۱۵۶۳۱۳
۲۹ نظر
۵۰۰۹
۲۹ نظر
۵۰۰۹
پ

انتخاب نام جدید برای «الهام چرخنده»

حجت‌الاسلام طائب فرمانده قرارگاه عمار خطاب به الهام چرخنده گفت: چرخنده نام فامیلی این هنرمند کشورمان است که از امروز ما ایشان را با نام خانوادگی زهرایی می‌شناسیم و این هدیه مقام معظم رهبری به الهام چرخنده است.

خبرگزاری فارس: در دومین یادواره زنان شهیده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ از الهام چرخنده و مادران معظم شهدای انقلاب، جانبازان و ایثارگران تجلیل شد.

دومین یادواره زنان شهیده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ هم‌اکنون در حسینه حضرت فاطمه الزهرا در حال برگزاری است.

در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار به جایگاه شهدا اشاره کرد و گفت: در هر مراسمی که در بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود باید به این سه سؤال پاسخ داد که آیا این شهدا برنده بودند یا بازنده، اینکه شهدا زنده هستند یعنی چه و ما هم‌اکنون به کجا رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: باید به یک مطلب توجه کنیم و آن این است که خدای متعال همه این عالم را به صورت رایگان در اختیار آدم‌ها قرار داده است و ما می‌توانیم یا هم‌اکنون از آن استفاده کنیم و یا بعداً از آن بهره ببریم اما عمری که در اختیار ما قرار داده است را صرف کنیم و هیچ‌کس نمی‌تواند آن را نگه دارد و باید از آن استفاده کند پس مجبور هستیم آن را خرج کنیم.

حجت‌الاسلام طائب ادامه داد: عمر ما دو خریدار دارد یکی از آنها دنیا و دیگری خدا است. پاداشی که دنیا در مقابل خرید عمر به ما می‌دهد محدودیت زمانی و مکانی دارد و باید در روز قیامت پاسخ دهیم که تک تک دارایی‌های خود را از کجا به دست آورده‌ایم. خریدار دیگر خدا است و مشخصه آن این است که خرید خدا نسیه است و این دنیا دردسر می‌دهد و آن دنیا جزای خیر و پاداش می‌دهد همانگونه که امام حسین (ع) در روز عاشورا خود و فرزندانش را به خدا فروخت و آن چیزی که خداوند پاداش می‌دهد محدودیت مکانی ندارد.

فرمانده قرارگاه عمار افزود:‌ زمانی که انسان می‌میرد این جسم او است که مرده است اگر شهدا به جسم زنده هستند باید گفت که بسیاری از شهدا جسم ندارند و فرق مرده و زنده این است که زنده در این عالم می‌تواند اثر بدهد و اثر بگیرد اما مرده کسی است که دیگر نمی‌تواند اثر بگیرد و اثر بدهد. اگر کسی در نبرد و در میدان جنگ حق علیه باطل شهید شود به گمان ما او نیز مرده است اما خداوند اینگونه نیست کسی که در میدان نبرد شهید شد اثردهی او به قوت خود باقی است و به فرموده خداوند شئی جدیدی به او داده می‌شود و ابزاری که در اختیار او قرار می‌گیرد برای ما قابل درک نیست و پرونده انسان‌های عادی بسته می‌شود اما پرونده شهدا باز می‌ماند.

وی در پاسخ به هم‌اکنون به کجا می‌رویم، گفت: ملت ما متعهد هستند که امام زمان (عج) را از پرده غیبت درآورند و دشمن این موضوع را متوجه شده است مردم دنیا دنبال عادلی می‌گردند و عاشق امام زمان (عج) هستند.

حجت‌الاسلام طائب افزود: امام راحل بارها فرموده‌اند که اسرائیل باید محو شود و نیروهایی که می‌توانند این کار را انجام دهند بسیج مستضعفین است من همین‌جا اعلام می‌کنم که تنها راه آمدن امام زمان (عج) این است که اسرائیل از صحنه روزگار حذف شود و این نیروی مقاومت مردمی است که می‌تواند این کار را انجام دهد.

* حجت‌الاسلام طائب:‌ از این پس الهام چرخنده را با نام خانم زهرایی می‌شناسیم.

در ادامه این مراسم از الهام چرخنده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون تقدیر شد و حجت‌الاسلام طائب خطاب به وی گفت: چرخنده نام فامیلی این هنرمند کشورمان است که از امروز ما ایشان را با نام خانوادگی زهرایی می‌شناسیم و این هدیه مقام معظم رهبری به الهام چرخنده است.

در ادامه الهام چرخنده با اشاره به نقش هنرمندان در فرهنگسازی عفاف و حجاب گفت: وقتی هوای یک کشور سالم است مردم آن کشور نیز در آرامش هستند و من اگر خود را در بدنه فرهنگ‌سازی کشور سهیم می‌دانم بر این باور هستم که باید به سینمای دینی، اسلامی و سینمای اخلاقی بپردازم و بیشتر از قبل باید آن را احیا کنیم.

وی افزود: وقتی دست‌مان در دست حضرت زهرا (س) است ترسی ندارم چرا که معتقدم سینما قرار است کارهای بزرگی را انجام دهد و من پس از سی و چند سال پس از انقلاب هم اکنون کارگردانی پروژه‌ایی را آغاز کرده‌ام که کمتر به آن پرداخته شده است و آن نیز مستندی در مورد شهدای اقلیت و غیر مسلمان در کشور است.

چرخنده ادامه داد: دلیل من از پرداختن به این موضوع این است که تو دهنی بزرگی به دشمنان بزنم که با نفاق می‌خواهند بگویند غیر مسلمان‌ها در کشور ما به اندازه مسلمان‌ها دیده نمی‌شوند.

فرمانده قرارگاه عمار افزود: ما بیش از ۳۰۰ خانواده شهید غیر مسلمان داریم که مقام معظم رهبری نیز به دیدار آنها رفته‌اند. امروز الهام زهرایی چرخنده فرقی ندارد چون رسالتی در دوش دارد و قرار است کارهایی را بکند که حرف دل شما است شمایی که مانند مردان و حتی گاهی بیشتر در پشت جبهه از آنها حمایت کردید و امیدوار هستم در این عرصه نیز مرا تنها نگذارید.

در ادامه از تعدادی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تقدیر شد.

درادامه این مراسم مزار شهدای گمنام به صورت نمادین توسط زنان بسیجی غبارروبی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چی بگم والا!!!!

      پاسخ ها

      • نی نی قنداقی

        نه عزیزم اینجور وقتا مامانم میگه(خدا قبول کنه)
        اینجوری قشنگتره...

    • بدون نام

      ?????????????????

    • آیت

      هنرمندان عزیزیادبگیرندکه می توان هنرمندزهرایی شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقاا

    • تازه وارد

      خوبه که اسمشو عوض کردن چون ممکنه یهو دوباره بچرخه به یه سمت دیگه!
      واقعا متاسفم واسه آدمایی که فکرمیکنن با این اداها میتونن مردمو گول بزنن
      همه ش تظاهر و...
      اگه آدم واقعا دچار تغییر درونی و معنوی بشه نیازی به این همه بوق و کرنا نیست!

      پاسخ ها

      • sagittarius

        متن شما عالی بود.

      • بدون نام

        ++++++++++++++++++++++++++++ دمت گرم

      • هانا

        چه ربطی داره !!کسی که راه درستو انتخاب میکنه درحالیکه قبلا فرق داشته خوبه تبلیغ کنه.
        بعدشم شماها که واسه این چیزا از گول زدن مردم میگین پس چرا به عکس انداختن و توبوق و کرنا خوندن بازیگرای دیگه وقتی میخوان به محک کمک کنن و اینهمه عکس و سلفی میگیرن غر نمیزنین.واقعا که شما ملت کلا باکسی که مذهب داشته باشه لج هستین

    • user

      خانم چرخنده بهتره نه خودش گول بزنه نه مردم وملت ،چون آدما همه چیز میفهمند هم خنده ی مصنوعی هم دلسوزی و گریه ی مصنوعی همه را میفهمند وقشنگ نیست وبه دل نمیشینه!

    • friend

      آقا يا خانمي ك نطق ميكني و ژست انتقاد گرفتي هيچي نيستي و هيچ دركي نداري...من خودم تا چند سال پيش نوازنده گيتار الكتريك بودم و در بند هاي هوي متال موسيقي كار ميكردم و فوقلاده در اين زمينه قدرتمند و معروف بودم و كارام تو فيس بوك چند هزار تايي لايك ميخورد با عنايت آقام امام حسين مسير زندگيم رو پيدا كردم و الان مداح هستم و براي امام حسين سينه ميزنيم محكم هم ميزنيم...افتخار از اين بالاتر هم نيست پس داد ميزنم ميگم....من مسلمان شده ي گل پسر فاطمه ام(سلام لله)
      مجله خواهشا انتشار كن همه بفهمن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کجای قران گفته گیتار زدن اشکال داره؟؟؟ من تازه میخام برم یاد بگیرم- چهل سالمم هست- شماهم نه از اون ور بوم بیفت نه از این ور-- زیاد محکم سینه نزن چون مکروه عزیزجان

      • بدون نام

        در پناه خدا
        پیروز باشین

      • بدون نام

        خداوکیلی دمت گرم

      • بدون نام

        چندمیگیری

      • حامد

        هههه . باشه بابا باشه . تو خوبي .

      • navid

        جناب Friend بجای حرفای آبکی برو 2 کلاس سواد یاد بگیر بعدها به دردت میخوره
        "فوقلاده"...؟!!!بیسوادددددد

      • friend

        نويد جون آقاي باسواد من رتبه 46 كنكور رشته سيالات سراسري سال 84 هستم...البته سواد از ديد شما خ فرق ميكنه تا ما
        بي خيال برو خوش باش

      • نوید

        البته اگه ریا نشه منم نفر اول کنکور سال 84 هستم...رشته ادبیات...خواستم بدوونی با کی طرف هستی
        تو با این سوادت 48 شدی
        کنتور که نمیندازه....

      • sara

        ایول نوید :)))))

    • پاييز

      دوستان بهتر نيست قضاوت نكنيم. شايد واقعا متحول شده. شايد تمام اين خنده ها گريه ها و دلسوزي ها از ته دل باشه. فقط خدا از درون آدما خبر داره. بهتره وقتي از چيزي اطمينان نداريم به زبان هم نياريم چون ممكنه يه روزي شرمنده كسي بشيم كه بي رحمانه در موردش قضاوت كرديم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا به نظر شما آدمي كه متحول مي شود ميره داخل همچين مراسم هاي و عكس ميگيره يا ميره دنبال كار حلال و راز و نياز و عبادت خدا ....

    • sara

      کسی که از نظر معنوی متحول میشه معمولا بیشتر از جمعیت فاصله میگیره و سعی میکنه بی سر و صدا به سمت هدفش حرکت کنه.اقتضای حال جدیدشه.هیچوقت فریاد نمیزنه من عوض شدم..اگه آدم بدی میشدی هم با همین شدت و قدرت همه جا اعلام میکردی که بد شدی؟؟؟....نمیدونم واقعا نمیشه قضاوت کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتی sara" جان این همه هیاهوی این خانم واسه چیه
        ++++++++++++++++++++++

    • بدون نام

      حالا متحول شدن درست . مسیر زندگی شون عوض شد درست . کلا از این رو به اون رو شدن درست - ولی چرا اینقدر عمومی کردن که همه بدونند که من این شدم مگه ایشون واسه ما زندگی می کنند این موضوع کاملا شخصی هستش حالا ایشون چرا اینقدر اینو عمومی کردن جای بحث داره

      پاسخ ها

      • اعظم

        همینه جانم
        وقتی یه دگرگونی فردی به گونه ای عمومی مطرح میشه به این دلیله که آب به آسیاب یه مشت آدم ویژه ریخته میشه.
        نرخ روز، این دگرگونی رو ور میداشت...

    • بدون نام

      رنگ عوض کردن از خصوصیات بارز و قدیمی ایرانی هاست. چیز تازه ای نیست که. چرا اینقدر تعجب می کنید؟

      پاسخ ها

      • هانا

        درود بر خانوم چرخنده .اصلاحرفای ادماییکه به نصف این معنویات معتقد نیستن و ادای روشن فکری درمیارن مهم نیست بذار هرچی میخوان بگن.اگه کار ایشون ریا یاهرچی هست . پس شماجماعت کجاهستین وقتی یه عده بازیگر مدشون عوض میشه و به بهانه کمک تو محک کلی عکس میگیرن یا چالش سطل اب فقط واسه یه کمک به راه میندازن که دیده بشن .

    • لیلا

      قضاوت دیگران خودش بدترین گناه اما افراط و تفریط هم پسندیده نیست مشکل الان افراط یه عده است . این خانوم تا دیروز تو برنامه گیتار شکسته کلاه میذاشت و عکسای خوشگل خوشگل مینداخت خوب و بدش برا خودش بود الانم چادر و دستکش میپوشه و حجاب داره بازم خوب و بدش برا خودشه . فقط یه چیزی رو یادتون نره الگویی والاتر از حضرت زهرا نیست پس از الهام و امثال الهام بت نسازید، قدیسه اش نکنید ، نمادش نکنید برند نسازید که هر انسانی امکان خطا داره اون وقت اگه یه روز لغزشی پیش بیاد هرچند کوچیک نه این خانوم بلکه دین و مذهب زیر سوال میره . فقط همین .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج