۱۵۶۳۱۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

برهانی: همه چیز در دست افشارزاده است

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: این باخت بدترین شکست زندگی من بود ولی عروسی به کوچه استقلال هم می‌آید.

خبرگزاری فارس: آرش برهانی در خصوص شکست استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع کردیم و حتی دو گل جلو افتادیم اما متأسفانه تمرکزمان بعد از زدن گل‌ها خوب حفظ نشد و برای تیم بزرگی مثل استقلال که بازیکنان بزرگ و باتجربه‌ای دارد خیلی بد است که به این آسانی نتیجه برد را با مساوی عوض کند.

وی افزود: بعد از خوردن دو گل تیم در شرایط روحی بدی قرار گرفت و خود من خیلی تلاش کردم که بتوانم مؤثر باشم و گلزنی کنم اما به اعتقاد من ما به دلیل نداشتن تمرکز این بازی را از دست دادیم.

برهانی در ادامه تأکید کرد: این باخت یکی از بدترین باخت‌های زندگی من بود. البته به هنگام ضربات پنالتی که اصلا قرار نبود من پشت ضربه بایستم به درخواست دیگر بچه‌ها این کار را انجام دادم. دوست داشتم باز توجه به یک گل زده و پاس گلی که در این مسابقه داده بودم پنالتی را هم تبدیل به گل کنم تا به تیم کمک کرده باشم اما به دلیل شرایط روحی بد و فشار سنگینی را که متحمل شدم ضربه خراب شد.

مهاجم تیم استقلال در پاسخ به این سوال که این روزها همه از امیر قلعه‌نویی انتقاد می‌کنند و نظر تو در این باره جیست، گفت: خدا می‌داند که در این برهه و شرایط حساس و بحرانی تیم فقط دلم موفقیت استقلال را می‌خواهد. من با تجربه زیادی که در این فوتبال و به دلیل ۱۵ سال حضور در لیگ برتر به دست آورده‌ام از این روزها زیاد دیده‌ام. به نظرم این صحبت‌ها هیچ گونه کمکی به استقلال نمی‌کند و فلش‌بکی به زمان مرحوم ناصر حجازی می‌زنم که تیم داشت در لیگ نتیجه می‌گرفت و ما در جایگاه پنجم جدول بودیم و به نظر من ناصر حجازی شرایط تیم را به خوبی آگاه بود و تنها کسی که می‌توانست به ما کمک کند ایشان بود اما شرایط به شکلی پیش رفت که خیلی اتفاقات افتاد و او از استقلال جدا شد. من اعتقاد دارم شرایط امسال مثل آن زمان است و الان نمی‌خواهم بی‌دلیل از کسی حمایت کنم یا حرف بی‌مورد بزنم اما بهترین شخصی که می‌تواند استقلال را در این شرایط نجات دهد قلعه‌نویی است.

وی تأکید کرد: شما اگر به بازی‌های آینده استقلال مثل راه آهن، سپاهان و تراکتورسازی که در تهران برگزار می‌شود نگاه کنید متوجه می‌شوید که با حمایت هواداران‌مان می‌توانیم شرایط را برای قهرمانی تیم‌مان مهیا کنیم بخصوص حالا که متأسفانه از جام حذفی هم کنار رفتیم.

وی تأکید کرد مطمئنا افشارزاده به اندازه سن من تجربه حضور در ورزش کشور را دارد و او تحت تأثیر این مباحث قرار نخواهد گرفت. او با مدیریتش می‌تواند این شرایط را مدیریت کند و استقلال را از این بحران خارج کند.

برهانی در پایان گفت: از هواداران استقلال به خاطر نتایج اخیر عذرخواهی می کنم و می‌انم که آنها مثل ما شرایط خیلی بدی دارند اما این را بدانند که یک روز عروسی به کوچه استقلال هم خواهد آمد. من نمی‌خواهم حرف کلیشه‌ای بزنم یا بی‌دلیل به آنها امیدواری بدهم اما همیشه افتخارم این بوده که یک استقلالی هستم و هواداران باشعور و مهربانی حمایت‌مان می‌کنند. آنها بزرگترین سرمایه این باشگاه محسوب می‌شوند و از اینکه برای آنها خدمت می‌کنم خوشحالم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج