جاباما
۱۵۶۳۷۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

هاشیمان و کریمی؛ بدترین خریدهای بایرن!

سایت گل بین الملل در اقدامی جالب خریدهای ناموفق باشگاه بایرن مونیخ را در ۲۰ سال گذشته فهرست بندی کرده است که دو بازیکن ایرانی در این لیست دیده می شوند.

طرفداری: علی کریمی و وحید هاشمیان که سال های نه چندان دور برای تیم بایرن مونیخ بازی می کرده اند در فهرست ناموفق ترین خریدهای باشگاه بایرن مونیخ در ۲۰ سال گذشته شناخته شده اند.

نویسنده سایت گل در گزارشی در مورد علی کریمی این گونه نوشته است:

در بازی ایران و آلمان که علی کریمی به خوبی برای تیم ملی کشورش درخشید و بازیکنان تیم ملی آلمان را آزار می داد، بایرن مونیخ این بازیکن را جذب می کند تا در بوندس لیگا بتواند برای این تیم بازی کند اما کریمی نتوانست زیر نظر ماگات موفق شود و در سیستم این مربی کهنه کار خودش را نشان دهد. علی کریمی زمانی که پستش تغییر داده شد و کمی دفاعی تر در تیم بایرن مونیخ ظاهر می شد احساس راحتی نمی کرد و پس از ۲ سال بازی در این تیم راهی لیگ قطر شد.

هاشیمان و کریمی؛ بدترین خریدهای بایرن!

هم چنین نویسنده سایت گل در مورد دیگر خرید ناموفق باشگاه بایرن مونیخ پرده برداشته است که باز هم نام یک ایرانی در این فهرست دیده می شود و او کسی نیست جز وحید هاشمیان که از تیم بوخوم راهی تیم بایرن مونیخ شد.

سایت گل در مورد وحید این گونه می نویسد:

یکی دیگر از خریدهای ناموفق باشگاه بایرن مونیخ وحید هاشیمان بوده است که پس از درخشش در تیم بوخوم راهی این تیم شد اما به هیچ وجه نتوانست درخشش خود در بوخوم را در بایرن مونیخ تکرار کند. او در سال ۲۰۰۵ بدون اینکه گلی برای سرخپوشان مونیخ به ثمر برساند از این تیم جدا شد.

هاشیمان و کریمی؛ بدترین خریدهای بایرن!

در این لیست هم چنین نام بازیکنانی هم چون تاکاسی اوسامی، نیلس پترسون، ادسون برافهید، برنو، ژوزه ارنستو سوسا، مکرل جانسن، دونوان، برووسکی نیز دیده می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج