۱۵۶۳۶۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

قلعه‌نویی در سلول انفرادی

همه آنهایی که منتظر بودند تا استقلال نتیجه نگیرد و به سرمربی این تیم حمله کنند حالا به خواسته‌شان رسیده‌اند.

خبرگزاری مهر: استقلال با وجود اینکه شروع خوبی در لیگ چهاردهم داشت و در هفت هفته ابتدایی با بردهای پی در پی اش همه را به وحشت انداخت بود، حالا به روزی افتاده است که دربی را به پرسپولیس ناآماده و ضعیف می بازد و در جام حذفی هم بازی ۲ بر صفر برده را به ذوب آهن می بازد و از رسیدن به نیمه نهایی بازمی ماند.

امیر قلعه نویی که در سالهای اخیر یکه تاز عرصه مربیگری بوده و موفقیت های زیادی را با استقلال و سپاهان کسب کرده است، حالا به بن بست رسیده و همه آنهایی که در این سالها زخم زبان های او را تحمل کرده بودند فرصت را مناسب می بینند برای زدن او و حمله به تفکرات تاکتیکی اش که به زعم آنها به بن بست رسیده و استقلال باید با تفکرات جدید هدایت شود.

حالا امیر قلعه نویی گوشه رینگ افتاده و منتقدانش تا می توانند او را خواهند زد. شاید بخشی از این زدن ها به خاطر مسائل فنی و نتیجه نگرفتن استقلال باشد اما طبیعتا بخش عمده ای از این انتقادات مربوط به عقده هایی است که منتقدان از صحبت های سالهای اخیر قلعه نویی دارند. آنجا که او در نشست های خبری و مصاحبه هایش از هر فرصتی استفاده می کرد تا با زخم زبان هایش همه را از خود دور کند.

استقلال حالا روزهای بدی را تجربه می کند و بدتر از این تیم، امیر قلعه نویی است که روزهای سختی را پشت سرمی گذارد و خیلی ها منتظرند تا هیات مدیره در جلسه روز یکشنبه او را برکنار کنند و یک سرمربی جدید را برای آبی پوشان تهرانی انتخاب کنند.

حال سوال این است که آیا هیات مدیره استقلال با برکناری و یا ایجاد تغییر در کادر فنی این تیم موافقت خواهد کرد؟ آیا امیر قلعه نویی به نشست هیات مدیره خواهد رفت تا توضیحاتش را ارائه کند؟ آیا هیات مدیره گزینه بهتری از امیر قلعه نویی دارد که جانشین وی کند؟

امیر قلعه نویی حالا تنها مانده. میان همه منتقدانی که برای چنین روزی لحظه شماری می کردند. همه افتخاراتی که او برای استقلال کسب کرده زیر سایه ناکامی های لیگ چهاردهم و جام حذفی قرار گرفته است. باید دید این بار مسئولان باشگاه استقلال پشت قلعه نویی را خالی خواهند کرد یا همچنان وی را به عنوان سرمربی حفظ خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نیما

      جاده اسم تو رو فریاد میزنه
      میگه مغرور! دیگه وقت رفتنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج