۱۵۶۳۵۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فال روزانه ۰۸/ ۰۹ / ۱۳۹۳

فال روزانه 08/ 09 / 1393



فال روزانه 08/ 09 / 1393

فروردین

امروز رویاپردازتر از همیشه خواهید بود. شاید به این واسطه برنامه های خرید یا سفر خود را کنسل کنید و دوست داشته باشید در خانه تنها بمانید. یا اینکه استخر بروید و در آرامش آن از روز خود استفاده کنید. البته عشقتان از شما می خواهد بیرون یا مهمانی دوستان بروید و در جمع های شاد حضور داشته باشید. باید امروز بی خیال احساسات شخصی باشید و بیشتر به عشقتان و خواسته های او توجه داشته باشید. اگر دوست دارید بدانید رابطه عاشقانه شما در چه مرحله ای قرار دارد، برای پاسخ باید به احساسات مخفی و درونی خود رجوع کنید. شاید با همدیگر بحث و مشاجره هایی داشته باشید و امروز هم همچنان ادامه داشته باشد.

اردیبهشت

امروز نگاه خود را گسترده تر کنید. دنیا را با نگاه دیگری ببینید و با ارتباط های بیشتر، انرژی و سوخت بیشتری به خود برسانید. البته امروز باید مراقب خرج های خود هم باشید و زیاد پول هزینه نکنید. مهمانی رفتن یا در کنار دوستان بودن برایتان خوب است اما در صرف هزینه ها دقت بیشتری به خرج دهید. به برنامه های فکری خود سلام کنید. اگر با کسی در ارتباط نیستید، وقتش رسیده تا دوستان را دور هم جمع کنید و با هم شاد باشید. در میان غریبه هایی که در جمع حضور دارند می توانید با فرد مناسبی آشنا شوید که برایتان جذابیت بیشتری دارد. خجالت را کنار بگذارید و با او قرار ملاقات بگذارید تا شاید یک دوستی خوب آغاز شود. اگر در رابطه هستید نیز یک بعدازظهر عالی و هیجان انگیز برای خود و عشقتان ترتیب دهید.

خرداد

امروز در محل کار کمی از دیگران دور شوید تا بتوانید بیشتر روی کارهای خود تمرکز کنید و آنها را به بهترین شکل پیش ببرید. اگر ارتباط های شما با نوعی تضاد روبه رو شده اند، به جای واکنش های منفی سعی کنید هماهنگی ها را بیشتر کنید تا این وضعیت در روزهای آینده دیگر ادامه نداشته باشد. شاید امروز هیچ کس به شما کمک نکند اما اهمیتی به این موضوع ندهید و بدانید خودتان به بهترین شکل از عهده آن برخواهید آمد. در ۵ سال آینده کجای زندگی ایستاده اید؟ امروز به این مساله بپردازید و سعی کنید هماهنگی خود با دیگران، خانواده و کارهای را بیشتر کنید. افکار منفی باید دور ریخته شوند تا آینده روشن تری برای خود ترسیم کنید. اگر دنبال عشق تازه می گردید، امروز مکان ها و تفریحات جدید را امتحان کنید.

تیر

امروز خودتان را از تنبلی و مخفی شدن در پشت روتین های زندگی دور کنید. هیجان را وارد زندگی کنید و به روشی کاملا متفاوت رفتار کنید. خوشبختانه امروز بیشتر از همیشه حس آزادی و رهایی دارید و می توانید خود را از قید محدودیت ها خارج کنید. تمایلات فکری خود را با قدرت های واقعی و جسمانی خود جفت کنید و برای زندگی مسیر تازه ای تعیین کنید. مثلا اگر قصد لاغر شدن دارید، رژیم تازه ای را امتحان کنید. رابطه عاشقانه خود را نیز با چشمی دیگر نگاه کنید. حس خوش بینی خوبی در وجودتان جریان دارد و سعی کنید از این فرصت برای سلامت بیشتر این رابطه تلاش کنید. با هم بیرون بروید و هیجان زیاد را تجربه کنید.

مرداد

امروز درگیری های فکری زیادی دارید. زمان خوبی برای برقراری ارتباط نزدیک با دیگران نیست. به جای اینکه از دیدگاه خود به همه چیز بد نگاه کنید، سعی کنید ریشه مشکلات را بیابید. شاید لازم باشد به مشاور مراجعه کنید. برای دور کردن این حس ها به کمک نیاز دارید. در مورد مسایل مالی امروز فکرهای بزرگی در سر دارید و می توانید سرمایه خود را افزایش دهید. در خانه و املاک می توانید سرمایه گذاری کنید. فرصت های مالی خوبی برایتان مهیا است. اگر در رابطه عاشقانه هستید توقعات خود را کم کنید. اگر هم مجرد هستید، خیلی اصراری به برقراری رابطه نداشته باشید. ابتدا نیازهای روحی خودتان را به درستی درک کنید و سپس دنبال فرد مناسب باشید.

شهریور

امروز هماهنگی شما با دیگران عالی است. رابطه های تک نفره خود را بهتر کنید و مطمئن باشید همه کارها به بهترین شکل پیش خواهند رفت. به لطف انرژی های خوب احساسات بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد که رابطه میان شما و عشقتان را نیز بهتر می کند. اگر فرد مورد علاقه تان از شما دور است با او تماس تلفنی برقرار کنید. امروز قدرت نه گفتن ندارید و به این واسطه باید تعادل رفتارهای خود را حفظ کنید تا دچار افراط و تفریط نشوید. فاز جدیدی از رابطه عاشقانه را تجربه کنید. کارهایی انجام دهید که تاکنون انجام نداده اید. حتی می توانید با هم در مورد رسمی تر شدن عشقتان صحبت کنید. امروز هر دو حس های خوبی دارید و روزی عالی برای خود رقم خواهید زد.

مهر

به مسایل جسمانی خود توجه بیشتری داشته باشید. رژیم و ورزش را در اولویت همه چیز قرار دهید. با کم کردن کلسترول و قند می توانید حس های بهتری را تجربه کنید که در رابطه های عاطفی شما نیز تاثیر بسیاری دارند. هماهنگی خود با دیگران را بیشتر کنید و تا می توانید حرف بزنید و با دیگران معاشرت بیشتری داشته باشید. امروز فرصت خوبی برای برنامه ریزی است. در مسایل عاطفی باید بین سخت پسند بودن و گزینش بهترین ها تفاوت قایل شوید. اگر تنها هستید، به دنبال فردی باشید که بیشترین سازگاری را با رویاهای شما دارد. در جمع های دوستانه یا مکان های جدید می توانید انسان های بسیاری را ملاقات کنید و با حق انتخاب های بیشتری داشته باشید.

آبان

امروز به جای حساب و کتاب و منطقی بودن، روی خلاقیت خود کار کنید. از این همه استعدادی که در وجودتان هست، بهره بگیرید. می توانید آثار هنری بسیار عالی خلق کنید. خداوند بهترین ها را برایتان تعریف کرده است و برای شکرگزاری از آنها استفاده کنید. لازم نیست بهترین باشید، همین که بتوانید میان حس های خود تعادل برقرار کنید کافی است. به مسایل کاری و مالی نیز توجه داشته باشید. امروز می توانید در کارتان ایده های خلاقانه زیادی به خرج دهید. امروز لحظه های سرشار از شادی و هیجان برای عشقتان رقم خواهید زد. با عشقتان به مکان هایی بروید که شادی زیادی به شما می بخشد.

آذر

در خورد و خوراک خود باید تجدید نظر کنید. هوا خوب است و دوست دارید انواع خوراکی ها را تست کنید و از طعم آنها لذت ببرید، اما مراقب رژیم خود باشید. در ارتباط های خود هم تغییر ایجاد کنید. امروز با خودتان عهد کنید که روشی کاملا تازه و متفاوت را تجربه کنید. با عشقتان جاهایی بروید یا کارهایی بکنید که هرگز انجام نداده اید. این تغییرات رادیکال، هیجان بسیاری به رابطه شما تزریق می کند و حس روی ابرها بودن به شما دست خواهد داد. در انتهای روز هم می توانید در خانه و کنار خانواده، آرامش بی حدی را تجربه کنید. انرژی های خوب خود را گسترده کنید. امروز احتمال دارد یکی از دوستان دوران کودکی خود را ملاقات کنید.

دی

ایده های نابی در سرتان می چرخد. امروز این فرصت را دارید تا در هر زمینه ای، بهترین فکرها را داشته باشید. تغییر هوا در دل شما هم تحولی ایجاد کرده است. از احساسات منفی و اعتراض کردن دست بردارید. شاید کمی دوست داشته باشید غر بزنید، اما هر وقت این حس سراغتان آمد، گوشی را بردارید و به عشقتان زنگ بزنید تا آرامشی که می خواهید را به شما بدهد. اگر امروز نمی توانید نیازهای فرد موردعلاقه تان را برآورده کنید، عذاب وجدان نگیرید، در روزهای آینده احساسات بهتری خواهید داشت و این کاستی را جبران خواهید کرد.

بهمن

آهسته و پیوسته قدم بردارید. امروز زمان خوبی برای فکر کردن به مسایل کاری و مالی است. ذهن شما امروز باز است و می توانید برای سرمایه ای که دارید برنامه های خوبی داشته باشید. میان مسوولیت ها و خواسته های خود تعادل برقرار کنید. یکی را قربانی آن یکی نکنید. اشتیاق زیادی دارید که اوضاع را تغییر دهید، امروز این توان را دارید. از این انرژی بهره بگیرید. عادت های همیگی را کنار بگذارید و سراغ تفریحات تازه بروید. به طور مثال، برای گردش با دوستان بیرون شهر بروید. کارهایی انجام دهید که کمتر انجام می دهید. اگر مجرد هستید، در جمع دوستان احتمال اینکه با فرد جدیدی آشنا شوید، وجود دارد.

اسفند

امروز حسابی خودنمایی خواهید کرد. به واسطه حس های خوبی که خودتان دارید می توانید حسابی خودتان را در دل دیگران جا کنید. بیشتر به علاقه مندی ها و اشتیاقات درونی خود توجه داشته باشید. با قدرت هماهنگی زیادی که دارید، در محل کار ایده هایتان به خوبی مورد توجه قرار می گیرند. خیلی راحت در مورد خود حرف بزنید. هراس و تردیدها را دور بریزید. امروز روز شما است! بیشتر به خود و ظاهرتان توجه داشته باشید. در رابطه عاطفی خود اگر مشکلی دارید از اینکه خودتان را از فشار آن راحت کنید، نترسید. شما موقعیت های خوبی برای داشتن همراه بهتر را دارید. فقط باید اعتماد به نفس داشته باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج