیش‌بینی شده است.

امین‌حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز در شمال غرب، غرب و سواحل شمال بارش باران خواهیم داشت و از بعدازظهر به تدریج در این مناطق میزان بارش‌ها کاشته و متوقف می‌شود.

وی با بیان این‌که فردا کماکان در سواحل شمال و شمال شرق بارندگی داریم، افزود: یک‌شنبه بارش‌ها در شمال شرق کشور حاکم است و سامانه بارشی از کشور خارج شده و مجدد دوشنبه سامانه جدیدی وارد کشور می‌شود و سه‌شنبه در شمال شرق بارش باران داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در اردبیل و آذربایجان غربی بارش برف سه‌شنبه پیش‌بینی شده است، گفت: تداوم بارش باران به صورت پراکنده امروز در تهران پیش بینی شده است و فردا بارش باران نداشته و آسمان تهران نیمه‌ابری و در ارتفاعات انتظار بارش باران داریم.

نقشینه با بیان اینکه یک‌شنبه آسمان تهران صاف تا کمی ابری است ولی در این روز کاهش ۴ درجه‌ای دما را نشبت به امروز داریم،افزود: امروز دمای تهران ۱۲ و فردا ۱۱ و یکشنبه ۹ درجه سانتی‌گراد خواهد بود همچنین می تواند گفت در اکثر نقاط کشور کاهش دما حاکم است.

وی ادامه داد: در خصوص جاده‌های کوهستانی منتهی به مازندارن و گیلان از نهران و البرز امروز و فردا شاهد بارش برف و اختلال در تردد جاده‌ها خواهیم بود درواقع این جاده‌ها لغزنده بوده و توصیه به مسافران این است که موارد ایمنی را رعایت کرده و مجهز به زنجیر چرخ باشند.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: جاده چالوس و هراز امروز و فردا شاهد بارش برف خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج